Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUH! Menisitkö sinä vapaaehtoisesti tällaisen jumppaohjaajan tunnille?!

Vierailija
26.12.2011 |

http://www.fatimawitick.com/page34.html

Aika tiukkaa tekstiä, ei todellakaan houkuta kokeilemaan :/

Onko täällä ketään, joka olisi käynyt tuon ohjaajan tunneilla? Millaisia ovat?

Kommentit (205)

Vierailija
121/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli muuten mieleen yksi entinen oma äidinkielenopettajani. Oli tosi tarkka/nipo ja ei ymmärtänyt ollenkaan, että nuorilla on muutakin elämää kuin äidinkieli. Oli jo reilu 40 v, mutta löysikin miehen ja tuli raskaaksi. Ja johan muuttui entinen takakireä nipottaja lempeäksi ja mukavaksi opettajaksi.

kireä ja ankra opettaja ala-asteella. Sai lapsia mutta on edelleenkin ihan samanlainen ankara opettaja (olen kuullut). Lasten saanti ei todellakaan tee kaikista lempeitä. Eikä me "vanhatpiiat" (palstalta opin että joku tosiaan käyttää tuollaista sanaa vielä nykyään) olla välttämättä mitään tiukkiksia.

Vierailija
122/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvasta päätellen näyttää just 60 vuotiaalta kuivakalta kissamummolta. <a href="http://www.fatimawitick.com/slideshow25.html#13" alt="http://www.fatimawitick.com/slideshow25.html#13">http://www.fatimawitick.com/slideshow25.html#13</a&gt; Eipä ihme että ei ole lapsia niin ei ole kehittynyt koskaan lempeyttä ja pitkää pinnaa yms todellista henkistä kasvua.

välttämättä aiheuta henkistä kasvua, sen huomaa tältä palkstaltakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi Fatiman tunnille, myöhässä, tirskuisi ja kikattelisi ja söisi purkkaa, tekisi liikkeet väärin, ähkisi häiritsevästi, kiljahtaisi isoon ääneen että "oho, onneks mulla on pehmusteet omasta takaa" kun putoaa pyllylleen ja sitten kun Fatima käskee poistumaan huudella että: Fatimaaaa, oot paras pilatesohjaaja ikinä, mennään tän jälkeen Heseen mul on kaksi minimegaa yhdenhinnalla-alennuskuponkiiiiii!

Vierailija
124/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisi Fatiman tunnille, myöhässä, tirskuisi ja kikattelisi ja söisi purkkaa, tekisi liikkeet väärin, ähkisi häiritsevästi, kiljahtaisi isoon ääneen että "oho, onneks mulla on pehmusteet omasta takaa" kun putoaa pyllylleen ja sitten kun Fatima käskee poistumaan huudella että: Fatimaaaa, oot paras pilatesohjaaja ikinä, mennään tän jälkeen Heseen mul on kaksi minimegaa yhdenhinnalla-alennuskuponkiiiiii!

Kannattaa ajatella myös muita harjoittelijoita.

Heitä häiritsisi käytös ja ehkä pyytäisivät poistamaan sinut ulos tunnilta.

Vierailija
125/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fatimawitick.com/page13.html

Melkein kuin minun suustani.

T: N43

Vierailija
126/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas "asiakasmyönteistä" tekstiä..:)

Vierailija
127/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niuhotus ja töykeys innosta kotona tai harrastuksissa.

Vierailija
128/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalinen opettaja, niinpä :)

Tuo opettaja on selvästi hyvin anaalinen ja akateeminen.

Tälläinen anaalinen pohja tarjoaa hyvin tarkan mahdollisuuden oppia asia hyvin ja perinpohjaisesti.

Vierailija
129/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yli 10 vuotta työskennelleenä voin samoa että joogaan ei missään tapauksessa kannata mennä hänen- tai muunkaan yhtä ammattitaidotoman oppiin.

Vierailija
130/205 |
27.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niuhotus ja töykeys innosta kotona tai harrastuksissa.

Helpottaa, kun ei välttämättä tarvitse opetustilanteessa olla opettajan kaveri. Loukkaukset ja tekniikkakorjaukset auttavat eteenpäin. Esimerkiksi opettajani saattaisi sanoa vääränlaisesta lotusasennosta että asentoni näyttää ihan hämähäkin vitulta. Tuolla asennolla pärjäisin mainiosti suonsilmässä, en hänen oppitunnillaan.

