Tapaan salaisen miesystäväni perjantaina, aivan jo perhosia vatsassa :)
Kommentit (230)
sopimaan taamisia? sinä vai mies?
mulla sama tilanne parin viikon sisällä, mutta meillä ekat treffit. perhosia vatsassai ihan älyttömästi. kummatkin varattuja ja ihastuttu tosi voimakkaasti sähköposteja kirjoitellessa, toivottavasti todellisuuskin yhtä ihanaa.
mulla sama tilanne parin viikon sisällä, mutta meillä ekat treffit. perhosia vatsassai ihan älyttömästi. kummatkin varattuja ja ihastuttu tosi voimakkaasti sähköposteja kirjoitellessa, toivottavasti todellisuuskin yhtä ihanaa.
Mä olen aina ihmetellyt pettäjiä jotka oikein hakemalla hakee petoskumppania? Jotenkin mä ymmärrän satunnaisen hairahduksen, vaikka nyt kännipäissä, mutta tota en tajua ollenkaan että varattu ihminen oikein etsii seuraa itselleen.
Olen periaatteessa hyvässä avioliitossa, jossa kuitenkin tapahtunut niin sanotusti kasvaminen aikuiseksi siinä mielessä, että kun miehen kanssa alettiin olemaan yhdessä tosi nuorina, niin vuosien saatossa huomattu olevamme kuitenkin melko erilaisia. Kaikki periaatteessa hyvin, mutta.... Se jokin puuttuu, se ihana kutkutus vatsan pohjassa, kun kokee jotain ENSIMMÄISTÄ kertaa, itsensä halutuksia ja hellityksi tuntemista jne. Kun oma mies koskettaa, ei se enää tunnu samalta, paitsi harvoin. Erota en kuitenkaan missään nimessä halua, koska meillä ei suuria riitoja, enkä halua lapsilleni rikkonaista kotia. Sitten kun löytyi netistä mies, joka ajattelee omassa avioliitossa TÄSMÄLLEEN samalla tavalla, niin päätimme yrittää olla toisillemme se, mikä omasta suhteesta puuttuu. Jo pelkkä kirjoittelu kutkuttaa vatsaa, enkä malta odottaa, miltä tuntuu tavata hänet livenä. Tuomita saa vapaasti, mutta pitää muistaa ettei kaikki ole mustavalkoista ja omassa(kin) elämässä voi eteen tulla tilanteita, joita ei ikinä osaisi kuvitella. Meillä on vain tämä y ksi elämä, ja olen päättänyt minullakin vielä olevan oikeus tämän kaltaiseen piristykseen ja hauskanpitoon.
Olen periaatteessa hyvässä avioliitossa, jossa kuitenkin tapahtunut niin sanotusti kasvaminen aikuiseksi siinä mielessä, että kun miehen kanssa alettiin olemaan yhdessä tosi nuorina, niin vuosien saatossa huomattu olevamme kuitenkin melko erilaisia. Kaikki periaatteessa hyvin, mutta.... Se jokin puuttuu, se ihana kutkutus vatsan pohjassa, kun kokee jotain ENSIMMÄISTÄ kertaa, itsensä halutuksia ja hellityksi tuntemista jne. Kun oma mies koskettaa, ei se enää tunnu samalta, paitsi harvoin. Erota en kuitenkaan missään nimessä halua, koska meillä ei suuria riitoja, enkä halua lapsilleni rikkonaista kotia. Sitten kun löytyi netistä mies, joka ajattelee omassa avioliitossa TÄSMÄLLEEN samalla tavalla, niin päätimme yrittää olla toisillemme se, mikä omasta suhteesta puuttuu. Jo pelkkä kirjoittelu kutkuttaa vatsaa, enkä malta odottaa, miltä tuntuu tavata hänet livenä. Tuomita saa vapaasti, mutta pitää muistaa ettei kaikki ole mustavalkoista ja omassa(kin) elämässä voi eteen tulla tilanteita, joita ei ikinä osaisi kuvitella. Meillä on vain tämä y ksi elämä, ja olen päättänyt minullakin vielä olevan oikeus tämän kaltaiseen piristykseen ja hauskanpitoon.
Onko myös hänellä oikeus?
Oletteko sopineet avoimesta liitosta? Onko miehelläsi samat oikeudet?
Olet samalla päättänyt, että sinulla on oikeus satuttaa puolisoasi ja olla välittämättä hänen tunteistaan. Samalla myös asetat oman jännityksesi lastesi tarpeiden edelle. Kun jäät kiinni, on turha piipittää, että et halunnut eroa. Kiinnihän sinä jäät ennemmin tai myöhemmin.
Saat elämänmittaisen syyllisyyden. Tekstistäsi näkee, että sinulla ei ole pienintäkään käsitystä millaisen tuskan pettäminen aiheuttaa puolisolle ja välillisesti lapsille. Minulla on. Mitäpä jos tekisit jotain sille olemassa olevalle liitolle.
Onnea valitsemallasi tiellä.
Lähtökohtamme on, että ketään ei satuteta. Se mitä toinen ei tiedä, ei voi satuttaa. Niin se vain on. Etenemme hyvin varovasti. Siksi kumpikaan ei mihinkään baarisäätöihin lähde eikä yhden illan juttuihin tuntemattomien kanssa, koska niissä kiinnijäämisen riski suurempi. Meillä luottamus kaiken a ja o. Ja niin, enpä tietenkään ilahtuisi jos mieheni pettäisi ja siitä saisin tietää. Miksipä minä sitten`? Niinpä, ei tässä elämässä aina kaikelle niin järjellisiä selityksiä löydy.
eikä sillekään aina löydy järjellistä miksi joku haluaa tehdä itsestään huo*n.
Toivottavasti ymmärrät, että huo*aa kohdellaan huor*na loppuelämä.
Sehän on nimittäin jopa niin että vaikka sattuisit tällä lailla löytämään uuden elämänkumppanin, niin loppuelämänsä se epäilee, että teet sille samalla lailla.
Miehenä ajattelen juuri noin. Netistä en ole seuraa koskaan hakenut, mutta muualta salasuhteeni löysin. Tuo tunne on ihana! Rankkaa siitä tulee jos oikein kunnolla rakastuu. Lähes yhtä rankkaa on silloin jos suhde pitää lopettaa jostain syystä.
kun puoliso saa tietää ja haluaa erota? Harmittaako, kaduttaako? Jos ei, niin jätä sinä hänet. Tuollaiset "haluan tuntea kutkutusta vatsanpohjassa" -selitykset ovat typerää puhetta. Se kutkutus kun häviää 99% varmasti suhteessa kuin suhteessa. Jos hakee vain ensihuuman tunnetta, ei alunperinkään olisi pitänyt sitoutua. Koskapa virhearviointeja kuitenkin sattuu jokaiselle, kannattaisi edes jättää se puoliso ennen kuin hyppää vieraaseen sänkyyn.
Onko pieni kutkutus oikeasti tärkeämpää kuin liitto, jossa rakastetaan puolin ja toisin? Pitkä suhde ei toki sovi kaikille, mutta olisi vähintäänkin kohtuullista kertoa omista tuntemuksista kumppanille eikä antaa tämän elää valheessa. Tuntuu helvetin pahalta kun edes mietin mahdollisuutta, että oma mieheni tekisi minulle noin.
Se mitä ei tiedä, ei satuta. Onhan se niin, mutta kun se usein kuitenkin paljastuu. Minunkin miehellä oli just samat itsekkäät perustelut. Vähän jännitystä ja mun ei pitänyt tietää. En tarkoittanut satuttaa....ym.
Satutti ja helvetisti satuttikin. Sitten on kiva katua, kun paskat on housuissa. Missä on itsekunnioituksesi - itsekäs kusipää. Toivottavasti miehesi pääsee sinusta pian.
kun puoliso saa tietää ja haluaa erota? Harmittaako, kaduttaako? Jos ei, niin jätä sinä hänet. Tuollaiset "haluan tuntea kutkutusta vatsanpohjassa" -selitykset ovat typerää puhetta. Se kutkutus kun häviää 99% varmasti suhteessa kuin suhteessa. Jos hakee vain ensihuuman tunnetta, ei alunperinkään olisi pitänyt sitoutua. Koskapa virhearviointeja kuitenkin sattuu jokaiselle, kannattaisi edes jättää se puoliso ennen kuin hyppää vieraaseen sänkyyn.
Onko pieni kutkutus oikeasti tärkeämpää kuin liitto, jossa rakastetaan puolin ja toisin? Pitkä suhde ei toki sovi kaikille, mutta olisi vähintäänkin kohtuullista kertoa omista tuntemuksista kumppanille eikä antaa tämän elää valheessa. Tuntuu helvetin pahalta kun edes mietin mahdollisuutta, että oma mieheni tekisi minulle noin.
Ymmärrätkö 5 (ja muut samaa aikovat/tekevät) että varastat mieheltä hänen elämän?
Mä olen aina ihmetellyt pettäjiä jotka oikein hakemalla hakee petoskumppania? Jotenkin mä ymmärrän satunnaisen hairahduksen, vaikka nyt kännipäissä, mutta tota en tajua ollenkaan että varattu ihminen oikein etsii seuraa itselleen.
