Joku on ominut prepaid-prepaid-liittymäni
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on vuosi mennyt kun olet viimeksi ladannut siihen maksua niin numeron voimassaolo loppuu. Se vapautetaan kiertoon. Jos prepaidnumeron haluaa pitää itsellään se pitää rekisteröidä omalle nimelle.
Olen ladannut riittävän usein. Myaccountilla näkyi joku rinnakkaislaite. Kirjauduin ulos, mutta "oikea omistaja" tietty hallinnoi... Lopetin jo ajat sitten erään sähköpostiosoitteen käytön, ja poistin senkin.
Vaikuttaapa hyvältä idealta pitää prepaidia päänumerona ja laittaa se joka paikkaan ja joku sitten vaan kaappaa kaiken jos unohtuu tankata numeroa
Mulla on ollut tää liittymä koko ajan käytössä ja aktiivina.
Ootko joku köyhä ja luottotiedoton, kun et hanki oikeaa liittymää? Vai onko jotain muita syitä, miksi ihmisillä on prepaid-liittymät? Sillä vaan kysyn, kun mulla on ollut sama numero yli 25 vuotta ja mut löytää myös numerotiedusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku köyhä ja luottotiedoton, kun et hanki oikeaa liittymää? Vai onko jotain muita syitä, miksi ihmisillä on prepaid-liittymät? Sillä vaan kysyn, kun mulla on ollut sama numero yli 25 vuotta ja mut löytää myös numerotiedusteluista.
Lähes täydellinen vapaus puhelinmyyjistä on valtti.
Vierailija kirjoitti:
Näinä aikoina julkinen numero voi olla uhka ja mahdollisuus...
Kaikki mun yksityiset jutut on kai sitten jollain rikollisella. Sillä on laitetiedot, joten joudun hommaamaan uuden laitteen. Pelkkä liittymän vaihto ei kai riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaapa hyvältä idealta pitää prepaidia päänumerona ja laittaa se joka paikkaan ja joku sitten vaan kaappaa kaiken jos unohtuu tankata numeroa
Siksi se prepaid kannattaakin rekisteröidä omalle nimelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi se prepaid kannattaakin rekisteröidä omalle nimelleen.
Turha itkeä kaatunutta maitoa.
Ap
Laita jokurttipurkkeja ja lanka väliin. Aina sama numero.
Jos sinulla on vuosi mennyt kun olet viimeksi ladannut siihen maksua niin numeron voimassaolo loppuu. Se vapautetaan kiertoon. Jos prepaidnumeron haluaa pitää itsellään se pitää rekisteröidä omalle nimelle.