Emättimeen vihloo, mistä voisi johtua?
Kertokaa hyvät ihmiset mistä voisi johtua moinen, että minulla vihloo emättimen sisälle sekä myös huulille. Vihlonta on nopea, mutta aika kivulias viiltävä kipu. Iltaisin esiintyy enemmän kuin aamuisin...
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vulvodynia!
Tai vestibuliitti.
Vierailija kirjoitti:
Ooksä Saara Aalto?
Olisinpa.
Vierailija kirjoitti:
Ooksä Saara Aalto?
En ole, eikö muilla voi olla tommoista?
Mulla liittyi ovikseen. Hassua oli että vihloi emättimestä peräsuoleen asti. Onneksi vaihtarit alkamassa.
Vieläkin jatkuu, en ole minipillereitä syönyt tämän keskustelun jälkeen.
Ei tule niin usein, mutta esim nyt tässä sängyssä heräillessä tuli taas viiltaisu. Siksi kaivoin keskustelun esiin.
Papa on otettu 2kk sitten, oli vain sekaflooraa mutta mulla oli pitkään jatkunut virtsis samaan aikaan joten se hoitui samalla kuulemma.
Nyt taas viiltelee, joten en usko että noi oli syypäät tähän.. Se oikeasti sattuu.
Mulla on nuorena ollut munasarjakysta, mutta en ollut siitä tietoinen, vasta kunnes räjähti sisäänpäin ja jouduin leikkaukseen.. ei tietääkseen sitä ennen ollut mitään tuntemuksia..
En tiedä voiko tämä asia liittyä tähän yhtään, mutta mulla paino nousee koko ajan, vaikka laihdutan. Maha on pienentynyt (pienemmät vaatteet mahtuu) mutta paino ei laske.. oon miettinyt kilpirauhasta, mutta eikai se voi emättimen vihlomisia tehdä.. xD
Mutta selitän nyt kaiken mikä mieleen tulee..
Kannattaako yksityinen vai julkinen?
-Ap
Tarvitset vain riittävän isoa aisaa.
Ap jatkaa
Mulla on aina ollut "napakarvoja" niinku miehillä, nyt ne on kiihdyttänyt kasvua... Niitä oon aina gynellä esitellyt muttei ne koskaan ole sen enempää ajatelleet sitä mikä tauti olikaan mikä karvankasvua kiihdyttää.. voiko se aiheuttaa vihlontaa?
Onko siihen hoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset vain riittävän isoa aisaa.
Kiva kun toisen kivuille nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Mulla on aina ollut "napakarvoja" niinku miehillä, nyt ne on kiihdyttänyt kasvua... Niitä oon aina gynellä esitellyt muttei ne koskaan ole sen enempää ajatelleet sitä mikä tauti olikaan mikä karvankasvua kiihdyttää.. voiko se aiheuttaa vihlontaa?
Onko siihen hoitoa?
PCOS (monirakkulaiset munasarjat) voi aiheuttaa ylimääräistä karvankasvua.
Itsellä oli klamydian oireena vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli klamydian oireena vastaavaa.
Juuh, mutta jos olet kaikki kommentit lukenut, kävin ihan alussa testeissä ja myös myöhemmin. Ei näin ollen ole klamydia, eikä muukaan sukupuolitauti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa
Onko siihen hoitoa?
PCOS (monirakkulaiset munasarjat) voi aiheuttaa ylimääräistä karvankasvua.
Voiko se aiheuttaa kipua?
Jos voi, niin mitä kannattaa tehdä? Luin että siihen ei ole parannusta kuin laihtuminen, mutta olen 6kk laihduttanut, vartalo on muuttunut, mutta paino ei yhtään. Mistä se voi johtua?
Päätin että kun rahatilanne sallii menen yksityiselle.
Sinne pitää nussia kunnolla suurella vehkeellä, niin kipu lähtee.
Palaat aina illalla kotiin Muha**din ja Alin luota kun ovat tarjonneet sipsejä ja karkkia.
Herpes voi tehdä tuota, estolääkitys päälle.
Vulvodynia!