Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äh, mies paljastui bussikuskiksi... :(

Vierailija
13.12.2011 |

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten joku voi olla noin urpo? Itse olen deittaillut jopa kahta bussikuskia, eikä tämä "bussikuskius" kyllä koskaan häirinnyt meidän yhteistä ajanviettoa. Ei ole tullut mieleenkään yksityiskohtaisesti pohdiskella miehen ammattia. Jos kyydissä on jotain rupusakkia ei sillä ole mitään tekemistä sen kuskin kanssa. Vai imeekö se kuski maagisesti matkustajienkin paskat päälleensä vai? Nämä mun tapailemat miehet on kyllä olleet todella siistejä ja hyväntuoksuisia.

Vierailija
162/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä dissaa bussikuskeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä dissaa bussikuskeja!

Vierailija
164/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on ikivanha ketjua, alunperin jostain vuodelta 2011, älkää nyt enää vastatko tähän!

Vierailija
165/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä bussikuski on jo heivannut ap:n.

Vierailija
166/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2011 klo 14:10"]

Siis ei ole mikään tyhmä mies! Mutta se ajatus siitä siellä kuskin penkillä! Se on vaan jotenki tosi.. hullunkurinen!? Ei sillee kauheen seksikästä tms. Outoa, mikä mua vaivaa.....

ap

[/quote]

Mun miehellä on ammatti, joka ei ole 'seksikäs' eikä hän itsekään oikein halua ikinä puhua asiasta. Keskipalkka ja on tylsää, kun ei saa työskään mitään irti. Eipä tuo ole missään vaiheessa suhdettamme haitannut, koska mies on itse upea yksilö :D

Itseäni lähinnä huvittaa uusien ihmisten ilmeen, kun miehen ammatti selviää tutustumisen jälkeen. Kontrasti on aika suuri, koska monet selkeästi ajattelevat miehen tekevän jotain muuta. Hän ei todellakaan päälle päsmäröi ja esitä mitään mitä ei ole, mutta hänen karismaattinen olemuksensa ja luonne sopisivat hienosti juuri johonkin 'hienoon' työhön.

Vierailija
167/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2011 klo 15:09"]

Minullekin bussikuskit ja muut duunarit aiheuttaa samat tunteet. Vaikka olisivat kuinka komeita ja ihania ihmisiä, niin ammatti on hirveä turn-off. Eikä sille tunteelle edes mahda mitään, vaikka kuinka yrittäisi järjellä ajatella asiaa.

No, onneksi kaikki miehet eivät ole duunareita :)

[/quote]

Voi *ittu näitä ajatuksen jättiläisiä..

Vierailija
168/187 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään mitään bussikuskia huolis, eikö ne melkein ole muualta tulleitakin kaikki, eikä rekkauskit yms sen parempia, eikä kyllä mitkään myyjätkään kiinosta, myykööt vaikka imureita muttei minulle.

Vierailija
169/187 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2011 klo 16:02"]

Jotenki tää ammatti tuntuu niin epäseksikkäältä, ja mulle tulee heti mieleen sellanen kusenlemuinen slummibussi, jossa istuu humalaisia ja likaisia ihmisiä. Sitten se kuski istuu siellä hölmönä ja kuuntelee teinien solvauksia ja jakelee niitä dorkia lippuja... Ja inho kasvoillaan se kuski sitten päivän päätteeksi sytyttää sätkän ja haukkuu kaikki päivän asiakkaat ja muutkin ja inhoo elämäänsä. Tää on mun mielikuva.... Ehkä olen vaan ennakkoluuloinen?

ap

Miten "korkeasti koulutettu" sinä olitkaan?

Olen itse terveyden hoito alan asiantuntija (korkeakoulutus), mutta se ei mielestäni liity tähän millään tavalla. Tämä ei ole koulutuskeskustelu.
ap

On sulla korkeakoulutettuna ainakin oikeinkirjoitus "hallussa". Nimittäin terveydenhoitoalan kirjoitetaan yhteen.

Vierailija
170/187 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta seksikästä linja-auton kuljettajaa. T. Myöskin korkeakoulutettu

Vierailija
171/187 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vanhan ketjun nostamisesta. Itse vaihdoin muihin töihin, kun alkoi bussinkuljettajan ammatti hävettämään siinä määrin. Nyt olen diplomi-insinööri, joka saa työtarjouksia pari-kolme vuodessa ja ura nousujohteessa. Onneksi ymmärsin bussinkuljettajan markkina-arvon nätimpien naisten keskuudessa alle 30 vuotiaana, kun oli vielä mahdollisuus kouluttautua. Yli 40 vuotiaana olisin varmasti naru kaulassa. Käytännössä en koskaan kehdannut mainita silloista ammattia kenellekään. Reaktiot oli aina samat "kunnianhimoton luuseri". Tietysti se ammatti tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin, vaikka kuinka asiaa piilottelisi. Ex-kolleegoista kyllä näki, että karu fakta on se, että bussinkuljettajiksi menee ne ,joista ei muuhun ole. 

M32. 

Vierailija
172/187 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan urpoja ämmiä täällä.

Vierailija
173/187 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vanhan ketjun nostamisesta. Itse vaihdoin muihin töihin, kun alkoi bussinkuljettajan ammatti hävettämään siinä määrin. Nyt olen diplomi-insinööri, joka saa työtarjouksia pari-kolme vuodessa ja ura nousujohteessa. Onneksi ymmärsin bussinkuljettajan markkina-arvon nätimpien naisten keskuudessa alle 30 vuotiaana, kun oli vielä mahdollisuus kouluttautua. Yli 40 vuotiaana olisin varmasti naru kaulassa. Käytännössä en koskaan kehdannut mainita silloista ammattia kenellekään. Reaktiot oli aina samat "kunnianhimoton luuseri". Tietysti se ammatti tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin, vaikka kuinka asiaa piilottelisi. Ex-kolleegoista kyllä näki, että karu fakta on se, että bussinkuljettajiksi menee ne ,joista ei muuhun ole. 

M32. 

Kyllä ihan muut asiat ratkaisee niiden nätimpien naisten kiinnostuksessa kuin se että onko bussikuski vai ei. Jännä juttu kun tiedän monta bussikuskia jotka ovat diplomi-insinöörejä yms. Korkeakoulutettuja, toisin kuin sinä he eivät pidä itseään muita parempina.

Vierailija
174/187 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairin Airbus-kapteenit tienaa ihan hyvin

Hihii .. kaverin mies vastaa että on bussikuski, ja tarkentaa myöhemmin (jos jaksaa) että on Airbus-pilotti. On kuulema usein näkemisen arvoisia reaktioita. (Ja kertoo kyllä paljon kuulijoista.)

Kuulostaapa ääliöltä. "Olen bussikuski.. Siis hehe, AIRBUS KUSKI, ELI LENTÄJÄ OLEN! Ymmärsitkö nyt varmasti etten oikeasti ole mikään hikinen bussikuski VAAN LENTÄJÄ?!" voi luoja. Jos haluaa sanoa olevansa bussikuski niin pysyisi sitten siinä tarinassa.

Vierailija
175/187 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään mittaa ihmisen arvoa ammatin seksikkyyden perusteella, idioottia edes väittää noin. En vaan pääse tästä hölmöstä mielikuvasta ja mieti, että olisiko mielikuvani sängyssä tms. iso turn-off.... Mietin että pääseekö tällaisesta hölmöstä ajatuksesta yli...

ap

Aina kyllä naurattaa makeasti tuo ilmaisu -turn off-. Se jos mikä  on wt.

En ottaisi ikinä vakavasti moista ihmistä. HUOH

Vierailija
176/187 |
25.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finnairin Airbus-kapteenit tienaa ihan hyvin

Hihii .. kaverin mies vastaa että on bussikuski, ja tarkentaa myöhemmin (jos jaksaa) että on Airbus-pilotti. On kuulema usein näkemisen arvoisia reaktioita. (Ja kertoo kyllä paljon kuulijoista.)

Minun mieheni tekee samaa. Pakko sanoa, bussikuskeja halveksutaan.

Surullista.

Vierailija
177/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M32. 

Jaaha...Olet siirtynyt tänne jankuttamaan tuota samaa asiaa, koko Suomi tietää jo että olet saanut opiskelupaikan..lopeta jo!

Vierailija
178/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi epäseksikäs ammatti.... Se on jotenkin kauhea turn-off mulle, vaikken olisi niin aatellu... Siellä se ratin takana jakelee lippuja, tyhmä takki päällä... Ite oon kuitenki korkeekouluttautunu. (tosin oon kyllä aikasemminkin seukkaillu duunareita, eikä sillon haitannu) Hmm, voiskohan tällasen epäkohdan yli päästä? Muutoin on kyllä tosi mukava ja ihan ok-näköinenkin, positiivinen luonne :)

Ei se sinun sivistyksesi ainakaan tuon kirjoittamasi tekstin läpi paista.

Vierailija
179/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rehellinen

Pisteet siitä! Muut höpisevät jostain kemiasta ja ehkä melkein itse uskovat.

Vierailija
180/187 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän tekee 10-11 -tuntista päivää, pärjää helvetin kireän aikataulun kanssa kesärenkailla lumisohjossa ja pääkallokelissä, käsittelee isoa autoa vaikeuksitta, laskee pirun nopeasti päässä, tulee toimeen kenen kanssa vain, on vastuussa päivittäin satojen ihmisten hengestä...

Mikä tässä listassa on mielestänne niin kovasti epäseksikästä?

t. yksi toinen bussikuskin muija

No ei mitään kauheen vaikeita laskutoimituksia... Ja ei ainakaan mun tuntemat bussikuskit tuu toimeen kenen kanssa vain?! Miksi ihmeessä tulisi? Monet vaan örisee jotain sieltä ratin takaa ku tervehtii. En vaan näe tässä ammatissa mitään seksikästä, tulee vaan mieleen se bussin kusenkatku...

Ai se on bussikuski Nykissä, selkis! Oikeasti ap, kuinka vanha oot? Mitä jos mies ois lähäri? Pyyhkisi vanhusten perseitä? Varmasti sun mies näyttää seksikkäältä aurinkolaseissa ja uniformussa ja käsittelee isoa autoa miehekkäästi..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi