Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä epänormaalia? (sauna-asia)

Vierailija
15.12.2011 |

Toisessa ketjussa oli, että on epänormaalia käydä teininä saunassa äitinsä kanssa. Mitä ihmettä!

Minusta oli normaalia käydä saunassa ISÄNKIN kanssa joskus alle 20v ennen kuin kotoa pois muutin. Ihan normaalisti onnistui perheen saunahetket kuten ennemminkin.

miten muilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saunon vieläkin usein äitini kanssa. Olen aina saunonut teininäkin. En muista milloin lopetin saunomasta isäni kanssa..varmaan joskus yläasteen kynnyksellä.

Mutta täällä monelle alastomuus on epänormaalia.

Vierailija
2/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävin kyllä koko kotona-asumisaikani saunassa äidin kanssa.

Meillä 13-vuotias poika (jonka äitipuoli olen) tulee edelleen reippaasti meidän kanssa saunaan eikä vaikuta häpeilevän. Olen tässä jo odotellut että koskahan tilanne muuttuu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa oli, että on epänormaalia käydä teininä saunassa äitinsä kanssa. Mitä ihmettä!

Minusta oli normaalia käydä saunassa ISÄNKIN kanssa joskus alle 20v ennen kuin kotoa pois muutin. Ihan normaalisti onnistui perheen saunahetket kuten ennemminkin.

miten muilla?

Itse asiassa niin tehtiin säästön vuoksi. Sekä ajan, että sähkön säästämiseksi.

Vierailija
4/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aloin saunoa yksin teini-iässä(n. 14 v) mut poikkeuksiakin oli esim mökkireissuila. Ei ollu epänormaalia. Tiedän ystäviä jotka saunoivat isän ja äidin kanssa kunnes muuttivat kotoa 19 veenä, ei epänormaalia. Useimmat suomalaiset osaa suhtautua alastomuuteen.

Vierailija
5/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jalkeen, kun ne taytti n 11 v. nuorimmaiset pojatkin laittaa kadet munille, etten ole niitakaan nahnyt pitaan aikaan. lapset saunoo uikkareissa. me saunotaan kylla viela yhdessa, mutta vain kesaisin mokilla. musta taakin on ihan normaalia, ihan yhta normaalia on kayda estottomasti saunassa oman perheen kanssa.

Vierailija
6/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavat saunoa yhdessa tauonkin jalkeen. teinina vaan toisille tulee kainousvaihe.

Vierailija
7/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen av:ta en tiennyt, että tytötkin lopettavat saunomisen äitinsä kanssa. En ole kuullut kenenkään niin tekevän. Ettei vaan olis syynä anoreksia tai viiltely?

Isän kanssa lopetin saunomisen 12-vuotiaana, mutta kolmikymppinen kaverini saunoo edelleen oman isänsä kanssa. Itse olen kyllä saunonut sekasaunassa aikuisena kavereiden kanssa, joten kukin tavallaan.

Vierailija
8/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun tulin teini-ikään. En edes äitini, mutta mä olenkin tosi estoinen. Oma teini-ikäinen saunoo yksin, esiteini-ikäiset saunovat meidän kanssamme enkä usko, että pojalla tulee koskaan olemaan mitään ongelmia, nuorimmasta tytöstä en tiedä.

Vierailija
9/9 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia saunoa perheen kesken ja jos joku pitää sitä epänormaalina, niin ensimmäinen ajatus sellaisesta tyypistä = perverssi. Miten kukaan voi edes ajatella, että oman perheen kanssa saunomisessa olisi niin yhtään mitään seksuaalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi