Oikeistohallitus haluaa kurjuuttaa työläisiä
Pääministeri Petteri Orpo (kok) on toistuvasti tällä hallituskaudella linjannut, ettei hallitus aio puuttua arkipyhiin tai sunnuntaikorvauksiin.
Nyt kuitenkin takki on kääntynyt sekä persuilla, että kokomustalla. Ihan vain, kun SY mafia esitti lisää vaatimuksia entisten heikennysten lisäksi.
Kyllä täytyy olla päässä iso vika, jos kannattaa näitä oikeistotuhoajia velkapönttöjä. Oikeisto on ottanut 80% valtionvelasta itse tehtyjen sekoilujen takia.
Oikeistossa ei ole mitään osaamista. Kaikki tuhotaan. Saisi vaihtaa nimekseen tuhoomus. Perussuomalaisetkin on irvokas nimi. Mitään isänmaallista siinä puolueessa ei ole ja aina jakamassa kansaa.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muuttaa johonki työläisen paratiisiin sitte.
Uli uli. Vuh vuh. Trollolloo. Hitom kelapummi.
Niin. Ja köyhimmillä ei riitä ruoka. Saisi leikkurit loppua edes sieltä.
Sun pitää muuttaa johonki työläisen paratiisiin sitte.