Vierailija
131/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla alalla ja yli 10 vuotta työskennelleenä voin samoa että joogaan ei missään tapauksessa kannata mennä hänen- tai muunkaan yhtä ammattitaidotoman oppiin.

Kerro lisää!

Vierailija
132/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en menisi noille tunneille. En ole kohderyhmää, mutta jos joku tosissaan haluaa treenata, niin varmasti saa asiantuntevaa opetusta.

Vierailija
133/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta tekstiä. Jos oikeasti on hyvä, sitä ei tarvitse yrittää itse mainostaa.

Vierailija
134/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tirsku itse jumpassa enkä siedä tirkujia.

MUTTA tässä on kyse jostain perhanan Pilates-tunnista eikä Bolshoi-teatterin harjoituksista...

Vierailija
135/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla saa kunnon opetusta? Uskon että muuallakin voi päästä edistyneelle tasolle. Hän sanoo että hänelle kaikki ovat aloittelijoita...

Vierailija
136/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihmistuntijana täys törppö.

(selittää omalla sivullaan ihmisten tekemistä valituksista huonosta kohtelusta, noloa!)

Vierailija
137/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin intin käyneenä kertoa, että ei sielläkään parhaiten opi/opeta tylyttämllä; asiallinen ja fiksu pitää olla, eikä huumoriakaan saa unohtaa. Nillä opein pääsee pidemmälle kuin huutamalla kurkku suorana.

t. rva reservin luutnantti

Vierailija
138/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt pitkään Fatiman tunneilla, koska hänen osaamisensa on ylivertaista. Harrastan itse muita lajeja joissa huono liikkuvuus voi aiheuttaa pahoja vammoja, joten kehonhuolto on parasta todellakin ottaa vakavasti.

Pedagogiset taidot ja tyyli eivät Fatimalla ole minunkaan mielestäni ihan parasta a-luokkaa, webbisivujen teksti antaa aika hyvän kuvan todellisuudesta. Jos treenaaminen ja kehitys ei itselle ole kova prioriteetti, voi motivaatio säilyä paremmin kestohymyisten fitness-tyttöjen hyppelytunneilla.

Vierailija
139/205 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla saa kunnon opetusta? Uskon että muuallakin voi päästä edistyneelle tasolle. Hän sanoo että hänelle kaikki ovat aloittelijoita...

Nimim. 7 vuotta pilatesta takana...

Vierailija
140/205 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, koska pilates on omalla kohdallani tehoton liikuntamuoto. Ehkä jollekin riittää se, että hengitellään tehostetusti ja tehdään merenneito-taivutuksia, mutta minulle ei. Kroppani vaatii enemmän.

Sitten nuo ohjeet:

Liikaa toistoa, samaa asiaa pyöritellään useammassa kohdassa eri sanoin. Tehotonta, antaa jankkaavan kuvan ihmisestä, ei osaa sanoa asiaansa kerralla kunnolla. Substanssiosaaminen varmaankin kohdillaan, mutta pedagogiset taidot hakusessa.

Nyrkkeilyä, miekkailua, painia, itämaisia taistelutaitoja. Hänellä oli korkeita vyöarvoja monissa lajeissa ja kehitti näiden pohjalta pilateksen. Pilates kuuluukin nykyään melkein jokaisen lajiin jollain tavoin.

Ennekuin mennään punttisalille on järkevämpää opiskella pilatesta vuosia, mieluummin koko lapsuus, vasta sitten soveltaa pilatesta painoilla ja vastuksilla. Muuten tekee voimaharjoitukset ja räjähtävät liikkeet väärin ja kroppa viottuu melko varmasti.

Pilates kummittelee lähes jokaisen urheilulajin takana. Ne tylsät monotooniset liikkeet, jotka vaativat keskittymistä ja sitkeyttä ennaltaehkäisevät urheiluvammojen synnyssä. Monesti jo tuhottu ryhtikin saadaan kuntoutettua pilateksen avulla siedettävään kuntoon.

Tulkaa sitten itkemään, kun olette tuhoneet vartalonne liiallisella räjähtävällä harjoittelulla. Viisas kuten minä valitsen harjoitteluohjelmaani monipuolista harjoittelua. Pilates lisää räjähtävyyttä, notkeutta, voimaa hyvin nopeasti oikein tehtynä.

Siksi minä kykenenkin vetämään 34 leukaa neljäkymppisenä.

T: N43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan