Lastenvaatteita tilauksesta valmistava Nipsula - menee hermo!
Olen tilannut kuukausi sitten sieltä lapselle puvun, maksanut sen heti ja postia vaan ei kuulu. Yrityksen "nettisivuilla", jotka ovat siis facebookissa, on jatkuva valitusvirsi yrittäjän toimesta, kuinka posti hukkaa paketteja ja kuinka posti viivästyttää. Muka vie tilaustuotteita ajallaan postiin, mutta kirjeet kuulemma seikkailevat postissa viikkotolkulla. Kuitenkin sivustolla monet postia saaneet kertovat, kuinka kirjeissä on leima pari päivää ennen saapumispäivää vaikka yrittäjä on kertonut vieneensä (muka) kirjeen viikkoja sitten postiin.
Yrittäjällä on ollut myös tilausruuhkaa, joten siitä syystä mittatilaustöitä tilanneet odottavat tilauksiaan, mutta kuitenkin samaan aikaan yrittäjä valmistaa tuotteita ns. Heti valmiit tuotteet -myyntikansioon.
Onko täällä ketään joka on tilannut ko. yrityksestä? Itse en enää koskaan erehdy täältä tilaamaan yhtään mitään. Sääli yrittäjää. Hän tekee ihan ok ompelujälkeä ja töille olisi tilausta. Ilmeisen huonolla organisoinilla ja logistiikalla selvästi sössii koko homman.
Kommentit (240)
jotka tänne on kertonu tarinansa, että mikä oli sitten tarinan päätös.
Itse sain tilauksen n.1,5kk kuluttua tilauksen teosta, posti toimitti sen 1-2 päivän sisällä. Yksi kaverini peru tilauksensa ja sai rahat takaisin kun ei jaksanut enää 3kk pitempään odottaa tilausta, mikä on ihan ymmärrettävää.
Itse sain tilauksen n.1,5kk kuluttua tilauksen teosta, posti toimitti sen 1-2 päivän sisällä. Yksi kaverini peru tilauksensa ja sai rahat takaisin kun ei jaksanut enää 3kk pitempään odottaa tilausta, mikä on ihan ymmärrettävää.
Näköjään ko. yrittäjä on tehnyt muka rikosilmoituksen itellan toiminnasta...miten hän voi edes sellaista tehdä, jos kyseessä on kirjelähetykset. Niitä kun ei saa seurantaan sitten millään. Aika paksua kyllä...ja aikaisemmin kertoi, että hänellä on lajittelukeskuksessa oma laatikko, joopa joo. Ei varmaan muuten edes ole.
ei noissa ton jutuissa ole paljoa järkeä. Aliarvioi asiakkaansa kun luulee että nuo selitykset menee läpi.
Yrittäjä ei vastaa edes sähköposteihin! Vastaanottokuittaus tulee kun sähköpostia lähettää ja fb-sivuillaan lupaa vastata kaikkiin saapuneisiin sähköposteihin parissa päivässä ja edelleen ei vastausta kuulu. Se että kaikessa tässä sotkussa hoitaa asiakassuhteita näin huonosti, antaa kyllä todella huonon kuvan yrittäjän vastuuntunnosta. Kyllä yrittäjällä pitäisi olla luontainen huoli asiakkaiden tilauksista, rahoista ja mielipahasta jos aikoo alalla pärjätä.
Sähköpostitse en ole kyseiseen yritykseen yhteyttä saanut yrityksistä huolimatta, niin on jäänyt tilauksetkin tekemättä. Yhden heti valmiin tuotteen olen ostanut ja sen osalta ei ole nipsulasta muuta kuin erittäin positiivista sanottavaa!! Käsittääkseni nipsula on myöntänyt syksyn toimitusruuhkan ja oman osuutensa näissä viivästyksissä ja myöhemmät ongelmat on ollut postin kanssa. Nipsulan kannattaisi ehkä kokeilla myös anonyymia postitusta, ilman nipsulan logoja, menisikö kirjeet paremmin perille ilman tunnistettavaa ulkoasua!? Sen enempää ketään mihinkään suuntaan syyttämättä tai sormella osoittamatta, olen miettinyt, että voisiko olla myös niin, että nipsulan tilaajiinkin on saattanut osua joku sellainen, joka käyttää tilaisuuden hyväkseen ja mustamaalaa yritystä julkisesti rahojen palautuksen toivossa, vaikka tuote olisi tullutkin ajallaan. Siis nyt kun on huomannut, että kourallisella tilaajia on ollut oikeita ongelmia, niin sanompas minäkin, etten ole tuotetta saanut... Näissä kun on vain sana sanaa vastaan ja yrittäjä aina maineensa vuoksi heikommalla... Mistä näistä tietää, mutta itselläni asiat on menneet niin kuin kuuluukin nipsulan kanssa.
ei sitä postia kukaan varasta,uskokaa jo,kunhan yrittäjä pelailee vain aikaa.
että kyllä yrittäjän olisi syytä vastata sähköpostitiedusteluihin, jos haluaa pitää maineensa puhtaana. Sehän sitä lietsontaa vaan lisää, kun yrittäjään ei saa edes yhteyttä.
Oli postin vikaa tai ei, niin kyllä yrittäjän tulisi olla avoin ja kertoa missä mennään ja vaikka yöt läpeensä sitten vastailla niihin sähköposteihin, jos ei aika riitä. Se on sitä yrittäjyyttä. Lisäksi ihmettelen sitä, että jos tosiaan epäillään että joku itellassa näitä Nipsulan kirjeitä varastaa, niin miksi yrittäjä on sitten näinkin pitkään ottanut tilauksia vastaan ja lähettänyt tuotteita varastettaviksi. Nythän yrittäjän sanojen mukaan hän on ottanut yhteyttä itellaan ja poliisiin, niin eikö olisi järkevintä pistää toimitukset jäihin, kunnes asiat ratkeavat???
kaikista järkevintä toimittaa paketit seurantakoodilla. eivät huku matkalle, eikä kukaan voi huijata. ihan sairasta JOS asiakkaat tahallaan mustamaalaavat ja hinkuvat rahoja takaisin tai uutta tuotetta tilalle vaikka ovat postia saaneet. kyllä rehellinen pitää olla puolin ja toisin! itselläni valitettavasti kävi niin että paketin saanti viivästyi melkeinpä 2kk (posti ei ollut syynä), mutta kyllä se odottamisen harmitus sitten unohtui kun ihanan vaatteen käteen sai.
kaikista järkevintä toimittaa paketit seurantakoodilla. eivät huku matkalle, eikä kukaan voi huijata. ihan sairasta JOS asiakkaat tahallaan mustamaalaavat ja hinkuvat rahoja takaisin tai uutta tuotetta tilalle vaikka ovat postia saaneet. kyllä rehellinen pitää olla puolin ja toisin! itselläni valitettavasti kävi niin että paketin saanti viivästyi melkeinpä 2kk (posti ei ollut syynä), mutta kyllä se odottamisen harmitus sitten unohtui kun ihanan vaatteen käteen sai.
mutta täytyy vastata että vaikka vaatteet ovatkin ihania niin en oikein uskaltaisi suositella kun muutoin palvelu tökkii pahasti :/
enkä tosin tule tilaamaan itsekkään enää toiste.
sairastahan se on mutta kyllä tähän maailmaan paljon paljon epärehellisiä ihmisiä mahtuu, niin yrittäjiä kuin asiakkaitakin (edelleen ihan yleisellä tasolla ilman ketään sormella osoittamatta tämän sanon). Ja suurinosa (ellei kaikki) tuotteidensa perään huutelijat, ovat varmasti suivaantuneita todellisista myöhästymisistä monta pettynyttä asiakasta kun täälläkin jo on, mutta en pitäisi perin ihmeellisenä sitäkään josko mukaan mahtuisi myös joku epärehellinen asiakas. Mutta olen sitä mieltä, että katoamistapauksissa mielestäni yrittäjän tulisi olla se joka aktiivisesti pitää yhteyttä asiakkaaseen ja selvittää missä kadonneen tuotteen kohdalla mennään. Toivottavasti verkkokauppa poistaa toimitusviiveet, tuotteet kun ovat ihania.
Täytyy kyllä todeta, etten Nipsulan sivujen perusteella uskaltaisi itse ostaa kyseisen firman tuotteita. Sen verran näyttää tyytymättömiä asiakkaita olevan. Mielummin teen itse.
Ulkopuolisena et voi kommentoida asiaa ollenkaan negatiiviseen sävyyn, positiivisesti saat toki kommentoida, näin ko. yrittäjä ei suutu.
Ulkopuolisena et voi kommentoida asiaa ollenkaan negatiiviseen sävyyn, positiivisesti saat toki kommentoida, näin ko. yrittäjä ei suutu.
niin luulisin mediassakin jo asiaa käsiteltävän. Outoa tässä on että nimenomaan yhden yrityksen postitukset katoaa!
tämä asia ole jo loppuun kaluttu...