Mulla 20 vuoden liiton aikana satunnaisia salasuhteita, yhdestäkään en ole jäänyt kiinni ja ne ovat vain parantaneet avioliittoani! Kotonakin on ollut pirteämpää, puoliso tuntunut läheisemmältä jne. eli ei se aina noin mene.
Luulet sitä kasvaneeksi rakkaudeksi mutta se on syyllisyys ja sen takia haluat pettämisen jälkeen pitää oman puolison entistä lähempänä. Näin se vaan on. Jos toista oikeasti rakastaa syyllisyys iskee viimeistään ensimmäisen pertämiskerran jälkeen. Jos et tunne mitään et rakasta puolisoasi.
kirjoittavat haluavansa kokea alkuhuumaa vieraan ihmisen kanssa ja oikeuttavat tällä pitkäaikaisen kumppaninsa pettämisen. Kun kasvaa ja viisastuu alkaa usein ymmärtää, ettei pitkää hyvää parisuhdetta todellakaan kannata uhrata hetkelliselle hormoonihuumalle, joka jo ihan biologisista syistä haihtuu suhteen edetessä.
Kuulosti myös inhalta, kun ap kertoi luottamuksen olevan kaiken a ja o tässä sivusuhteessa. Samalla hän kuitenkin pettää oman kumppaninsa täysin - sillä varjolla, että kokee itsekkyyden olevan oikeutettua, kunhan se ei paljastu.
Entä jos se paljastuu? Eikö kummallakin osapuolella ole oikeus tietää mitä toinen tekee, jos kyseessä on suhteen ulkopuolella harjoitettava seksi? Oletteko koskaan keskustelleet puolisoidenne kanssa pettämisestä ja siitä missä rajat teillä kulkevat? Oletteko sopineet jotain?
Sen lisäksi, että sivusuhteessa petetään vakituisen kumppanin luottamus, seksissä on myös (pieni tai suuri) mahdollisuus erinäisten tautien tarttumiseen ja jopa ei-toivottujen raskauksien alkamiseen. Ehkäisy voi aina pettää ja esimerkiksi kondylooma ja herpes voivat tarttua kondomista huolimatta. Onko parisuhteen molemmilla osapuolilla oikeus tietää, keiden kanssa he jakavat sukupuolielintensä bakteerikannan?
En myöskään ymmärrä, millaiset psykopaatit voivat ylläpitää parisuhteensa rinnalla salasuhdetta ilman, että henkinen muutos salailun vuoksi ei jollain tasolla vaikuta vakikumppanin elämään ja tunteisiin. Kuka voi elää kaksoiselämää ja kuka sellaista ylipäätään haluaa elää? Ja miltä petetystä tuntuu, kun omalta elämältä putoaa pohja ja kaikki, mitä on luullut olevan totta paljastuukin harhaksi? Ajatteletteko te pettäjät tätä?
Terveisin eräs vanhemmiten viisastunut, joka osaa arvostaa pitkän parisuhteen parhaita puolia
huvittaa huomata, että kun nainen rehellisesti kertoo olevansa salasuhteessa, leimataan hänet huoraksi, kodinrikkojakso, varastaa mieheltään elämän yms. Samaan sortuva mies on vain reppana, noiden huorien vietävissä. Pitäkää vaimot miehiänne paremmin hyvänä, niin ei tee mieli hakea sitä hellyyttä muualta. Valtaosa kuitenkin noista netissäkin seuraa hakevista miehistä kertoo syyksi sen, että vaimo on niin kylmä ja mielenkiinnoton. Nämä miehet haluavat ensin sitä hellyyttä ja huomiota, sitten seksiä.
Ja niin, se on niin kovin helppo tuomita ja heittää niitä kiviä sieltä ulkopuolelta. Jokainen vastaa vain omasta elämästään ja sitten kun vastaava tilanne osuu omalle kohdalle, niin sitten huomaa, ettei se elämä ihan niin yksiselitteistä olekaan. Ja siksi luottamus kaiken a ja o toisen miehen kanssa, että molemmille pelisäännöt selvät, eikä kumpikaan todellakaan satuta puolisoitaan. Ihastumista kyllä, rakastumista meistä ei kumpikaan halua.
mutta vähän samoja fiiliksiä kuin toisella samassa tilanteessa olevalla. Kerran täällä eletään ja teen nyt näin, kun se tuntuu hyvältä. t. Itsekäs ap
Missäpäin maata tapaatte?
Oks se salainen tumma vai vaalee ja miten pitkä? Minkä väriset silmät?
Mun ukolle tuli kans taas yllättäen joku ihme meno just perjantaille... Ei kait se käy vaan panemassa sua.>:(