Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenvaatteita tilauksesta valmistava Nipsula - menee hermo!

Vierailija
20.12.2011 |

Olen tilannut kuukausi sitten sieltä lapselle puvun, maksanut sen heti ja postia vaan ei kuulu. Yrityksen "nettisivuilla", jotka ovat siis facebookissa, on jatkuva valitusvirsi yrittäjän toimesta, kuinka posti hukkaa paketteja ja kuinka posti viivästyttää. Muka vie tilaustuotteita ajallaan postiin, mutta kirjeet kuulemma seikkailevat postissa viikkotolkulla. Kuitenkin sivustolla monet postia saaneet kertovat, kuinka kirjeissä on leima pari päivää ennen saapumispäivää vaikka yrittäjä on kertonut vieneensä (muka) kirjeen viikkoja sitten postiin.

Yrittäjällä on ollut myös tilausruuhkaa, joten siitä syystä mittatilaustöitä tilanneet odottavat tilauksiaan, mutta kuitenkin samaan aikaan yrittäjä valmistaa tuotteita ns. Heti valmiit tuotteet -myyntikansioon.

Onko täällä ketään joka on tilannut ko. yrityksestä? Itse en enää koskaan erehdy täältä tilaamaan yhtään mitään. Sääli yrittäjää. Hän tekee ihan ok ompelujälkeä ja töille olisi tilausta. Ilmeisen huonolla organisoinilla ja logistiikalla selvästi sössii koko homman.

Kommentit (240)

Vierailija
61/240 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tuollahan facebookissa lukee selkeesti että nuo mitä siellä nyt on myynnissä on asiakaspalautuksia eikä mitään heti valmiita tuotteita.

Ja sehän on yrittäjä ite sanonu että on toinen ompelija, mistäs sen tietää ompeleeko yrittäjä ite heti-valmiita vai tekeekö toinen ompelija niitä. Muistelen ainakin jossain vaiheessa hänen maininneen pipojen olevan tän toisen ompelijan tekemia.

Ite oon ainakin aina ollu tyytyväinen tuotteisiin mitä oon tilannu, postissa meni kyllä aikaa mutta kuitenkaan ei oo vielä mitään jääny saamatta.

Huomasin että oli yrittäjä laittanu seinälle että voi myös soittaa, itsekin yhteyden sain jo aiemmin kun tilausta halusin muuttaa, katoin vaan yhteystiedot tarkemmin ja siellähän se numero on. Kuinkahan moni teistäkin on soittanut ja kysynyt asiaa jos ei sähköpostiin ole vastausta saanut?

Vierailija
62/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää olevan rivitaloaluetta eli on koti

(ja osoite on suoraan googlen yrityshausta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää nyt hyvät ihmiset tuosta toiminnasta rikosilmoitus kun kerran kaikesta huolimatta toiminta jatkuu aivan samana: tuotteita ei lähetetä vaikka ne on maksettu, luvataan lähettää uudet, mitään ei kuulu.

Kyseessä kun ei ole yksittäistapaus vaan näitä rahastettuja asiakkaita taitaa olla jo isompi joukko. Poliisilaitoksella on helppo sanoa, että vastaavia tapauksia on paljon niin poliisin on helpompi toimia.

Vierailija
64/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on suoraan yrityshausta... siinä ei todellakaan ole mitään väärää, sen kopioimisella tänne. Tulee googlen ensimmäisiin hakuihin suoraan

Vierailija
65/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilauksia siis jäänyt ihan kokonaan tulematta? Siis pitkästä odottelusta ja lupauksista huolimatta?

Vierailija
66/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko saaneet vieläkään niitä tilauksia mitkä luvattiin ennen joulua?

Vierailija
67/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä keskustelua,ja yrittäjän on ihan turha uhkailla kunnianloukkauksella,jos ihmiset täällä kertovat kokemuksiaan ja näkemyksiään.

Petos ja kavallus tulee mullekin väkisin mieleen,eikä yrittäjän purnaaminen täällä mielikuvaa postin mokaamista tuotteista ainakaan paranna.

Vierailija
68/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä keskustelua,ja yrittäjän on ihan turha uhkailla kunnianloukkauksella,jos ihmiset täällä kertovat kokemuksiaan ja näkemyksiään. Petos ja kavallus tulee mullekin väkisin mieleen,eikä yrittäjän purnaaminen täällä mielikuvaa postin mokaamista tuotteista ainakaan paranna.

ei uhkailulla ainakaan yritystoimintaa edistetä ja Suomessa on edelleen sananvapaus, ihmisillä on oikeus kertoa saamastaan huonosta palvelusta ja mönkään menneistä kaupoista.

Vierailija
69/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja marraskuun lopulla maksettuja tuotteita. Uudet tuotteet luvattiin lähettää, mutta ei ole kuulunut...

Vierailija
70/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikea osoite tuo...ovat muuttaneet ko. osoitteesta jo!

Vierailija
71/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tällaisen ketjun, alla oleva lainaus on jonkun kirjoittama:

tuolla lukee mm. näin:

"Ompelija on hyvän ystäväni entinen kaveri ja sanoi hänen olleen valehtelija luonteeltaan muutenkin. MIettikää ennenkuin tilaatte!!!!"

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2067011-lastenvaat…

Vierailija
72/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä osoite!Ei ole oikea osoite tuo...ovat muuttaneet ko. osoitteesta jo!

Vierailija
73/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy heidän verkkokaupan sivulta. Googlettamalla löytyy Nipsula ja verkkokauppa

Vierailija
74/240 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käsitä mikä täällä nyt on asiatonta?

Vierailija
75/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja marraskuun lopulla maksettuja tuotteita. Uudet tuotteet luvattiin lähettää, mutta ei ole kuulunut...

Vierailija
76/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

annas kun arvaan...posti hukannut ja lähettäneet uudet? Ei ole enää tottakaan!

Vierailija
77/240 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

UUDET.. kun vanhojakaan ei ole koskaan tehty.. Täällä samanlainen ongelma..itse olen tilannut ja maksanut marraskuussa eikä vieläkään näy..Olen mielestäni asiallisesti odottanut ja kysellyt perään mutta mitään informaatiota ei ole tullut kunnes paljon paljon myöhemmin kuin tilausten jo olisi pitänyt olla lahjapaketissa tuli vastaus että posti on hukannut, teen uudet ja lähetän ne.. on luvattu seurantakoodeja sun muita mutta eipä niitäkään ole näkynyt..

Vierailija
78/240 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelu ja tahallinen mustamaalaaminen on minun mielestäni asiatonta ja toivottavasti sitä ei kukaan tee. itse olen kertonut oman kokemukseni niinkuin se tosi on ja seison sanojeni takana.

Vierailija
79/240 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valehtelu ja tahallinen mustamaalaaminen on minun mielestäni asiatonta ja toivottavasti sitä ei kukaan tee. itse olen kertonut oman kokemukseni niinkuin se tosi on ja seison sanojeni takana.

kärsivällisyyttä. Ymmärrän toki, että postissa voi joku lähetys kadota, mutta oman kokemukseni mukaan se on melkoisen harvinaista. Olen lähettänyt työn puolesta vuosien varrella tuhansia maksikirjeitä ja oikeasti kadonneita on ollut yksi tai kaksi. Seurattavia lähetyksiä ei ole kadonnut yhtään ja viivästymisetkin ovat harvinaisia. Sähköpostitkin tulevat perille pääosin normaalisti, joskus harvoin joku posti menee roskapostin joukkoon.

Vierailija
80/240 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääset vastaamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi