Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(

Vierailija
13.12.2011 |

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
122/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehiä kiinnostaa kaunis nainen enmmän kuin ruma. nainen ei sitten saisi olla pinnallinen miehen ammatin suhteen? tämäkö on jotenkin ultimate pinnallista vai?

Tämä on ihan totta. Paljon pinnallisempaa valita kumppani tissien ja perseen mukaana, kuin ammatin, joka sentään kertoo jotakin ihmisestä itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi vain myöntää, että ovat pinnallisia. Mitä vikaa siinä on?

Vierailija
124/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se bussikuski avarakatseinen ja ennakkoluuloton ihminen?

Onko sinulla mielestäsi nämä taidot?

Vierailija
125/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?

ap

Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?

Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu.

ap

Vierailija
126/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se bussikuski avarakatseinen ja ennakkoluuloton ihminen?

Onko sinulla mielestäsi nämä taidot?

ihminen olla avarakatseinen ja ennakkoluuloton ja silti esim. todella tylsä tai huumorintajuton. Ei kai nuo mitään autuaaksitekeviä ominaisuuksia ole.

Vierailija
127/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä tällä pallolla tallaakin...

Ja että vielä "terveyden hoito alan asiantuntija"!

*Reps*

Vierailija
128/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin joo, olen ehdottomasti korkeammin koulutettu kuin tää mies ja toiseksi, sanoin jo ettei nyt ole koulutuksesta kyse vaan ennemminkin ammatista ja työnkuvasta... huokaus.......

ap

Vierailija
129/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa oot saanut ihan asiallisia neuvoja, kuten vinkin tarkastella omia kriteerejä ja silti hoet koko ajan tuota samaa. Kommentoi nyt välillä jotenkin muutenkin!

Vierailija
130/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyden hoito alan asiantuntij..

taidat olla korkea koulutettukin vielä?

ja pointtisi oli?!

ap

Vierailija
131/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa oot saanut ihan asiallisia neuvoja, kuten vinkin tarkastella omia kriteerejä ja silti hoet koko ajan tuota samaa. Kommentoi nyt välillä jotenkin muutenkin!

No on ollut pakko selventää, kun tuntuu ettei kukaan ymmärrä pointtiani! En oikein osaa sanoa kannattaisiko "laajentaa kriteerejä", eihän minulla periaatteessa ole mitään kriteerejä, tuosta ammatista tulee vain jotenkin vastenmielinen olo, se tuntuu vieraalta ja epämiellyttävältä. En oikein osaa järkeistää tätä ajatustani.

ap

Vierailija
132/187 |
13.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jossain ulkomailla valmistunut. Aika usein bussikuskeina on mamuja, joilla varmasti äly riittäisi hankalampiinkin hommiin, mutta valitettavasti Suomessa ei niihin töihin pääse esim. siksi, että tutkintoa ei Suomessa tunnusteta tai työhönotossa suositaan suomalaista.

En suoralta kädeltä dissaisi bussikuskia, vaikka itse olenkin korkeammin koulutettu. Asiantuntijatöissä olevat akateemiset miehet tekevät monesti työtä vapaa-aikanakin ja stressi on varmasti kovempi kuin leppoisassa duunarihommassa.

Vierailija
133/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä tosi älykkäältä ja sexyltä. Tsiisus, voi kun kaikki bussikuskit vaikuttais yhtä hauskoilta! Namskis!

Vierailija
134/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bussiesko.wordpress.com/

Bussiesko vaikuttaa kyllä yllättävän älykkäältä ja sexyltä. Tsiisus, voi kun kaikki bussikuskit vaikuttais yhtä hauskoilta! Namskis!

Vierailija
135/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei ap oo toimittaja niin mä olen joulupukki.

Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?

ap

Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?

Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu.

ap

Vierailija
136/187 |
14.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida näillä akateemisilla naisilla leikata sen vertaa että 13.12.2011(huom päivämäärä) oli aukeaman juttu toisessa iltapäivälehdessä ko. aiheesta..eli oiskohan provo. Tosin on tullut huomattua useita kertoja että akateemisilla naisilla ei ole ollut mitään jakoa tälläistä "vaan" bussikuskia vastaan missään äly- tai yleissivistyspelissä, eikä liioin väittelyissä, eli ihan turha yleistää. Itse en tosin ottaisi mitään toimistohiirtä..

Vierailija
137/187 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaako kaupunkiliikenteen bussia vai

pitkää linjaa, pikavuoroa tms? Minusta siinä on vissi ero.

Niin tuosta voi verrata missä tienaa ja missä ei...ps. moniko pääsee pk-seudun bussikuskien palkoille?

Linja-autonkuljettaja

alle 4 vuotta 12,59 1 007,20

4-8 vuotta 12,81 1 024,80

8-12 vuotta 13,27 1 061,60

yli 12 vuotta 13,56 1 084,80

Rahastaja

alle 4 vuotta 10,88 870,40

4-8 vuotta 11,10 888,00

yli 8 vuotta 11,34 907,20

YTV (pääkaupunkiseutu)

Linja-autonkuljettaja

alle 4 vuotta 14,12 1 129,60

4-8 vuotta 14,72 1 177,60

8-12 vuotta 15,35 1 228,00

yli 12 vuotta 15,75 1 260,00

Vierailija
138/187 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun omaan työhöni hyvinkin intohimoisesti ja ammattini on iso osa identiteettiäni. Olisi todella vaikea olla ihmisen kanssa, jolle työ on vain työtä tai jolla ei ole lainkaan kunnianhimoa. Ymmärrän, ettei asia ole kaikille niin tärkeä, mutta minulle se on. Onneksi ei ole koskaan tarvinnut myöskään ajatella, ettei minulle riittäisi hyvin koulutettua ja muutenkin mukavaa miestä, tulijoita on ollut aina ;)

mutta nykyisin ei korkeakoulutettujen naisten kannata olla liian nirsoja tai jäävät lehdelle soittelemaan. Teistä nimittäin on ylitarjontaa ja tunnettu tosiasia on, että miehet harvemmin rakastuvat naisen aivoihin, titteliin tai kykyyn päntätä turhia asioita päähänsä.

Mä menin aikoinan naimisiin bussikuskin kanssa, enkä ole päivääkään katunut. Sain ihanimman miehen mitä toivoa saattaa.

Vierailija
139/187 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eroa, jos on kaupunkiliikenteessä tai pitkien linjojen kuski? Kunnalliset työntekijäthän eivät yleensä ole kovin vetovoimaisia, jostain syystä. Kaupunkiliikenteessä ollaan ehkä liian julkisia. Parisuhteessa pitää olla jotain jännää. Elokuvanäyttelijöiden julkisuus on toki eri asia. Ja hehän ei niitä sinisiä leveälahkeisia polyesterihousuja käytä.

on.

Kaupunkiliikenteen kuski saa parempaa palkkaa =)

Vierailija
140/187 |
30.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies voi nyt just miettiä, että "äh, nainen paljastui hammaslääkäriksi, aika ikävä ajatus, että kaivelee päivät pitkät toisten hampaita". Tai ikävä ajatus, jos olet gynekologi, mitä sitten kaivelet. Tai jos olet kirjastonhoitaja, että siellä se vaan päivät pitkät neuvoo, mistä hyllystä löytyy "Kuin surmaisi satakielen" ja mistä Tove Janssonin teokset. Tai jos oot mikrobiologi ja tutkija, että siellä se vaan sörkkii jotain homeita ja ettii niistä eroja ja tulee sen jälkeen homeisena kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän