Lue keskustelun säännöt.
Kuva työhakemuksen yhteydessä? Mikä hyöty?
Kommentit (4)
En laittanut kuvaa, sain kutsun haastatteluun ja myös sen työn. - Päällikkönainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuvalliset hakemukset jää paremmin mieleen ja saa todennäköisemmin kutsun haastatteluun, varsinkin jos/kun kuva on ystävällisen oloinen.
Tää on ihan peruspsykologiaa.
Onhan se ihan hyvä olla, että näkee minkä näköinen tyyppi siellä hakemuksen takana on.
Kuva olisi kiva, niin ei kutsu rumiluksia haastatteluun turhaan.