Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
2v luuli Angelina Jolien kuvaa äidiksi :)
14.01.2012 |
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
isillä on isompi pippeli kuin Markku-sedällä
Oli just käynyt saunassa isänsä ja naapurin Markun kanssa.
Meillä oli kolme pariskuntaa lapsineen kylässä ja tämän asian 3v päätti yhtäkkiä kertoa kun istuttiin kaikki syömässä.
Kommenttia seurasi kaamee naururemakka - ja isin kiitokset pojalleen.
Markku-setä yritti vaahdota jotain lahjomisesta ja nepotismista, mutta ei mennyt läpi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sanoi "aksöön mään!!!" mieheni kuvan nähdesssän.
(hmm..mieheni on kyllä enemmän insinöörityyppiä...)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
meillä taas lapsi sanoi että meidän hääkuvassa on isi ja joku tyttö