Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö ranskiksista?

Vierailija
20.01.2012 |

Tykkääkö teistä joku oikeasti jostain pikaruokaravintolan ranskiksista tai kaupan pakastealtaan ranskiksista?

Mä en voi käsittää, että jonkun mielestä sellainen liian rasvaiselta ja suolaisesta maistuva tikku voi olla hyvää? Maistuuko noissa ranskiksissa teidän mielestä peruna? Mun mielestä niissä ei maistu mikään muu kuin rasva ja suola.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taivaallisia, ainakin täällä belgiassa

Vierailija
2/5 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tosin suolattomia, eli sellaisia missä on vain perunaa ja kasviöljyä. Suolaan sitten oman maun mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään kaikesta perunasta ja melkeinpä kaikesta ruoasta

Vierailija
4/5 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on musta parhaita mutta kyllä mä voin hyvin välillä syödä joitakin pakastemallejakin. Pikaruokaloiden ruoat ei mua houkuta mutta joskus maistuu jotkut Amarillon erikoisperunat kyllä. Tosin Amarillossakaan en käy kuin kerran pari vuodessa.

Vierailija
5/5 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamppari-ranskalaiset on välillä hyviä, välillä huonoja. Jos ovat paistettuja uudessa rasvassa ja tarjoillaan ihan kuumana niin ovat hyviä, jos ovat kerenneet jäähtyä ja paistettu vanhassa rasvassa, niin ne on ihan kauheita. Suolaa niissä ei ole nykyään kovin paljoa, vaan niihin voi lisätä mausteita.

Mulla on nyt imetysaikana joku kumma himo perunaan, joten pakaste ranskalaisiakin tulee ostettua välillä. Ne ohuet tikkuperunat on parhaita, kun paistaa rapeiksi. Tykkään ihan eniten paistetuista perunoista, kun se pinta on rapsakka, sen takia keitän pottuja aina reilusti, niin voi seuraavana päivänä paistaa niitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan