Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että olen kirjalisesti lahjakas

Vierailija
11.11.2005 |

mutta en suullisesti? Tämä voi kuullostaa oudolta, mutta kaikki ovat sanoneet näin, kun ovat lukeneet textejäni. Haluaisin julkaista textejäni.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n mokista puolet on varmasti tahattomia.

Vierailija
42/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON KUKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokkela ja saada ihmiset luulemaan,että olis suurikin humoristi. Yäk!Kekesikää parempaa.

Vierailija
44/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en suullisesti?

Unohdit, että ollaksesi tosi idiootti, sinun pitäisi erottaa kysymys- ja huutomerkit välilyönnillä.

[size=4][color=red] Onko perseessä elämää ?

[size=4][color=green] Suugasin Masaa ja Merviä !!

Vierailija
45/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidät kärvistelemään epätietoisuudessa, onko Pubert Pascal vai ei. Ja kenet Samantha loppujen lopuksi valitsee. Kiitti vidusti. Sama fiilis kun Kaunareiden jäädessä kesätauolle.

Vierailija
46/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, pappi venaa tuolla alttarilla, eikä sulhokaan nyt oikein tajua missä mennään. Pakko mennä....

AP tule takaisin!!!

Vierailija
47/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedät pääseekö Samathakaan. Oletkos sitä paitsi ihan oikeasti menossa oikean miehen kanssa naimisiin. Voit vielä perua vihkimisen.

Vierailija
48/121 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa on talenttia ja attityydiä.

Vierailija
49/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut kirjoittaa enempää viikonloppuna, koska tässä ketjussa oli jotain ilkeiliöitä, jotka pahoittivat mieleni syvästi. Itse kuitenkin tiedän, että olen lahjakas ja aion jatkaa tätä hommaa vielä. Olen varma, että kun saan kirjan loppuun, monetkin kustantajat saattavat olla kiinostuneita tuotoksestani. Kiitos teille, jotka olette kannustaneet ja kehuneet!

Haluaako joku lukea Pubertin ja Pascalin kuumasta suhteesta? Vähän voisin taas kirjoitella...

Vierailija
50/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap, kiitos kiitos, tahdomme lukea miten rakastavaisten käy.

Vierailija
51/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen malttamattomana odottanut AITOA jatkoa!!! Kirjoitathan ap pian miten kolmiodraamassa käy!

Vierailija
52/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pascal oli hamassa nuoruudessaan tutustunut aatelisperheen komeaan vesaan, Pubertiin, toimiessaan tallipoikana hevosia hoitaen. Pubertin rakas harrastus, rastastus, toi nuoren miehen usein talleille ja miesten katseet kohtasivat. Pascal ihaili Pubertin aristokraatista nenää ja jänteviä reisiä, joita tiukat ratastushousut kauniisti korostivat. Myös Pubert oli mieltynyt tallipojan viehättävään olemukseen.

Mutta! Kumpa nuorukaisten rakkaus olisi ollut niin yksinkertaista! Pubert tiesi, että joutuisi lähiaikoina naimisiin. Vanhemmat olivat katsoneet Pubertille sopivaksi puolisoksi ylhäisen aatelissuvun kauniin Samanthan, joka myös Pubertia miellytti. Toisaalta Pubertin mielessä välkkyi yhä useammin Pascal, tuo ujosti alta kulmain hymyilevä tallipoika.

Yhtenä iltana kun sumu peitti Windshoren kummut, lähti Pubert taas talleille. Siellä tallipoika taas oli ja katsahti haikeasti Pubertia silmiin. Samassa Pubert ei voinut enää hillitä itseään vaan syöksähti Pascalin syliin. Pascal ylättyneenä mutta onnessaan otti vastaan kauan toivotun rakkaudenosoituksen. Näin saattoi salassa toteutua nuori poikainvälinen lempi, herkkä ja raikas kuin ruusun terälehti.

Vaikka miehet luulivat olevansa piilossa ueteliaitten katseilta tallin suojassa, arvelivat he väärin. Tallin ovi aukesi ja sisään astui Samantha. Väri pakeni neidon kasvoilta ja suu aukeni tuskan vaikerrukseen, kun hän näki tulevan sulhonsa vieraan miehen syleilyssä. Pubert huomasi Samanthan ja huusi " Rakas kaunis neitoni, tämä syleilymme ei ole sitä miltä näyttää!"

Samantha löi kauhistuneena tallin oven kiinni ja juoksi sorjilla jaloillaan niin kovaa kuin pääsi...

ap

Vierailija
53/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jaksatte... :):):):):)

Vierailija
54/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saattoi salassa toteutua nuori poikainvälinen lempi, herkkä ja raikas kuin ruusun terälehti.

BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAA

HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vierailija
55/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi homoilu on mulle liikaa. En voi käsittää, et joku haluaisi vapaaehtoisesti lukea sellaisesta kauheasta irstailusta.

T: Se sama, joka on huolissaan, että Prismassa on Z-lehti (se homojen) lehtihyllyssä.

Vierailija
56/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantha juoksi ja juoksi, yli Winshoren viheriäisten kumpujen, kunnes kaatui voipuneena maahan. Hän vaikersi " Oi, jumalani,miksi juuri minun kaikista ihmisistä pitää luovuttaa poikarakkaudelle ainoa mies jonka ikinä halusin, mies jonka omaisuutta olisin ilolla hyödyntänyt avioliiton auvon myötä!" .

LÄhistöllä oli eräs, joka kuuli Samanthan itkun. Se oli György, Pubertin palatsin hovimestari. Tuo tumma, komea ja huomiotaherättävän suuri mies, oli unkarilaista alkuperää ja hänen silmissään välkkyi puoleensavetävän salaperäinen kiilto. György tuli lohduttamaan Samanthaa ja kaappasi neidon suureen voimakkaaseen syliinsä.

Samantha sanoi Györgylle " Kuinka minä nyt ikinä voin kokea miehisen kosketuksen, kun sulhoni minulta vietiin?" György tunsi velvollisuudekseen auttaa Samanthaa, kun katsoi Samanthaan epätoivoisiin silmiin. Hän sanoi " Minun kanssani voit kokea sen, mitä petturimiehesi ei sinulle koskaan voinut antaa.

György johdatti Samanthan suuren kirsikkapuun varjoon ja siellä he antautuivat kuumaan syleilyyn. Samantha tunsi Györgyn kovan miehisyyden itseään vasten. Siveellisenä neitona hän ajatteli vielä vastustella Györgyn kiihkeää syleilyä, mutta ei voinut lopulta enää hillitä itseään.Yhdessä kohosivat he ylitsepursuavan hekuman huipulle, kirsikkapuun lempeässä suojassa...

Vierailija
57/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut se oikea. Ehkäpä vielä olisi toivoa?

Vierailija
58/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanthan suku ei taatusti hyväksy hovimestari Györgyä Samanthan puolisoksi. Ja ettei olisi György jo kylvänyt rakkauden siementä kasvamaan Samanthan kohtuun. Jotenkin sitä niin samastuu tällasiin niin todennmukaisiin ja mukaansatempaavasti kirjoitettuihin tarinoihin, ettei millään jaksaisi odottaa jatkoa...

Vierailija
59/121 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

astialla.

Vierailija
60/121 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte pikkuäidit..... KOPS.

Tippui tuolilta nauraessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi