Tapaan salaisen miesystäväni perjantaina, aivan jo perhosia vatsassa :)
Ihanaa! Kolmannet treffit....
Kommentit (230)
Itse en tykkää pettäjistä enkä myöskään tuskan aiheuttamisesta muille. Kukin tyylillään. Hyvää joulua.
se tunne, kun huomaa olevansa pirteä ja täynnä virtaa arjen karikoissa, huomaa hymyilevänsä kaikelle, jännittää vaikka ei mitään syytä olisikaan. Minulle salasuhde on tuonut ELÄMÄNI takaisin, myöskin ONNEN ja ILON avioliittooni.
naiseni... ylihuomenna taas nähdään. koko joulun olet pyörinyt ajatuksissani; mitä teet perheesi kanssa mihinkin kellon aikaan, mitä ajattelet, ajatteletko sinä minua... pian se selviää, ikävä on kova...
jannesi
jopa näkemään salaisen rakkaani eilen pikaisesti, hän oli ostamassa vaimolleen pakollista lahjaa. Treffasimme, kävimme glögillä ja sovimme tapaamisesta välipäiviksi
Onpa kyllä niin kaunista ja kultaista ja sydämellistä joulunviettoa näillä pettureilla. Voi kumpa heidän puolisonsa saisivat jo pian tietää, minkälaisen elukan kanssa he ovat elämänsä jakaneet. Olette himojenne vietävissä olevia selkärangattomia häviäjiä. Te ette edes aidosti tiedä, mitä se rakastaminen tarkoittaa. En usko, että te pettäjät pystytte rakastamaan vilpittömästi ja aidosti edes lapsianne.
Tuollainen kylmä kaksoiselämä ja salailu eivät onnistu ihmisiltä, joilla on kykyä ja halua eettiseen pohdintaan ja haluun elää oikein ja läheisiään kunnioittaen. Te valehtelette itsellennekin ja elämänne on yhtä kuplaa. Sääli, että olette päässeet lisääntymään. Lapsenne imevät nuo samat ainekset kotoaan. Ja haistavat sen petoksen ja valheen, mikä vanhempien välille on kasvanut.
sitten lapsi saa elää ehjässä kodissa, jossa ei riidellä eikä tapella. Ei koe avioeron aiheuttamaa tuskaa. Ei ole teidän tuomitsijoiden asia tuomita, jos joku saa elämänsä rullaamaan niin, että kotona perhe-elämä mukavaa, puolison kanssa ei huudeta naama punaisena ja sitten vielä salaista piristystä silloin tällöin muualta. Kyllä kuule aika monessa perheessä tällaista on ja hyvin menee.
minä säästän lapseni avioeron tuomalta tuskalta, jos minulla ei ole mitään ongelmaa jakaa arki vaimon kanssa ja vieläpä ilman riitoja. Se, että minulla on salasuhde, jonka kanssa tapaan n. kerran kuussa, on vain parantanut meidän elämäämme.
on ihan ok hakea toisinaan salaista piristystä muualta, kunhan se ei näy perhe-elämässä. Mieluummin noin, kuin että hakataan puolisolta silmä mustaksi, juopotellaan tai erotaan turhaan. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää, muistakaa se, kukkahattumammat!
vain hyvää koko perheelle ja parisuhteelle, niin miksi ihmeessä sitä pitää tehdä salaa ja olla erityisen varovainen, ettei tämä asia paljastuisi? Olisko ehkä kyse siitä, ettei tämä "asia" olekaan sen petetyn mielestä ihan yksiselitteisen hyvä? Mikä tämän petetyksi tulevan ihmisen asema on sitten tässä parisuhteessa, onko hänellä mitään oikeuksia omaan elämäänsä?
Kuulostaa lähinnä siltä, että nämä täällä pettämistä ihannoivat kutisevapimpsaiset vanhat horot ajattelevat tasan tarkkaan vain itseään, kun hakevat huomiota ja lämpöä kodin ulkopuolelta. Jos asiassa ei ole mitään väärää, miksi teette sen salassa?
Saitteko miehiltänne muuten kivojakin lahjoja? Mitä annoitte miehillenne (siis valheiden ja mahdollisten seksiteitse tarttuvien tautien lisäksi) joululahjaksi?
Tiptaptiptap...niin se valehtelijoiden joulu vaan etenee. Olette varmasti erittäin ylpeitä itsestänne.
kukaan siltä petetyltä ole hänen elämäänsä pois viemässä. Juurihan täällä on ollut kosolti esimerkkejä siitä, kuinka vuosikymmeniä jopa on eletty onnellista perhe-elämää ja silti toisinaan sivusuhteita. Minä ainakin halusin nimenomaan säilyttää vaimollani elämän samanlaisena; hänellä kun ei työtä eikä koulutusta, niin en edes harkinnut eroa koskaan, vaikka sivusuhteita joskus oli/on. Ja yhtä lailla täällä näköjään miehiä kommentoimassa kuin naisiakin, eli ei vain niitä "horoja". Ilmeisesti pitäisi aina vain huutaa avioeroa naama punaisena, viedä lapsilta koti j antaa heidän kärsiä kun jompikumpi vanhemmista muuttuu etävanhemmaksi. Sehän se kai näiden moraalinvartijoiden ihanne.
Meillä oli aivan ihana aatto!Sukulaisia talo täynnä, ei yhtään poikkipuolista tai stressaantunutta sanaa. Ihania lahjoja sain mieheltäni, esim. ylihuomenna lähdetään kahden keskiselle kylpylälomalle
Jos ajatus perheestä ja parisuhteesta perustuu sille, että pariskunnan välillä vallitsee aito luottamus ja rehellisyys sekä molempien osapuolten vastuunkanto, ei millään tasolla voi pitää hyvänä suhteena kyhäelmää, jossa toinen elää pimennossa siitä, missä tämä kumppani sukupuolielintään uittaa tai mihin tunteitaan kohdistaa.
Jos ajatus perheestä ja parisuhteesta perustuu sille, että pariskunnan välillä vallitsee aito luottamus ja rehellisyys sekä molempien osapuolten vastuunkanto, ei millään tasolla voi pitää hyvänä suhteena kyhäelmää, jossa toinen elää pimennossa siitä, missä tämä kumppani sukupuolielintään uittaa tai mihin tunteitaan kohdistaa.
Lapsen ymmärtävät ja aistivat enemmän kuin luulisi. Mielummin rehellisesti ero, kuin valehtelua ja kulissielämää!
Hyvää joulua vaan viitoselle, jolla on "niin ihana" joulu!
Luulen että olette kaikki jääneet 15-vuotiaan tasolle, kun tavallista normielämää pitää maustaa jollain valheilla ja vatsankutkutuksella. Jos ei rehellisestä liitosta saa kiksejä, niin kannattaisikohan mennä terapeutille?
Valhe on aika raskas taakka kantaa harteilla kun uusi alkuhuuma menee ohi. Juttele miehellesi ja ehdota avointa suhdetta vähäksi aikaa ja järkestä hänellekkin jotain piristystä. Niin saisit haluamasi, mutta reilulla tavalla. En kerrassaan ymmärrä miksi joku haluaa huijata lastensa isää ja puolisoaan jos tämä on kuitenkin ihan kiva heppu.Täysi kunnioituksen puute pitkäaikaiseen kumppaniin.
paasaa nämä rehelliset mammat, joiden mies saattanut jo vuosikausia pitää sivusuhdetta=) Ei vuosikymmenten liittoa kaada mitkään pienet sivuaskeleet
Ensinnäkin, minulla ei millään tavalla ole huono itsetunto, enkä yritä sitä täällä millään tavalla pönkittää. Toiseksi, kyllä minulle avioliitollani edelleen on paljonkin väliä, olenhan sitoutunut siihen loppuelämäkseni. Jos joku on sitä mieltä, ettei se onnistu, tai tämä on teeskentelyä, niin se on hänen ongelmansa. Mutta kun miettii ajassa taaksepäin, niin eipä tarvitse mennä ihan hirveän kauaksikaan, kun ei nähty mitenkään ihmeellisenä sitä, että MIEHELLÄ sivusuhteita. Niistä ei vain huudeltu ympäriinsä, jos nainen niistä tiesi, ei hän välttämättä edes tuonut tietoaan julki. Ja elämää pidettiin onnellisena, tuollainen kuului elämään ja elämä jatkui vastoinkäymisistä huolimatta.
Ja en, en tosiaankaan yritä tällä puolustella pettäjiä. En ole missään vaiheessa sanonut, että pettäminen on oikein tai etsinyt omalle toiminnalleni jotain hyväksyntää. En todellakaan. Enhän itsekään siitä kenellekään huutele enkä ylpeile, niinkuin täällä tuntuu monella moralisoijalla olevan käsitys. Ei, elämä on vain minun kohdallani näin mennyt ja itsekin tämän kuvion myötä joutunut tarkastelemaan entistä ja nykyistä minääni. Edelleen olen sitä mieltä, että se, mitä ei tiedä, ei voi satuttaa ja minä aion huolehtia viimeiseen hengenvetoon asti, ettei tämä kuvio perhettäni satuta. Jos joskus käy niin, että mieheni saa tietää, sittenhän moralisoijat voivat olla tyytyväisiä. SIIHEN ASTI voin sanoa, että MINUN elämäni ja MEIDÄN avioliittomme voivat hyvin, miten siihen tulokseen ollaan päästy, ei kuulu kenellekään, niinkuin en minäkään muiden elämiin puutu, vaikka yhtä jos toista tiedänkin.
paasaa nämä rehelliset mammat, joiden mies saattanut jo vuosikausia pitää sivusuhdetta=) Ei vuosikymmenten liittoa kaada mitkään pienet sivuaskeleet
salailu onnistui häneltä melko pitkään, loppuvaiheessa aloin jotain epäillä, ennen kuin koko totuus selvisi - tai ehkä vain osa totuudesta, mutta siinäkin oli tarpeeksi. Yritin kyllä vielä hänen kanssaan, mutta ei hän pystynyt olemaan rehellinen, ja luottamus oli kokonaan mennyt. Ja mulla se tunne, kun tajuaa elämänsä perustuneen valheelle - itselleni ei ollut tullut mieleenkään vilkuilla muita tai hakea sitä kutkutusta vatsanpohjaan keneltäkään muulta kuin omalta mieheltäni.
Pari vuotta eromme jälkeen ex tajusi ilmeisesti mitä oli menettänyt, eikä se vapaa elämä ehkä niin hauskaa ollutkaan. Mutta vaikka häntä kerran rakastin ja luulin, että eläisimme vielä vanhoinakin yhdessä, niin ei, en voisi häntä ottaa takaisin, niin paljon kyyneliä olen hänen vuokseen vuodattanut.
suurin osa suomalaisista vaan kituuttaa liitossaan, pitää mykkäkoulua viikosta toiseen tai sitten repii perheen hajalle avioeron ottaessaan. Ei ole mitään pahaa siinä, että hankkii avioliiton ulkopuolisen ystävän, kunhan ei toiminnallaan satuta ketään. ja näille haukkujille melkein toivon, että heidän kohdalleen sattuisi vastaava tilanne, olisi mielenkiintoista nähdä, kuinka tiukasti puristaisivat siveysvyön nyörejä kiinni. ja kirjoittaja 5, sinulla on kypsä näkemys tähän tilanteeseen ja selkeästi olet itsellesi tehnyt selväksi toimintasi syyt ja seuraamukset. nostan hattua sinulle.
salarakkaani luona vielä aattona; ihanan kiihkeä rakasteluhetki ja hyvän joulun toivotukset. Sitten kotiin vaimon luo. Jouluaatto meni hienosti.