Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli jotenkin ankea olo miehen syntymäpäivälahjasta eilen

Vierailija
09.12.2011 |

Täytin eilen 40v ja aamulla pöydällä oli prisman harmaa muovipussi ja vieressä kortti "paljon onnea". Muovipussissa oli tuulipuvun takki. Lahja oli hyvä, en minä kotiäitinä mitään koruilla teekään, mutta jotenkin tuo, ettei ollut paketoitu. Tai mies ei antanut sitä henkilökohtaisesti minulle. Niin ankeaa vaan aamulla yksin avata prisman harmaa muovipussi ja ottaa lahja siitä... jotenkin se kuvastaa tätä meidän elämää, kaikki kauneus kaukana, arkista vaan joka juttu. Olenko kiittämätön?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.12.2011 klo 14:51"]Mieti miten miehesi on joutunut kärsimään lahjan eteen.
- Pitää ostaa on naisten takki (sankariteko)
- Pitää ostaa kortti (toinen sankariteko)
- Pitää kirjoittaa jotain korttiin (tmämä merkitsee jo suurta rakkautta)
- Toiset miehet haukkuu miestäsi tossun alla olevaksi homppeliksi, ainakin seuraavan koko vuoden [/quote]En ymmärrä miksi tämä lista pitäisi vaan hyväksyä. Miksei siihen saa vaatia muutosta?

[/quote]

Heti kun naiset alkaa ottamaan suihin silloin kun mies haluaa. Miksei tähänkin saisi vaatia muutosta?

Nainen on nainen ja mies on mies. Jos haluat naisellisen puolison, ala lesboksi.
[/quote]Vastaanpahan tähänkin että mun mies on saanut suihinoton aina kun on pyytänyt koko 13 vuoden ajan mitä on yhdessä oltu! Ehkä se onkin perustana sille että homma toimii :D

Vierailija
82/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2011 klo 13:06"]

Hyvin monelle suomalaismiehelle varmasti ihan tyypillistä. Älä siis ota henkilökohtaisesti, miehet ovat usein vähän tumpeloita.

Onnittelut kuitenkin vielä täältä!!

[/quote]

Äläpä yleistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa näitä vanhoja aloituksia!

Vierailija
84/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:03"]

Minä nostaisin ap sinuna metelin. Ja kyllä, uskon että sulla hyvä mies -sen nyt vain täytyy tajuta, ettei käy päinsä, että heräät jonkun saamarin muovikassin vierestä. Jos "paketointi" jätetään huomioimatta, sun lahja on musta aika kiva: mies on etsinyt ja valinnut itse ja varmasti on vähän jännittänyt, osuuko nappiin :)

[/quote]

Metelin lahjasta? Just. Prinsessaa voi leikkiä silloin, jos omat rahkeet siihen riittää.

Vierailija
85/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ostellut itselleen ja lapsilleen vedessä ja maassa kulkevia menopelejä 110 000 eurolla parin vuoden sisään. Nämä ovat siis ylimääräisiä menopelejä perheautojemme lisäksi.

Kun mulla oli synttärit n 1/2 v sitten, sain lahjaksi 20€ suklaarasian, ostettu lentokentältä hienostoputiikkien vierestä. Täytyy kyllä sanoa, että mielessä kävi, että eikö sieltä olisi jotain muuta tavaraa saanut... Vähän sama, kuin mä ostasin miehelle yhden salmiakkipastillin synttärilahjaksi.... :(

Vierailija
86/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on niin surullista kuinka huonosti naisia huomioidaan ja juhlistetaan, ja sitten pitää vaan hyväksyä se ja niellä pettymyksensä, koska "miehet nyt vaan on tommosia". On eri asia jos kumpikaan osapuoli parisuhteessa ei erityisemmin perusta toisen lahjomisesta, eihän siinä sitten mitään. Mutta jos nainen käyttää miehen lahjaan aikaa ja rahaa ja pyrkii osoittamaan tälle, että hän on vaivan näkemisen arvoinen, on suoraan sanottuna perseestä että miehet saa vain mennä siitä mistä aita on matalin. 

Kokemusta on sellaisestakin suhteesta, jossa näin todella paljon vaivaa miehen lahjoihin, ja ne olivat hänen persoonalliseen makuunsa juuri sopivia, sillä halusin häntä ilahduttaa. Sain sitten itse lahjaksi asioita joista hän itse piti, mutta jotka eivät olleet minun tyyliäni ollenkaan. Kyllä harmitti. Olen niin kyllästynyt siihen, että miesten ajattelemattomuutta puolustellaan heidän elämänsä läpi, jo päiväkodissa aloitetaan "pojat on poikia"-meininki. Toivottavasti onnistun omien poikieni kasvatuksessa niin, että heidän tulevaisuuden vaimonsa tuntevat olonsa arvostetuksi ja kunnioitetuksi.

Vierailija
87/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 13:19"]

Jätänkin ketju omaan arvoonsa....  ;)

[/quote]

...joka on ilmeisesti mielestäsi ihan mittaamaton, kun kerran jaksat täällä roikkua ruikutatamassa ja jankkaamassa.

Vierailija
88/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2011 klo 16:14"]

se vaatimaton marttyyriäiti kotona opettaa pojat kuvittelemaan, ettei nainen mitään muistamisia tarvitse.
Kuinka moni tuntee äidin, joka toisille ostaa ja muistaa, mutta aina sanoo, että enhän minä nyt mitään tarvitse ja halua ja älkää nyt vaan minulle mitään ja rahaakin tuhlaantuu jne jne.
Sitä kun 20 vuotta kuuntelee niin johan on kumma jos ei ala uskoa.

Tyttö tietää totuuden, kun on nainen itsekin.

[/quote]

Tässä on varmaan totuuden siementä. Ainakin minun anoppini on juuri tuollainen, ja miehelleni on vaikeaa sekä antaa että vastaanottaa lahjoja. Hänet on selvästi kasvatettu ajattelemaan että ne ovat silkkaa turhuutta. Minusta taas ne ovat tapa ilahduttaa rakasta ihmistä. Ajattelemme siis asiasta tosi eri tavalla. Aluksi olin tosi pettynyt ja pahoitin mieleni, mutta nykyään ymmärrän jo että se vain ei merkitse hänelle samaa asiaa. Ja hän saattaa kyllä ilahduttaa ja muistaa sitten ihan spontaanisti. Se auttaa asiaa paljon.

Vierailija
89/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:19"]Mun mies on ostellut itselleen ja lapsilleen vedessä ja maassa kulkevia menopelejä 110 000 eurolla parin vuoden sisään. Nämä ovat siis ylimääräisiä menopelejä perheautojemme lisäksi.

Kun mulla oli synttärit n 1/2 v sitten, sain lahjaksi 20€ suklaarasian, ostettu lentokentältä hienostoputiikkien vierestä. Täytyy kyllä sanoa, että mielessä kävi, että eikö sieltä olisi jotain muuta tavaraa saanut... Vähän sama, kuin mä ostasin miehelle yhden salmiakkipastillin synttärilahjaksi.... :(
[/quote]

Törkeää mieheltäsi. Todellakin törkeää.

Vierailija
90/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis edes laittanut Prisman tuulipuvun Stockan muovikassiin!

Vierailija
91/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:32"]Musta on niin surullista kuinka huonosti naisia huomioidaan ja juhlistetaan, ja sitten pitää vaan hyväksyä se ja niellä pettymyksensä, koska "miehet nyt vaan on tommosia". On eri asia jos kumpikaan osapuoli parisuhteessa ei erityisemmin perusta toisen lahjomisesta, eihän siinä sitten mitään. Mutta jos nainen käyttää miehen lahjaan aikaa ja rahaa ja pyrkii osoittamaan tälle, että hän on vaivan näkemisen arvoinen, on suoraan sanottuna perseestä että miehet saa vain mennä siitä mistä aita on matalin. 

Kokemusta on sellaisestakin suhteesta, jossa näin todella paljon vaivaa miehen lahjoihin, ja ne olivat hänen persoonalliseen makuunsa juuri sopivia, sillä halusin häntä ilahduttaa. Sain sitten itse lahjaksi asioita joista hän itse piti, mutta jotka eivät olleet minun tyyliäni ollenkaan. Kyllä harmitti. Olen niin kyllästynyt siihen, että miesten ajattelemattomuutta puolustellaan heidän elämänsä läpi, jo päiväkodissa aloitetaan "pojat on poikia"-meininki. Toivottavasti onnistun omien poikieni kasvatuksessa niin, että heidän tulevaisuuden vaimonsa tuntevat olonsa arvostetuksi ja kunnioitetuksi.
[/quote]

Olen täsmälleen samaa mieltä.

Vierailija
92/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikassi ekologista? Selittäkää tuo asia itsellenne aivan kuinka haluatte,mutta eiköhän kyse ole kuitenkin viime kädessä siitä ettei mies joko osaa tai halua paketoida lahjaa tai tuhlata rahojaan parin euron lahjakassiin. En usko, että yksikään Prisman kassia pakettikääreenä pitävä mies ajattele ekologisuutta pätkän vertaa. Egologisuutta se on, mutta onhan se itselle parempi uskotella, että taustalla on joku jalo ajatus laiskuuden ja pihiyden sijasta.

Vierailija
93/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:32"]

Musta on niin surullista kuinka huonosti naisia huomioidaan ja juhlistetaan, ja sitten pitää vaan hyväksyä se ja niellä pettymyksensä, koska "miehet nyt vaan on tommosia". On eri asia jos kumpikaan osapuoli parisuhteessa ei erityisemmin perusta toisen lahjomisesta, eihän siinä sitten mitään. Mutta jos nainen käyttää miehen lahjaan aikaa ja rahaa ja pyrkii osoittamaan tälle, että hän on vaivan näkemisen arvoinen, on suoraan sanottuna perseestä että miehet saa vain mennä siitä mistä aita on matalin. 

[/quote]

Oletko itse kaikin puolin täydellinen puoliso? Muutoin toi on vain rusinat-pullasta ajattelua.

Jos mies suostuu kaikkiin naisen oikkuihin ja vaatimuksiin, on mies kynnysmatto.

Naiselle taas ei saa esittää mitään vaatimuksia, muutoin mies on itsekäs sika.

Ymmärrätkö mitä ajan takaa?

Vierailija
94/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2011 klo 13:10"]

Itse olen saanut jatkoroikan ;)

[/quote]

Te ootte ihania! :D

Vierailija
95/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas tuli paha mieli miehesi puolesta kun häntä morkkaat. Mutta toisaalta ymmärrän sinua kyllä. Muistathan ettei se paketoimattomuus kuvasta hänen tunteitaan sinua kohtaan, eivät kaikki ymmärrä sellaisten asioiden päälle :) Onnea!

Vierailija
96/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:08"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 10:45"] [quote author="Vierailija" time="09.12.2011 klo 14:51"]Mieti miten miehesi on joutunut kärsimään lahjan eteen.
- Pitää ostaa on naisten takki (sankariteko)
- Pitää ostaa kortti (toinen sankariteko)
- Pitää kirjoittaa jotain korttiin (tmämä merkitsee jo suurta rakkautta)
- Toiset miehet haukkuu miestäsi tossun alla olevaksi homppeliksi, ainakin seuraavan koko vuoden [/quote]En ymmärrä miksi tämä lista pitäisi vaan hyväksyä. Miksei siihen saa vaatia muutosta? [/quote]   Ole hyväksymättä sitten. Luulletko tosissasi , että sinä muutat miehen? Niin luulee moni muukin nainen. Lopputuloksen jokainen tietää. [/quote]Ei mun ole onneksi tarvinnut muuttaa mun miestä. On ymmärtänyt ihan itsekin lahjan idean ja sen miten lahja annetaan ajatuksen kanssa.

[/quote]

Milenkiintoinen tulkinta. Lahjapaperi muuttaa lahjan ajatukseksi?

Ei paskakaan tryffeliksi muutu karkkikääreessä.

Vierailija
97/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet taitaa olla tosi tyhmiä. Ainakin tunnetasolla.

Vierailija
98/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 12:05"]

Miehet taitaa olla tosi tyhmiä. Ainakin tunnetasolla.

[/quote]

Ei ole pakko sekaantua edelleenkään niihin miehiin. Ok?

Vierailija
99/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 11:03"]

Minä nostaisin ap sinuna metelin. Ja kyllä, uskon että sulla hyvä mies -sen nyt vain täytyy tajuta, ettei käy päinsä, että heräät jonkun saamarin muovikassin vierestä. Jos "paketointi" jätetään huomioimatta, sun lahja on musta aika kiva: mies on etsinyt ja valinnut itse ja varmasti on vähän jännittänyt, osuuko nappiin :)

[/quote]

Metelin lahjasta? Just. Prinsessaa voi leikkiä silloin, jos omat rahkeet siihen riittää.
[/quote]

No, mulla taitaa sitten riittää ;)

Vierailija
100/143 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lahjaksi autoon käynnistyskaapelit. Oli isossa punaisessa paketissa ja lahjanauhaa laitettu kauniisti. Nätti vaaleanpunainen kortti.. Ja kaapelit!! Olin alkuun hieman pettynyt jäynästä, en tieä mitä odotin. Mutta tarpeellinen lahja oli. On pelastanut useamman kerran.