Suupielen halkeama ei parane millään, mikä avuksi??
Monta viikkoa ollut tuo kipeä halkeama toisessa suupielessä, eikä parane vaikka olen laittanut Bepanthenia. Käytän päivittäin monivitamiinia, b-vitamiinia ja kalaöljykapseleita.
Kommentit (89)
Osta apteekista abilar-voidetta. Auttaa moninaisiin iho-ongelmiin.
Bacibactia, siinä on paikallinen bakteeritulehdus, sh
Nostan vanhaa ahetta mutta parempi kai kuin luoda uusi.
Mulla ollu halkeama jo kuukauden. Olen desinfioinu kirvelemättömällä septidinillä, syöny vitamiineja, laittanu kortisonia ja tavallista rasvaa, juonu aloe veraa... EI parane. Varmaan se sitten on se pirun hiiva? Kraah. Apteekkiin pitää mennä.
Mulla auttaa aina b+c vitamiini kuuri, niin että isolla kädellä kumpiakin n.viikon ajan ottanut. Ikinä en ole hiivavoidetta laittanut ja aina on parantunut noilla.
Elisabeth arden 8 hour cream autto mulla! Monta kk oli halku myös:)
olen laittanut sinkkispraytä (apteekista) suupieliin pari kertaa päivässä muutaman päivän ajan niin ne haavaumat paranee
Ruisleipä auttaa, siinä b_vitamiinii
pari kertaa... mulla auttoi huuliin.
Raskaana ollessa minulla ei auttanut tuohon mikään, ei siis kertakaikkiaan mikään. Vain aika auttoi kun raskaus eteni viimeiselle kolmannekselle.
on tullut sieni, osta apteekista itsehoitorasvaa.
Pimafucort voide, hammaslääkäri neuvoi. toimii parissa päivässä.
minäkin suositellut..
mulla on alahuuli haljennut aika pahasti,ja hitto se on kipeä kun se haava avautuu uudestaan ja uudestaan! milloin hammaslääkärin toimesta tai sitten siitä että rähjään muksuille. ollu jo kolmatta viikkoa. ja kyllä särkee!
minäkin suositellut..
mulla on alahuuli haljennut aika pahasti,ja hitto se on kipeä kun se haava avautuu uudestaan ja uudestaan! milloin hammaslääkärin toimesta tai sitten siitä että rähjään muksuille. ollu jo kolmatta viikkoa. ja kyllä särkee!
kahtena iltana ja kummasti parani. Toisne kerrankin tuli ja laitoin taas ja nyt on pysynyt poissa.Ei tietetty auta kaikilla.
minäkin suositellut..
mulla on alahuuli haljennut aika pahasti,ja hitto se on kipeä kun se haava avautuu uudestaan ja uudestaan! milloin hammaslääkärin toimesta tai sitten siitä että rähjään muksuille. ollu jo kolmatta viikkoa. ja kyllä särkee!kahtena iltana ja kummasti parani. Toisne kerrankin tuli ja laitoin taas ja nyt on pysynyt poissa.Ei tietetty auta kaikilla.
vinkistä!
ai sitä voi laittaa lälle suuta..menenkin heti laittamaan!
on vanhan ajan hyvä apu suupielen halkeamiin.
Mulla meni kiinni vasta rautakuurin jälkeen, oli hemoglobiini niin alhaalla.