Skitsofrenia
Kommentit (30)
Hyvin vakava, mutta usein lääkkeillä siedettävä.
Sain oikeat lääkkeet, niin ajatus on taas alkanut kulkemaan. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Aikas vakava.
Ehei, ei ole vakavaa. Jos lääkkeet tepsivät.
Lääkkeillä vai ilman lääkkeitä? Kaksi eri ihmistä, oikein ihmisten kirjo. Puolensa ja puolensa.
Vakavasti kauhaan otettavaa paskaa se skitsofrenia on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin joku skitsofreenikko olisi sairas jos syö lääkkeitä, tuollainen on skitsofreenista jos jokin että skitsofreenikko on skirsofreeninen vaikka syö lääkkeitä, kauheeta paskaa!
Pahin kaikista mielenterveysongelmista. Kaikista hankalin siksi, että todella harvat skitsot ovat millään tavalla sairaudentuntoisia. Harhat kohdistuvat hyvin usein lääkkeisiin ja hoitaviin tahoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikas vakava.
Ehei, ei ole vakavaa. Jos lääkkeet tepsivät.
Minun osaltani minun luontainen lääke on skitsofreeninen joidenkin nihilistien mielestä, jos tähän ryhdytään että väitetään luontaista lääkettäni skitsofreeniseksi niin kolmas maailmansota alkaa entistä verisemmin. Olen BlackRock varainhoitoyhtiön päämies ja BlackRock kiven hoitaja, BlackRock on BlackRock varainhoitoyhtiön päätyökalu
Vierailija kirjoitti:
Pahin kaikista mielenterveysongelmista. Kaikista hankalin siksi, että todella harvat skitsot ovat millään tavalla sairaudentuntoisia. Harhat kohdistuvat hyvin usein lääkkeisiin ja hoitaviin tahoihin.
Psykopatia on maapallomme pahin sairaus.
Herkkiä ja älykkäitä ihmisiä jotka reagoivat oksettaviin tilanteisiin NORMAALISTI.
Psykopaatti todellakin on jotain vältettävää, jos meinaa säilyttää henkikultansa.
Skitsofrenia ei aina ole elämää haittaava. Oma elämäni alkoi sujua hyvin, kun lääkitys saatiin kuntoon. Olen suorittanut yliopistotutkinnon ja nykyisin olen opintojani vastaavassa työssä.
Tsemppiä kaikille kohtalotovereilleni.
En tiedä, en ole kokenut. Mt-diagnoosi on usein painolasti, joka leimaa mt-ongelmaisen tietynlaiseksi ja pahimmassa tapauksessa lukitsee hänet kiertämään kehää siinä ulkoa annetussa identiteetissä ja sen myötä "sairaus" vain pahenee. Jos annettaisi ihmisten vaan olla vapaasti omituisia, niin yksinäisyys ja syrjäytyneisyys vähenisivät.
Kun taudin saa aisoihin, niin skitsoa ei välttämättä eroita taviksesta. Mutta joskus se tarkoittaa sitä, että lääkitys pitää olla kunnossa. Ei ole mielestäni vakava sairaus koska voi pysyä hyvin hallinnassakin.
Ei ole vakava sairaus. On paljon vakavampia sairauksia.
Vaikeampi ainakin länsimaissa kuin yhteisöllisemmissä kulttuureissa.