Onko kamalan väärin taivutella mies luopumaan "ex-lapsestaan"?
Ajatus houkuttaa koska miehelle lapsi on enemmän velvollisuus kun ihminen jota hän kaipaa.
Jos mä houkuttelen häntä lakkaamaan yhteydenpidon ex-lapseen niin toisaalta, lopullinen päätös on kuitenkin miehen...? Entä loppuu kai elarit jos hän ei enää näe lasta? Meillä ei ole lapsia mut ollaan koko ajan yrittämässä, joten aihe on mulle tärkeä.
Kommentit (29)
Lapsi on isänsä lapsi kuolemaan asti.Hänellä on oikeus isäänsä paljon enemmän kuin sinulla on oikeus mieheesi.
On väärin. Itse haaveilen uusperheestä, mutta heivaisin ukkoehdokkaan heti pihalle jos yrittäisi katkaista välit aiempiin lapsiinsa.
Tuleeko teidän yhteisestäkin lapsesta miehen ax-lapsi sitten kun ero tulee?
Tottakai tää oli provo, mutta provosoiduin
t: etä-äiti
Taidat olla joko tyhmä tai jotenkin vajaa!
Ei ole mitään ex-lapsia. Se on sen lapsi aina ja ikuisesti ja elatusmaksuja on maksettava tapaamisista tai niiden puuttumisesta huolimatta.
Miksi haluaisit omien lastesi isäksi sellaisen, joka on osoittanut voivansa hylätä oman lapsensa?!
Lapsi tarvitsee isäänsä ja myös isälle on hyväksi ylläpitää yhteyttä lapseensa.
Jos et kestä sitä, että miehelläsi on myös entinen elämä, sinun on viisainta vaihtaa miestä. Jos et pääse tuosta tunteesta eroon, suhteenne ei todennäköisesti tule toimimaan.
terveisin
3 lapsen "äitipuoli"
lopu vaikkei mies lasta tapaisikaan. Elarit jatkuu kunnes lapsi on 18v.
pitäisi pikemminkin yrittää parantaa välejä, miehen ja lapsen välistä suhdetta ja koko perheen. Mietipä lapsen kannalta, miltä tuntuis kun isä jättäis.
Lapset ovat velvollisuus perheessä, vaikka välillä tuntuis ettei omaa lastaan jaksaisi, velvollisuudesta on hoidettava joka päivä, miltä tahansa tuntuukin
palaa. Parempi saada ne exät pois jaloista, kun aloitatte yhteisen uuden perheen. Valitettavasti elareista ette pääse eroon. Se on miehesi ainut velvollisuus niin kauan kunnes ex mukelo täyttää 18 :/
jos kyseessä on biologinen lapsi, niin se isä on isä maailman tappiin, joko aikuisten oikeasti tai vähintään paperilla. Ja elatuksesta ette eroon pääse ennen kuin lapsi on sen 18 v.
Jos puolestaan kyseessä on sen eksän lapsi, jonka isäpuolen virkaa mies on hoitanut, niin sitten taitaa olla omantunnon asia. Ja millähän mittarilla siinä tapauksessa muka elatusvelvollisuutta olisi? Ellei mies ole lasta adoptoinut, jolloin myös on isä maailman tappiin asti.
Jos mies noin vain omansa hylkäisi, niin en kyllä sellaielle miehelle lapsia tekisi ja samalla saisi lähteä koko mies.
Otan tämän todesta. Lähipiirissäni ei ole ex-vaomoja eikä varsinkaan ex-lapsia. Mutta miehesi on joskus halunnut lapsen ja hänen velvollisuutensa on jos ei ilolla niin hampaat irvess sitten pitää huolta lapsestaan kaikin tavoin. Omaa lasta ei saa tietenkään hylätä eikä hylkäämiseen kannustaa. Sitä paitsi olen varma, että suhteenne kärisis jossain vaiheessa, kun mies ymmärtää mitä hän on sinun avullasi mennyt tekemään. Saatat siinä tilanteessa olla omien oppiesi mukaan ex nro kaks ex lapsinesi.
Ajatus houkuttaa koska miehelle lapsi on enemmän velvollisuus kun ihminen jota hän kaipaa.
Jos mä houkuttelen häntä lakkaamaan yhteydenpidon ex-lapseen niin toisaalta, lopullinen päätös on kuitenkin miehen...? Entä loppuu kai elarit jos hän ei enää näe lasta? Meillä ei ole lapsia mut ollaan koko ajan yrittämässä, joten aihe on mulle tärkeä.
Mutta provosoiduin.
Se lapsi on miehen lapsi aina ja ikuisesti.
Elareita tosiaan tulee maksaa siihen asti kun lapsi täyttää 18.
Jos miettii taas asiaa siltä kantilta että suostuttelisit miehen "jättämään" lapsensa niin siitähän sulle vasta paskaa tulisikin niskaan (toisaalta se olisi oikeinkin, toivottavasti eroatte ennenkuin saatte lapsia), joko lapsen, lapsen äidin tai miehen osalta, jossain vaiheessa ainakin.
Mutta jos lähdetään siitä että sun taitaa olla parempi kypsyä muutama vuosi, ehkä sitten tajuat itsekeskeisyytesi ja äärettömän lapsellisuutesi.
ei ole mies vaan luuseri. jos se pystyy hylkäämään yhden lapsen, pystyy hylkäämään toisenkin!
ajattelen miehen menneisyydestä. Tietenkin on olemassa ex-lapsia kuten on olemassa etä- ja lähilapsiakin! Mainittakoon et miehen lapsi on 90% kuin äitinsä, niin luonne kuin ulkonäkö. Eli mies ei koe häntä siten omaksi lapseksi kuin useimmat isät. ap
Jos lapsi on miehesi biologinen lapsi, ei hän koskaan ole ex-lapsi.
Mun exälläni oli "ex-lapsi". Oli siis asunut useamman vuoden yhdessä naisen kanssa, jolla oli lapsi aiemmasta suhteestaan. Mies tuli kuvioihin kun tämä lapsi oli alle 2 v ja asui lapsen kanssa eskari-ikään. Suhde lapsen äitiin päättyi eikä mies saanut toiveestaan huolimatta tavata enää tätä lasta. Hänestä mies puhui ex-lapsenaan ja tässä tapauksessa mun mielestäni syystä.
ajattelen miehen menneisyydestä. Tietenkin on olemassa ex-lapsia kuten on olemassa etä- ja lähilapsiakin! Mainittakoon et miehen lapsi on 90% kuin äitinsä, niin luonne kuin ulkonäkö. Eli mies ei koe häntä siten omaksi lapseksi kuin useimmat isät. ap
Ei ole olemassa ex-lapsia. Jos isyys on tunnistettu niin se on ja pysyy!
Ja jos tuolla ulkonäkö perusteella miehet voisivat hylätä! lapsensa, niin täällä olisi aika joukko isättömiä lapsia.
Hei mutta tee noin kuin ehdotit. Toivottavasti se mies ottaa ja jättää sut kun olet raskaana tai puolivuotiaan kanssa, eikä sitten pidä lapseen mitään yhteyttä, ehkä sitten tajuat jotain.
Oikeasti vedä se pää pois sieltä ja syvältä ja avaa silmäsi, maailmassa on muitakin kuin sinä!
jos niin teet. Päinvastoin, sinun pitää kannustaa miestä luomaan suhdetta lapseen ja tukea tapaamaan useammin!!!!!!!!!!!!!!!!
T. Kolmen lapsen isän kanssa naimisssa oleva (itselläni vain yksi lapsi)
Jos tuntisin miehesi, houkuttelisin hänet lemppaaman sinut pellolle.