Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kamalan väärin taivutella mies luopumaan "ex-lapsestaan"?

Vierailija
15.12.2011 |

Ajatus houkuttaa koska miehelle lapsi on enemmän velvollisuus kun ihminen jota hän kaipaa.

Jos mä houkuttelen häntä lakkaamaan yhteydenpidon ex-lapseen niin toisaalta, lopullinen päätös on kuitenkin miehen...? Entä loppuu kai elarit jos hän ei enää näe lasta? Meillä ei ole lapsia mut ollaan koko ajan yrittämässä, joten aihe on mulle tärkeä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen miehen menneisyydestä. Tietenkin on olemassa ex-lapsia kuten on olemassa etä- ja lähilapsiakin! Mainittakoon et miehen lapsi on 90% kuin äitinsä, niin luonne kuin ulkonäkö. Eli mies ei koe häntä siten omaksi lapseksi kuin useimmat isät. ap

kuin miehen? Saako mies silloinkin hyljätä lapsen ja päättää että se on vain ex-lapsi.

Niin ja se isyys ei riipu siitä mitä sinä miehen menneisyydestä ajattelet, otit tieten tahtoen miehen jolla on lapsi. Ei se lapsi ex-lapseksi muutu vaikka sinä niin haluaisitkin. Vaikkei mies enää koskaan sitä lasta tapaisi olisi se silti miehen lapsi. Nyt ja aina.

Vierailija
22/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska minulla on juuri sinun kaltaisesi äitipuoli. Ihan hirveä ihminen olet ja sinun ei kannattaisi edes ajatella omien lapsien hankkimista. Ethän ajattele edes hänen parastaan, hänellä on jo sisarpuoli! Olet hävytön, hakeudu hoitoon!!! Todella itsekäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se asia sinuun kuuluu? Koska sinua tuntuu kovasti vaivaavan miehesi menneisyys etkä siis hyväksy häntä täysin sellaisena kuin hän oikeasti on, vaan pitää vähän fiilata pois niinkin tärkeä asia ei ehkä miehellsi mutta aivan varmasti lapselle, kuin vanhemman ja lapsen välinen ihmissuhde. Suosittelen että

1. kasvat ensin muutaman vuoden, ennen kuin yrität lasta kenenkään kanssa

2. et ota puolisoksesi ihmistä, jota et hyväksy ja jota et voi tukea tekemään eettisesti oikeita ratkaisuja

Vierailija
24/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat parempia :)

Aivan liian ilmeinen. Tuskin kuitenkaan estää sitä, että paasausta tulee sivutolkulla.

Vierailija
25/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittakoon et miehen lapsi on 90% kuin äitinsä, niin luonne kuin ulkonäkö. Eli mies ei koe häntä siten omaksi lapseksi kuin useimmat isät. ap

Voi apua, mun lapsi on 90% kuin isänsä eli minun exäni, luonteeltaan ja ulkonäöltään!! Pitäiskö minunkin antaa tuo lapsi nyt kokonaan isälleen ja tehdä siitä minun ex-lapsi?!?! XD

Vierailija
26/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat parempia :)

Aivan liian ilmeinen. Tuskin kuitenkaan estää sitä, että paasausta tulee sivutolkulla.

Paras provo on sellainen, joka saattaisi mennä läpi. Tai alkaa uskottavasti, ja ap laittaa koko ajan vähitellen pökköä pesään, kunnes porvoolaisuus on liian ilmiselvää.

Tässä tietysti on niin provoava aihe, että av-mamat riehaantuivat jo ajatuksesta, vaikka provoksi tunnistivatkin.

Vierailija
27/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyseessä on siin tosiaan exän lapsi ei mieheni. Seurusteli exänsä kanssa 7 vuotta ja exällä oli heidän tavatessaan 1 v poika. He erosivat ja mies halusi jatkossakin osallistua lapsen elämään. Heillä on tavallaan "yhteishuoltajuus" tästä pojasta vaikka mitään virallista ei tietenkään ole. Pojalla on omakin isä joka maksaa elätusmaksut mutta ei osallistu millään muulla tavalla lapsen elämään.

Minulla ei ole tätä asiaa mitään vastaan. Aluksi ajatus tuntui oudolta mutta nykyään se on jo ihan normaalia. Meillä ei ole yhteisiä lapsia minulla on kaksi tyttöä ja miehellä tämä "poika".

Oikeastaan kun tätä asiaa ajattelee niin rakastan miestäni ihan hirveästi tämän asian takia :)

Vierailija
28/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joku olis taivutellu sun mutsis tekee abortin ku sua odotti.

Vierailija
29/29 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla se penaalin terävin kynä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä