Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikö helvetti tätä palstaa vaivaa?

Vierailija
21.12.2025 |

Asiallisista keskusteluista häviää sivutolkulla kommentteja, ketjussa saattaa olla 3 sivua ja yhtäkkiä onkin vain yksi? Eikä ole mikään sellainen aihe edes, että pitäisi sensuroida.

Myös lainaustoiminnossa on edelleen häiriöitä.

Kyllä on surkealla tasolla ihmisten ammattitaito, kun yhtä keskustelupalstaa saada toimivaksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poistetaan vaan asiattomia kommentteja, siitä saa tietoa siitä miten moderointi toimii ja niin voidaan luoda asiattomia keskusteluita jotka ovat moderointilinjan mukaisia.

Tätä voidaan torjua poistamalla sattumanvaraisia kommentteja. Älä ota siitä itseesi.

Vierailija
2/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan tarkoitus on mahdollistaa "tuulettaminen" kaikista miesten tekemistä. Ei ole muutakaan keskustelumahdollisuutta haukkua ja vihata miehiä ilman nimeä ja vastuuta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi on uudistuksen jälkeen muuttunut huonommin toimivaksi. 

Vierailija
4/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos poistetaan vaan asiattomia kommentteja, siitä saa tietoa siitä miten moderointi toimii ja niin voidaan luoda asiattomia keskusteluita jotka ovat moderointilinjan mukaisia.

Tätä voidaan torjua poistamalla sattumanvaraisia kommentteja. Älä ota siitä itseesi.

No jos keskustelu koskee vaikka puutarhanhoitoa, niin miksi kukaan ilmottaisi kommentteja asiattomaksi? Palsta ei vain toimi kunnolla.

Vierailija
5/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on pahasti sekaisin. Kaikki kommentit eivät edes tule näkymään. Eikä mitään herjaa tule. On se vaikeaa tehdä hyvin toimiva palsta. Kunpa joku osaisi. Lähtisin täältä heti, kun sensurointi on niin poliittisesti värittynyttä.

Vierailija
6/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kommentit poistetaan jatkuvasti enkä mielestäni kirjoita pahempaa kuin muutkaan. 

Vierailija
7/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% kirjoituksista pelkkää öyhötystä ja pilkkaamista. Täytyy olla sokea tai se öyhöttäjä jos ei tajua. Ilmiannan ne kaikki.

Vierailija
8/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% kirjoituksista pelkkää öyhötystä ja pilkkaamista. Täytyy olla sokea tai se öyhöttäjä jos ei tajua. Ilmiannan ne kaikki.

On sullakin työmaa, lukea kaikki viestit.

Itse kirjoitin joulun vietosta 60 luvulla pitkän jutun.

En saanut edes lähtemään viestiä, näkyykö tämä viesti?

Vierailija
9/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kommentit poistetaan jatkuvasti enkä mielestäni kirjoita pahempaa kuin muutkaan. 

Nyt tein aloituksen Ruotsin Carl Philipin fraivosta vaimoleen Epsteinin skandaalin vuoksi.Sitä ei edes julkaistu. Olen huomannut tämän että olen epäsuosiossa. Syytä en tiedä, Oisko totuudet liian julmia. 

Vierailija
10/10 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan väärässä paikassa sitten. Löydät varmasti itsellesi sopivampia juttupaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi