Joko aloitetaan anopin/apen joululahjat ketju?
Voin aloittaa, tänä vuonna yllätettiin käytetyllä hajuvedellä, lorealin hoitoainetta näytepurkki, kirpputorilta ostettu kynttilä. Lahjat oli laitettu nätisti revenneeseen lahjakassiin (johon minä olen joskus laittanut heille menevät lahjat, tosin pussi oli silloin uusi ja ehjä).
Voi vittu miten niiden kaaliin saa menemään, että roskiskamaa ei tarvita. Juu, enkä ole tippaakaan kiitollinen "lahjoista". Kiitollinen olisin jos jättäisivät roskat omaan roskikseensa.
Kommentit (75)
ja apelta en ole koskaan saanut mitään (ehkä joskus suklaarasian. Hyvä näin.
haluaisi anaalipanoa lahjaksi, oma mies ei suostu :(
oot jo avannu lahjan????
revenneessä pussissa. Tunnen ne ja ajattelin, että ei tarvitse sitten hävetä aattona muiden vieraiden keskellä.
Et halua lahjoja (heiltä, mutta älä sitä sano ;)
Tai sitten skippaat lahjat suoraan roskiin jo hakiessa (?) tai heidän lähdettyään, avaamatta.
Paketti alkoi vuotamaan, siispä avasin sen, ja tätä sitten siellä oli. No avasin sitten toisenkin lahjan, jossa oli 3 teippirullaa ja teippiteline :O
haluaisi anaalipanoa lahjaksi, oma mies ei suostu :(
suklaarasiaa kerrakseen, kirjaimellisesti.
Et halua lahjoja (heiltä, mutta älä sitä sano ;) Tai sitten skippaat lahjat suoraan roskiin jo hakiessa (?) tai heidän lähdettyään, avaamatta.
ne "lahjansa" niin heittelen sitten roskiin jo ennen aattoa. Lapsille ja pojalleen tuovat sentään jotakin uutta, hyvä sekin.
Ymmärtäsköhän ne, kun ensi vuonna jätän hommaamatta niile mitään? Tuskin, kolmas maailmansotahan siitä syttyy, huoh.
Paketti alkoi vuotamaan, siispä avasin sen, ja tätä sitten siellä oli. No avasin sitten toisenkin lahjan, jossa oli 3 teippirullaa ja teippiteline :O
Dementoitunut mummo?? Täytyy olla!
Miten tuo tuntuikin niin tutulta? Tosin teippiä olisin tarvinnut:)
Mulla myös samanlainen anoppi, jonka lahjoja odotan aina innolla kun ne on niin yllätyksellisiä:) Viime jouluna lahjaksi tuli kauniisti paketoitu pariton, likainen ja rikkinäinen sukka. Tavallinen ikivanha tennissukka, joka ilmeisesti oli joskus ollut valkoinen. Anoppi selitti, että sen voi laittaa takanreunaan niinkun elokuvissa joulusukaksi, ja sinne voi laittaa pieniä lahjoja tai antaa olla vain koristeena. Ihan kaunis ajatus joo, itse en ollut ajatellut että hajonnut, likainen, hienhajuinen tennissukka voi olla joulukoriste, mutta anoppi taas avarsi ajatusmaailmaa. Anoppi oli ilmeisesti ajatellut, että meiltä ei omasta takaa löydy sukkia.
Muita hienoja anopin lahjaideoita:
-Synttärilahjaksi sain "SAUNA"-kyltin. Anopin mielestä tulee rikkaampi vaikutelma kun sen laittaa pienen komeron kokoisen vessan oveen (meillä ei siis ole saunaa)
-Joululahjaksi tyhjä 2dl jugurttipurkki, johon oli viritetty punainen lahjanaru ympärille. Käy kuulemma vaikka kukkaruukusta tai glögimukista
-Synttärilahjaksi korttipakka, josta puuttui kolme korttia. Kortit oli kuitenkin korvattu ruutupaperilapuilla joissa luki mitä kortteja ne esitti.
Näitä on vielä paljon lisää. Välillä anoppi kyllä yllättääkin, ja saattaa tuoda esim. kahvimukin tai muuta ihan käyttökelpoista, mikä on omalta osaltaan pettymys, koska ihan vilpittömästi nää anopin mielikuvitukselliset lahjat saaa aina hymyileen ja pelastaa päivän :) Ja ainakin se on aina nähnyt vaivaa. Lahjat tulee tosiaan myös aina hienon puheen ja selityksen kera.
Eu-ruoka-avustuspakkauksen muovipussissa, jälleen kerran. Olen sanonut, että nämä avustukset on tarkoitettu tarvitseville, ja että me emme tarvitse mitään.
Joka kerta harmittaa ja loukkaa.
vaikka anoppini tietää varsin hyvin, että olen jo vuosikausia pureskellut kynsiäni.
Eli mitä teen kynsiviilalla? En mitään.
Ihan suoraa v*****luahan tuo on, ei siinä mitään.
On jo aiemminkin kuittaillut, että "ethän sinä mitään kynsisaksia tarvitse edes, kun pureskelet kyntesi".
Aikaisempina vuosina on tullut 2-5 pakettia minulle ja meille yhteisestikin vielä jotain. Tänä vuonna ei mitään, en nyt tiedä pitäisikö olla iloinen vaiko surullinen, lahjat kun yleensä ei todellakaan ole olleet mun tyylisiä. Koen kyllä että nyt olen tehnyt jotain väärin.
Siinä on sitten lapsillekin mukava muisto mummulta.
No, meneehän ne muutamuan vuoden kuluttua lapsilleni. Sekä inhokkivärisen paitulin kokoa XL, itse olen M.