Mistä johtuu että olen kirjalisesti lahjakas
mutta en suullisesti? Tämä voi kuullostaa oudolta, mutta kaikki ovat sanoneet näin, kun ovat lukeneet textejäni. Haluaisin julkaista textejäni.
Kommentit (121)
Onks mitää missei oo paljoo vaikeeta tekstii?
Nyt mä oon ihan tööt!! TÖÖT!!
Onks se Pupert hyvän näköinen? On varmaan..
oikeesti oo se sodassa kadonnut Pubert, vaan ihan joku muu.
Pubert oli hyvästä ja varakkaasta aatelis suvusta, sen Samantha tiesi. Pubertin jykevän miehekästä olemusta korostivat voimakkaat pulisongit ja aristokraattisen ylväs nenä. Katseessa oli tiettyä leikkikurista pilkettä, kun Pubert taitavana seuramiehenä tarinoitaan kertoi.
Vaikka Pubert oli aikoinaan sodassa kadonnut ja kuolleeksi luultu, oli Samantha aina tiennyt, että tuolle miehelle hänen sydämensä kuului. Runsas palvelusväki, suuri palatsi ja kauniit ratsastusmaastot tulisivat takaamaan rakkauden vielä tuleviksikin vuosiksi. Ja jos lapsia syntyisi, pääsisivät he kaikki aikanaan hyviin naimisiin, koska Pubertin suku oli kaikkialla arvostettu.
Mutta mitä näkikään Samantha, kun lähemmäs Pubertia liihotti!! Eihän tuo ollutkaan Pubert, vaan Pascal - ainakin se näytti siltä. Pascal, ainoa mies jota hän oli kinä rakastanut....
ap
Ps. Jatkuu myöhemmin, jos vain kiinostusta löytyy. Rakastan niin paljon kirjoittamista, että haluasin kirjoittaa koko maailmalle!!! Hyvää yötä.
Vierailija:
mutta en suullisesti? Tämä voi kuullostaa oudolta, mutta kaikki ovat sanoneet näin, kun ovat lukeneet textejäni. Haluaisin julkaista textejäni.
Kuullostaa?? Hmmm, ei ainakaan äidinkieli ole hallussa.
vai miten? mulla jää nyt vaivaamaan, ei unta tuu, lepoa mulle suoda, ennenkä tuon saan tietämän!
sekä siitä kolmiodraamasta, jonka Samanthan mustasukkaisuus laukaisi. Mutta oikeilla jäljillä olet...
Salaperäisenä,
ap
mäkin jotenkin tosi lahjakas? Tosi usein oon arvannu Kaunareissakin seuraavan käänteen, kuten sen, että Ridge ja Brooke menee vielä naimisiin.
herättyä tulla kattomaan, joko on tullut jatkoa. Tuskin maltan odottaa, miten tarina jatkuu. Sulla on ap lahja.
Aivan surkeata tekstiä. Ap, sä oot surkea kirjoittaan. Se mitä sä kutsut kirjallisesti lahjakkaaksi, minä kutsun harlekiini kirjojen huonoksi kopioinniksi.
kyseessä vertaansa vailla olev sanasieppo!
Jatkoa odotellaan ap!
kun saan lukea noin loistavaa sanojen satoa. Setäni on kustannusalalla, voisin antaa tekstisi hänelle luettavaksi.
Vierailija:
Samantha katsoi kaukaa lähestyvää miestä ja yhtäkiä tunnisti hänet " James!" - hän huudahti. Samantha muisti kuumat suutelot Jamesin kanssa ja herkät hetket takkatulen ääressä. Silloin hän tajusi, että tuossa on se mies, jonka kanssa hänen tulisi viettää elämänsä loppuun asti.Mutta! Miksi, oi miksi, ei Samantha ollut tajunnut sitä aiemmin. Nythän James saattaisi olla varattu toiselle naiselle. Kun James oli Samanthan kohdalla, Samantha sanoi " Hei, muistako vielä minut ja kiihkeät hetkemme?" James ilahtui nähdessään Samanthan ja sanoi " Oi, muistan" .
Samassa he antautuivat hekumalliseen suudelmaan. Samantha tunsi jamesin kiihkeänä itseään vasten ja katsoi unelmoiden Jamesin smaradgin värisiin silmiin.
ap
Ettei ap vain saisi hyvät naurut teidän kustannuksella, jotka ottavat nämä jutut ihan tosissaan...Hauska ketjua. Jatkoa myös odotellen...
Siis toi texti on niin täynnä virheitä ja näitä romanttisia kliseitä, että siitä huomaa ap:n tietävän, millaista tosi surkea teksti on. Vaatii lahjoja kirjoittaa tietoisesti täysin ala-arvoista roskaa.
Vierailija:
kuullostaa
Ei näin. Vain yksi l.
" ap ne vaan nauraa sulle, ei ne oikeesti tykkää sun kirjoituksista..." =D=D=D=D
Kyllä kustannustoimittaja hoitaa ne. Etkö todellakaan näe ap:n lahjaa? Hänen sanansa suljuvat kuin pieru saharassa.
James kysyi Samanthalta " Halutko lähteä minun kanssani palatsiin? Siellä voimme jakaa rakkautemme kauniin airueen. kuin kevätkukka olet sinä minun neitoni. jos kätesi saan, vain silloin voin olla onnellinen."
Samanthan poskilla viipyi roosan sävy tovin, kun hän tuon Jamesin kainon kutsun kuuli. Käsikädessä lähtivät he astelemaan läpi viheriäisten niittyjen, kohti jamesin suurta valtakuntaa, missä he voisivat juhlistaa rakkautensa ensikukintaa.
Mutta sitten Samantha huomasi kaukaa lähestyvän hahmon. Oliko tuo Pubert Florence?? Hänen vuosia sitten sodassa kadonnut rakastettunsa. Kyllä, kyllä se oli Pubert! Samntha tunsi kuuman kaipauksen tunteen viiltävän sisällään ja hänen oli pakko irrottaua Jmesin otteesta. Niinkuin kaunein perhonen, liiti hän oikean rakastettunsa luo, sen miehen jota oli todella ikinä rakastanut. Ja näin päätti Samantha seurata sydäntään valitessaan miestä ,josta tulisi sulho elämän kestävään liittoon.
ap