Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuolison äiti (tuleva anoppi) ei ostanut lainkaan joululahjaa lapselle :(

Vierailija
26.12.2011 |

Tulin niin surulliseksi tyttäreni puolesta, että pakko täällä purkaa. Tiedän, että lahjat eivät ole joulun itse tarkoitus, mutta kuitnkin. Mieheni äiti oli meillä aattoaamuna puurolla ja kahvilla ja päätettiin vaihtaa keskenämme lahjat jo tässä vaiheessa. Tyttö oli tietenkin innokkaana lahjoja jakamassa ja pettymys oli todella suuri kun hänelle ei ollut lahjaa "vara-mummilta" lainkaan.

Ymmärtäisin jos suhteemme olisi uusi tms., mutta olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja tyttöni oli tällöin 1 vuotias. Mies kohtelee tyttöä kuin omaansa, mutta miehen äiti ei pidä edes perheen jäsenenä. Tänäänkin ei ollut ruokapöytään lapselle paikkaa katettu kun menimme syömään. Tuntuu niin pahalta lapsen puolesta ja aattona tuntui oikein super hirveältä. Tyttö oli iloinen meidän lahjoista ja mukana, mutta sitten meni omaan huoneeseen ja kuulin äänistä, että meni ns. pahaa oloaan piilottelemaan.

Kommentit (117)

Vierailija
1/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, jos ei äidin luota edes paikkaa lapselle löydy, niin en kyllä varmaan veisi lasta sinne ollenkaan.

Vierailija
2/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...antaa vaikka tulevan anopin lahjat kassissa mukaan. Silloin ei lapsen lahjan saamattomuus juuri haittaisi.

Tässä tapauksessa veri on vettä sakeampaa...valitettavasti. Lapsesi ei ole tulevalle anopillesi mitään sukua.

Jokaiselle on oikeus valita kenelle lahjansa antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaveri meni yksiin miehen kanssa ,jolla ei ollut lapsia ja työkaverilla on kaksi. Sen miehen vanhemmat, etenkin isä, lähinnä inhoaa tätä naista lapsineen. Olisi halunnut ainoalle pojalleen naisen, jolla ei olisi ollut entuudestaan lapsia.

Vierailija
4/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dramaattista viestiä, että alkaa tympimään. Viestien sisällöstä jo pystyy näkemään saman sääliä kerjäävän kirjoittajan.

Ja itse kirjoitukseen: Minusta on kurjaa, ettei paikkaa mummilassa ollut tyttärellesi katettu - hienoa kuitenkin, että hänellä on oma huone, ilmeisesti sitten siellä mummilassa...???

Tulin niin surulliseksi tyttäreni puolesta, että pakko täällä purkaa. Tiedän, että lahjat eivät ole joulun itse tarkoitus, mutta kuitnkin. Mieheni äiti oli meillä aattoaamuna puurolla ja kahvilla ja päätettiin vaihtaa keskenämme lahjat jo tässä vaiheessa. Tyttö oli tietenkin innokkaana lahjoja jakamassa ja pettymys oli todella suuri kun hänelle ei ollut lahjaa "vara-mummilta" lainkaan. Ymmärtäisin jos suhteemme olisi uusi tms., mutta olemme olleet yhdessä 7 vuotta ja tyttöni oli tällöin 1 vuotias. Mies kohtelee tyttöä kuin omaansa, mutta miehen äiti ei pidä edes perheen jäsenenä. Tänäänkin ei ollut ruokapöytään lapselle paikkaa katettu kun menimme syömään. Tuntuu niin pahalta lapsen puolesta ja aattona tuntui oikein super hirveältä. Tyttö oli iloinen meidän lahjoista ja mukana, mutta sitten meni omaan huoneeseen ja kuulin äänistä, että meni ns. pahaa oloaan piilottelemaan.

Vierailija
5/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se kuitenkin jossain vaiheessa kolahtaa nilkkaan. Itse olisin varmaan jo poikkassu välit sinne, en sietäisi moista.

Meillä oli vähän samoin. Lapsen kanssa leikittiin kovasti, mutta kun syntyi se oma lapsenlapsi, niin enää ei lapseni ollut ees tervetullut, kun on niin rasittava. Jouluna kyllä muistavat pienellä paketilla.

Vierailija
6/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dramaattista viestiä, että alkaa tympimään. Viestien sisällöstä jo pystyy näkemään saman sääliä kerjäävän kirjoittajan.

Ja itse kirjoitukseen: Minusta on kurjaa, ettei paikkaa mummilassa ollut tyttärellesi katettu - hienoa kuitenkin, että hänellä on oma huone, ilmeisesti sitten siellä mummilassa...???

Vierailija
7/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä palstalla aktiivinen lukija, mutta harvoin kirjoitan. En ole lukenut vastaavia viestejä, mutta täytyykin käydä katsomassa pidemmälle.

ap

Vierailija
8/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä lapsesta saattaa tuntua, jos kaikki muut saavat lahjan, ja hän jää ilman???? Todella ajattelematonta, suvaitsematonta käytöstä aikuiselta ihmiseltä!!! Voisit ottaa asian esille, ja kertoa anoppi-kokelaalle, että lapsesi pahoitti viimeksi mielensä, kun hänelle ei oltu katettu pöytään, kysy oliko tarkoitus, että lapsi jää ilman tarjoilua samaan aikaan kun muut syövät???

Vierailija
9/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että exän nyksän vanhemmat alkavat mun tyttöäni lahjoa..ei kuulu heille lapsella on omat ukit ja mummot.

Vierailija
10/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...antaa vaikka tulevan anopin lahjat kassissa mukaan. Silloin ei lapsen lahjan saamattomuus juuri haittaisi. Tässä tapauksessa veri on vettä sakeampaa...valitettavasti. Lapsesi ei ole tulevalle anopillesi mitään sukua. Jokaiselle on oikeus valita kenelle lahjansa antaa.

Vierailija
11/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että exän nyksän vanhemmat alkavat mun tyttöäni lahjoa..ei kuulu heille lapsella on omat ukit ja mummot.

Sua ei varmaan liikuttais mitenkään, jos tyttösi tulisi itkien kotiin, kun sisarukset ois saanut lahjoja exän nyksien vanhemmilta, mutta hän ei...

Vierailija
12/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein että olette miehenne kanssa seurustelleet 7 vuotta mutta sinulla on 1-vuotias lapsi jollekin toiselle miehelle? Anoppi ei varmasti ole tuollaisesta tilanteesta mielissään, mutta luulisi silti että lahjan olisi ostanut kun eihän tuo syrjähyppy lapsen vika ole..

Vierailija
13/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä mieltä hän on asiasta? Kyseessä on kuitenkin hänen äitinsä.

Vierailija
14/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan lapselle tulisi hyvä mieli. Ap, toivottavasti et antanut mitään lahjoja tuollaiselle moukalle, eihän se sulle ole verisukua. Ensi jouluna sitten laitat moukalle poikansa yksin kylään.

Vierailija
15/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa ilkeitä.

kyllä nyt olisi vakavan keskustelun paikka. jos et itse halua jutella tulevan anopin kanssa niin sitten miehesi, mutta kyllä olisi jo aika selvittää asia.

Vierailija
16/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kaikille mukeloita ja anopit ja apet, jotka tulevat ja menevät... Auta armias!

On tää sirkusta.

Vierailija
17/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärsinkö oikein että olette miehenne kanssa seurustelleet 7 vuotta mutta sinulla on 1-vuotias lapsi jollekin toiselle miehelle? Anoppi ei varmasti ole tuollaisesta tilanteesta mielissään, mutta luulisi silti että lahjan olisi ostanut kun eihän tuo syrjähyppy lapsen vika ole..

Ap:n lapsi oli 1v kun aloitti 7 vuotta sitten seurustelemaan miehensä kanssa.

Vierailija
18/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette olleet 7v yhdessä ja nyt vasta huomaat että miehesi mamma ei kohtele lastasi kivasti? Ja lapsikin näköjään ei ole enne mitään huomannut jos kerran odotti varamummilta pakettia?

Vierailija
19/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja mies ovat olleet yhdessä 7 vuotta. Suhteen alkaessa ap:n tytär oli 1-vuotias. Mies pitää omana tyttärenään. Ei siis mitään syrjähyppyjä.

Vierailija
20/117 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle se kuitenkin jossain vaiheessa kolahtaa nilkkaan. Itse olisin varmaan jo poikkassu välit sinne, en sietäisi moista. Meillä oli vähän samoin. Lapsen kanssa leikittiin kovasti, mutta kun syntyi se oma lapsenlapsi, niin enää ei lapseni ollut ees tervetullut, kun on niin rasittava. Jouluna kyllä muistavat pienellä paketilla.

Miettikää ennenkuin väsäätte niitä mukeloita jokaiselle kulkumiehelle, joka on kohta eksä ja taas show jatkuu. Aamen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi