Tuli jotenkin ankea olo miehen syntymäpäivälahjasta eilen
Täytin eilen 40v ja aamulla pöydällä oli prisman harmaa muovipussi ja vieressä kortti "paljon onnea". Muovipussissa oli tuulipuvun takki. Lahja oli hyvä, en minä kotiäitinä mitään koruilla teekään, mutta jotenkin tuo, ettei ollut paketoitu. Tai mies ei antanut sitä henkilökohtaisesti minulle. Niin ankeaa vaan aamulla yksin avata prisman harmaa muovipussi ja ottaa lahja siitä... jotenkin se kuvastaa tätä meidän elämää, kaikki kauneus kaukana, arkista vaan joka juttu. Olenko kiittämätön?
Kommentit (143)
niitä on laatikot täynnä, äidiltä perittyjä ja anopilta saatuja. Anoppi osti koruja lahjaksi kun tiesi ettei poikansa osta. Mutta minä en tykkää koruista enkä käytä niitä, korkeintaan pieniä korviksia. Eli täysin hukkaan heitettyä rahaa olisi niitä ostaa. Minua harmittaa paljon enemmän se, että joku ostaa kalliin ja sopimattoman lahjan kuin ei lahjaa ollenkaan.
se joka ei saanut mitään
niitä on laatikot täynnä, äidiltä perittyjä ja anopilta saatuja. Anoppi osti koruja lahjaksi kun tiesi ettei poikansa osta. Mutta minä en tykkää koruista enkä käytä niitä, korkeintaan pieniä korviksia. Eli täysin hukkaan heitettyä rahaa olisi niitä ostaa. Minua harmittaa paljon enemmän se, että joku ostaa kalliin ja sopimattoman lahjan kuin ei lahjaa ollenkaan.
se joka ei saanut mitään
Mä en ymmärrä tollaisia suhteita joissa ei osata kertoa toiveista tai siitä mistä tykkää ja mistä ei. Ap, ei tykännyt siitä tuulitakista, se olis ehkä halunnut korun tai jotain muuta. Ei ollut kyse sinusta.
Mun mies tietää ihan tarkkaa että mulle ei tartte ostaa mitään kodinkonetta tai tuulitakkia lahjaksi. Ei ole kauhean vaikeeta sanoa se ääneen että älä vaan osta..kiitos!
Mutta ei mun mielestä ole sopiva 40-vuotislahja tuulitakki, ihan oikeesti! Voi luoja miten hölmö mies, miks se ei voinut mennä kultasepänliikkeeseen ja ostaa vaikka jotain ranneketjua tai jotain? vaan valkkas sen sijaan prismasta tuulitakin, jätti sen muovipussiin keittiönpäydälle ja oli ilmeisen tyytyväinen itseensä?