Lastenvaatteita tilauksesta valmistava Nipsula - menee hermo!
Olen tilannut kuukausi sitten sieltä lapselle puvun, maksanut sen heti ja postia vaan ei kuulu. Yrityksen "nettisivuilla", jotka ovat siis facebookissa, on jatkuva valitusvirsi yrittäjän toimesta, kuinka posti hukkaa paketteja ja kuinka posti viivästyttää. Muka vie tilaustuotteita ajallaan postiin, mutta kirjeet kuulemma seikkailevat postissa viikkotolkulla. Kuitenkin sivustolla monet postia saaneet kertovat, kuinka kirjeissä on leima pari päivää ennen saapumispäivää vaikka yrittäjä on kertonut vieneensä (muka) kirjeen viikkoja sitten postiin.
Yrittäjällä on ollut myös tilausruuhkaa, joten siitä syystä mittatilaustöitä tilanneet odottavat tilauksiaan, mutta kuitenkin samaan aikaan yrittäjä valmistaa tuotteita ns. Heti valmiit tuotteet -myyntikansioon.
Onko täällä ketään joka on tilannut ko. yrityksestä? Itse en enää koskaan erehdy täältä tilaamaan yhtään mitään. Sääli yrittäjää. Hän tekee ihan ok ompelujälkeä ja töille olisi tilausta. Ilmeisen huonolla organisoinilla ja logistiikalla selvästi sössii koko homman.
Kommentit (240)
mitään valvontakameroita vai onko se pitkäkyntisten paratiisi?! Onko tietoa? Sieltähän vois pölliä ties mitä, kun näkee, että lähettäjä on joku kiva firma! Kuinka postissa pelaa sisäinen kontrolli?
miksi kukaan pöllisi pienen firman "kivoja" tuotteita,kun voisi sitten pölliä isomman firman arvokkaita tuotteita>myydä niitä>ja ostaa niitä kivoja vaatteita?
Ei tuossa pöllimisteoriassa ole mitään järkeä,kun yrittäjä selvästi valehtelee asiakkailleen,että paketit lähetetty kk sitten,ja päiväys kuitenkin pari päivää sitten,kun saapuvat.
Itselläni on verkkokauppa joka postittaa kirjeinä tilauksia kymmenittäin viikossa (eli ei mitään seurantakoodia) ja tänä vuonna tasan yksi lähetys on hukkunut (ja sekin palautui myöhemmin). En todellakaan usko tuon yrittäjän selityksiä!
Kiitos kun kerroit yrittäjän mielipiteen.
Sitäpaitsi kyllä tuo varastusselitys ontuu kamalasti, kun se ei selitä viikkojen jopa kuukausien viivettä posteissa. Eli joku varastaa, panttaa kirjeitä jossain ja kiusallaan sitten viikkojen päästä pistää postissa eteenpäin... Kyllä on Nipsulan yrittäjä nyt liemen itselleen keittänyt. Hänhän muuten sanoo ottaneensa nyt yhteyttä Poliisiin. Pitäisikös oikein soittaa Oulun poliisiin ja kysäistä että tietävätkö tätä yrittäjää...? Itselläni meinaan tilaus saamatta. Luvattu postittaa jo marraskuun alkupuoliskolla.
Kiitos kun kerroit yrittäjän mielipiteen.
Sitäpaitsi kyllä tuo varastusselitys ontuu kamalasti, kun se ei selitä viikkojen jopa kuukausien viivettä posteissa. Eli joku varastaa, panttaa kirjeitä jossain ja kiusallaan sitten viikkojen päästä pistää postissa eteenpäin... Kyllä on Nipsulan yrittäjä nyt liemen itselleen keittänyt. Hänhän muuten sanoo ottaneensa nyt yhteyttä Poliisiin. Pitäisikös oikein soittaa Oulun poliisiin ja kysäistä että tietävätkö tätä yrittäjää...? Itselläni meinaan tilaus saamatta. Luvattu postittaa jo marraskuun alkupuoliskolla.
ja vaadit rahoja takaisin. Jollei tule vastausta/rahojen palautusta, niin sitten yhteys kuluttaja-asiamieheen. Poliisiin yhteys, jos kyse on rikoksesta. Pitäisi olla oikeus kaupanpurkuun, kun tilaus on noin pitkittynyt.
ja monessa oli leima esim. 08.12 tai 15.12.Siis kaikki kortit!Eilistä ennen ei ollut tullut yhtään joulukorttia ja ihmettelinkin miksi kukaan ei meitä muista :D
Taitaa ollaa postissakin ongelmia.Siitähän oli uutisissa että tänä vuonna on nettitilaukset räjähtänyt käsiin.Posti ei ole osannut varautua näin suureen tavarata liikenteeseen.Itse en ole nimpsulasta tilannut mtn.Kivan näköisiä vaatteita kyllä on ehkä joulun jälkeen tilaan.Aika halpojahan nuo ovat käsintehdyksi mikä työ on tehdä noita ja ei varmasti kangaskaan ole ilmaista
Jos siinä joulukuoressa on lähettänyt niin postihan jakaa ne "joskus" ennen joulua eli ei normaalit toimitusajat päde. Tämä on täysin eri asia!
Kuka on valehdellut? Ihmettelen itse kovasti tätä keskustelua, mutta eikös nämä asiakkaat ole ihan oikeassa ja saavat asiasta valittaa jos joutuvat kuukausia tuotteitaan odottamaan. Suurin osa tämän ketjun viesteistä näyttää olevan mielestäni ihan asiallisia, paitsi toi kommenttien poisto että on poistunut taas, ei pidä paikkaansa. Verkkokauppa toivottavasti aukeaa pian! Sitä odotellessa ja Nipsulan uutta mallistoa odotellessa.
..itsekkin sen voin todistaa että nipsulaan on luottamus menny..luvataan perättömän paljon ja mitään ei kuulu ei näy.
Ja sitä paitsi sanokoon kuka mitä vaan niin niimpä vaan täälläkin useammat silmäparit todistavat että nipsulan julkaisema `joulun sulku viesti` oli kuin olikin jonkun aikaa poissa seinältä, ja kun täällä asiasta mainittiin niin laitettiin takaisin. Liekkö piilotettu kommenttien vuoksi joissa kyseltiin tilausten perään..??
Aika tylyä kieltä myös käyttää nipsulan herrasväki.
Se älähtää johon kalikka kalahtaa..!!!!!!!!!!!!!!!1
Luulen että tuon jouluviestin näkyvyys johtuu Faceookista ja sen huonosta toimivuudesta. Nimittäin välillä se näkyy ja välillä ei. En usko että tuollaista päivitystä tai päivityksiä yleensäkkään saa palautettua kommentteineen jos se kerran poistetaan.
Hei kaikki!(etenkin te, joilla on on/ollut ongelmia nipsulan kanssa. Minulla loppui kärsivällisyys tämän yrityksen kanssa. Ei vastausta mihinkään viestiin, ei tuotteita, jotka on luvattu jo kuukausi sitten.!! Mitä olette mieltä, pitäisikö kerätä isompi joukko kuluttajia ja ottaa yhteyttä poliisiin ja kuluttaja-asiamieheen?
Hei kaikki!(etenkin te, joilla on on/ollut ongelmia nipsulan kanssa. Minulla loppui kärsivällisyys tämän yrityksen kanssa. Ei vastausta mihinkään viestiin, ei tuotteita, jotka on luvattu jo kuukausi sitten.!! Mitä olette mieltä, pitäisikö kerätä isompi joukko kuluttajia ja ottaa yhteyttä poliisiin ja kuluttaja-asiamieheen?
miksi ihmeessä olette sietäneet tätä näin pitkään? Olette tilanneet ja maksaneet aikoja sitten ja myyjä selittelee omituisia juttuja eikä edes vastaa yhteydenottoihin. Rikosilmoitus kannattaa todellakin tehdä, koska myyjä näyttää edelleen tekevän kauppaa.
Kävin katsomassa sivut. Aluksi näytti ihan kivalta (ei ehkä minun makuuni, mutta ok).
Sitten vastaan tulivat kuvat noista me and i -kopioista (esim. siilihaalarit)
Meni maku. En tilaisi.
Jos ei itse keksi ideaa, ei pidä tehdä ollenkaan. Toisilta kopioiminen on mielestäni typerää.
Hei!
Nipsulan yrittäjä on selvästi aloittelija, jonka tilausten paljous on yllättänyt. Tästä kertoo myös alhainen hintataso - Suomessa pienyrittäjä ei pysty valmistamaan vaatteita näin edullisesti niin, että toiminta olisi pitkällä tähtäimellä taloudellisesti kannattavaa!
Poliisia asia tuskin kiinnostaa, mutta jos firma ei pysty toimittamaan tuotteita kohtuullisessa ajassa tai palauttamaan rahoja, kannattaa ottaa yhteyttä kuluttuja-asiamieheen. Nyt olisi ensiarvoisen tärkeää, että kukaan ei tilaisi firmasta mitään ennakkolaskulla, ennen kuin yrittäjä on saanut asiansa kuntoon.
asiakkaalle jotain luvataan, työtä tehdään vaikka 24/7 ja jos sittenkään ei aika riitä, niin otetaan aktiivisesti itse yhteyttä asiakkaaseen ja pahoitellaan tilannetta, tarjotaan jotain hyvitystä ja sovitaan uusi toimitusaikataulu.
Ja poliisia kyllä luulisi kiinnostavan, jos asiakkailta on otettu maksut vastaan ja tuotteita ei näy, ei kuulu. Ja yrittäjä vielä katoaa niin, että häneen ei kukaan saa yhteyttä.
Miksi ihmeessä kukaan tilaa nipsulasta, jos homma ei toimi. Muualtakin saa vastaavia tuotteita, niin kuin tässäkin ketjussa on useasti todettu.
terv. yrittäjä itsekin
Jo kerran meinasin laittaa facebookin kautta yv:tä kaikille jotka kyselivät tilaustensa perään nipsulan sivuilla mutta jätin sitten sikseen.
Nyt huomasin jonkun kommentista nipsulan kuvaan, että hän on laittanut fb-sivustonsa niin, että muiden kuin nipsulan seinäkirjoitukset ei näy kaikille. Musta olisi ainakin informatiivista kaikkia kohtaan, jos kaikki joilla on tilausviivettä, sähköpostiongelmaa tms nipsulan kanssa niin laittaisivat selvästi fb sivuille näkymään vaikka noiden kuvien kommentteihin.
Niin ja siis edelleen ihmettelen sitäkin, että ainakin jostain sain semmoisen kuvan että yrittäjällä on ollut oikeasti kiirettä (muutto, lapsen sairastelua yms) ja silti tekee näitä heti valmiina tuotteita. Luulisi asiakkaiden tilausten olevan etusijalla????? Itse ainakin odottelen paketin seurantakoodia, eli mulle on vaatteet tekemättä.
Kävin katsomassa sivut. Aluksi näytti ihan kivalta (ei ehkä minun makuuni, mutta ok).
Sitten vastaan tulivat kuvat noista me and i -kopioista (esim. siilihaalarit)
Meni maku. En tilaisi.
Jos ei itse keksi ideaa, ei pidä tehdä ollenkaan. Toisilta kopioiminen on mielestäni typerää.
Kotimaiselta tuotteelta odottaisin persoonallista suunnittelua, en suoraa kopiointia...Edullisiahan nuo tuotteet ovat ja ihan kauniita, mutta jos on toimitusvaikeuksia, niin en varsinkaan tilaisi. Mielluummin pikkasen kalliimmat hinnat, jonka johdosta vähemmän tilauksia, jotka pystytään toimittamaan.
Itselläni on verkkokauppa joka postittaa kirjeinä tilauksia kymmenittäin viikossa (eli ei mitään seurantakoodia) ja tänä vuonna tasan yksi lähetys on hukkunut (ja sekin palautui myöhemmin). En todellakaan usko tuon yrittäjän selityksiä!
Ihan just eikä melkein on Me&I-tuotteita kopioitu. Mietin jo että pitäisikö asiasta kertoa Me&I:lle, eivät varmasti arvosta kopioijaa.
Eipä sillä muita suoraan kopioitua ole kun noi siilit ja tassut, tassuhaalariahan ei meandilla ole, mutta ihan taatusti on se applikointi suoraan meandin vaatteesta kuten se siilikin. Aika uskaliasta.
mitään valvontakameroita vai onko se pitkäkyntisten paratiisi?! Onko tietoa? Sieltähän vois pölliä ties mitä, kun näkee, että lähettäjä on joku kiva firma! Kuinka postissa pelaa sisäinen kontrolli?