Mun äiti on niin TYHMÄ että mulla...
...katkee kohta verisuoni päästä!
Siis oikeasti tyhmä, yksinkertainen ja ääliö ihmiseksi.
Välillä suorastaan ihmettelen miten voin olla sukua tuollaiselle typerykselle. Kysyy välillä niin uskomattoman älyttömiä asioita ja omaa niin järkyttävän typeriä mielipiteitä, että on oikeasti suunnattoman vaikeaa yrittää tuntea jotain vanhempansa kunnioittamista jne häntä kohtaan.
Kiltisti yritän silti pitää mölyt mahassani, täällä oli pakko nyt avautua. Huh!
Kommentit (116)
Voi harmi näille kirjoittajille kun älykkyys periytyy juuri äidin puolelta. On myös sanottu että lapsi ei voi olla älykkäämpi kuin äitinsä. Myös dementia - ja diabetesriski kulkee äidin puolelta pahemmin.
Tahtomattasi toimintatavat, saatat huomata vuosikymmenten kuluttua olevasi äitisi, myös peiliin katsoessasi. Ole siis varuillasi.
https://askelterveyteen.com/tiede-kertoo-alykkyys-periytyy-aidilta/
Siis mä oisin nyt aamulla halunnu dyödä muroja mut msito olibloppu ja sanoin äitille et ois voinu aikasemmin varottaa että maito on loppu ja olin ehtinut laittaa murot jo lautaselle ja sit kaikki lusikat oli tiskissä ja en voi nyt syödä muuta kuin pipareita
Vierailija kirjoitti:
Minun äitini ei ole tyhmä, ei kyllä isäkään. Ovat n85v) Ei heillä ole tietokonetta, ei edes TV:ta, mutta entä sitten? Jos tarvitsen apua muuttoon niin isä tulee auttamaan, jos minulla on joku hätätilanne voin soittaa heille vaikka keskellä yötä ja jutella jne. He muistavat aina minun ja lasteni synttärit, joulun jne ja jos on jotain ikävää sattunut niin lähettävät jotain pientä vähistä varoistaan. Äitini on sairastanut jo kymmeniä vuosia ja isäkin viimeaikoina...silti he jaksavat vieläkin miettiä kaikkia lapsiaan (5), heidän puolisoitaan ja vieläpä lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsiakin. He rukoilevat puolestamme joka ikininen ilta.
Minulla on maailman parhaimmat vanhemmat. Rakastan heitä suunnattomasti.
Se, että he olisivat hyvät vanhemmat, ei tarkoita etteivät he olisi tyhmiä.
Mua alkaa ärsyttää äiti niiiiiiin paljon oon halunnu about 3vuotta koiraa ja äiti vaa on sille en mä nyt mitää piskii haluu ne on vaa ärsyttäviin räksyttäjiä!!! Mä yritä parhaani mukaan kiltti olla mutta en mä enää voi en kestä kun ei mulla kavereita kaa paljon ole nii oisi jotain seuraa mutta ei ei ei ja ei!!!!! Mä niin haluisin koiran mun iskä on ihana kiltti ja rakas harmi että iskä ja äiti on eronnu niin ägrrrr!!!! Mulla ois koira jos ne ois vielä yhessä koska iskä toki antaisi viikonloppunakin iskän kaa puhuttiin siitä mutta ei eeeeeeiiiiii kun äiti ei anna eikä halua MÄ VIHAAN ÄITIÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Joo, kyllä noi Alzhaimerin ensioireetkin alkaa aika nuorena jo, eli kannata haukkua vanhempiaan vanhetessaan tyhmiksi, kun voi olla vakavampaakin - ja kaiken lisäksi kulkea geeneissä.
Äitini on myös jotenkin tyhmä kuin saapas. Matikkaa ei ymmärrä yhtään. Osaa hoitaa kotia ja se siitä. En käsitä miksi isäni on hänet huolinut, mutta ehkä 70- ja 80-luvuilla piti olla puoliso, ettei kukaan paheksuisi. Otettiin sitten vain joku. Isäni kuitenkin älykäs insinööri. Itse en vain yhtään voi sietää tyhmiä ihmisiä. Jos itse naista huolisin, sen äo on oltava about sama kuin itselläkin. Mieluummin sitten yksin jos en tälläistä saa.
Aina kun käyn omien vanhempien luona, niin äiti varsinkin puhuu kuin 5-vuotiaalle. Aivan kuin hän eläisi vielä 80-lukua. Puolisoasoista saamme myös huutoriidan aikaiseksi. Pari kertaa on kysynyt asiasta ja hän on ollut sitä mieltä että mun pitäisi huolia kuka tahansa. Ei todellakaan. Ja huutoriita on valmis.
Kyllä, teidän äidit olivat kaikki pönttöjä, kun puskivat teidät maailmaan. Eivätkä vähän myöhemminkään edes älynneet "vahingossa" heittää teitä vauvana keskelle järveä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mutsi on siis niiiin tyhmä! Se ei anna mulle rahaa! Tajuuttekste?! Onks kellään muulla yhtä tyhmää mutsia hei?!
Mullakin on niin tyhmä mutsi ettei se anna mulle rahaa. Itse joudun sen vuoksi käymään töissä.
m36
Äiti on 70 ja ei hallitse älypuhelimen jne. käyttöä. Yleissivistys ei ole paras mahdollinen, mutta kunnioitettavan elämäntyön tehnyt. Lapsena jo piian hommia, maatilalla töitä ja tietenkin koulu lisäksi. Lapsia oli paljon niin nuorempien hoitoa. Isä hänellä oli sotainvalidi ja äiti kuollut. Sitten palkkatyö aikuisena ja meidän lasten kasvatus. Nyt vanhusten kanssa vapaaehtoistyö.
Välillä ärsyttää kyllä selittää itselle päivänselviä asioita tai laittaa puhelinta kuntoon kun on sen sekoittanut. Mutta nuo on pieniä ärsytyksen aiheita ja minulla on hyvä äiti.
Ap täällä riitelee ittensä kanssa, näkee noista pitkistä riviväleistä. Hankis ny elämä ja mee vaikka ulos lenkille.
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt 11v täytän 12 (en kerro enempää) Mutta mua vituttaa ihan sairaasti että sain viimein cruiser-laudan oon halunnu semmosta pitkään.No kuitenki mun isi ja puoläiti osti viel semmoset suojat mm.Polvi- ja rannesuojat. Elikkäs joudun käyttää niitä suojia ku harjottlen ja mun kavereiden ei tartte se on RAIVOSTUTTAVAA!!!!!
Mun äiti on ihan sairaan rasittava myös ja mun sisko 10v välillä tuntuu et mun sisko on ihan vauva vielä vaik meil ei oo ku 1,5v ikäeroa mut silti!!!
Äiti on kuitenkin äiti, oli minkälainen tahansa. Ehkä pian aikuistut.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi näille kirjoittajille kun älykkyys periytyy juuri äidin puolelta. On myös sanottu että lapsi ei voi olla älykkäämpi kuin äitinsä. Myös dementia - ja diabetesriski kulkee äidin puolelta pahemmin.
Tahtomattasi toimintatavat, saatat huomata vuosikymmenten kuluttua olevasi äitisi, myös peiliin katsoessasi. Ole siis varuillasi.
https://askelterveyteen.com/tiede-kertoo-alykkyys-periytyy-aidilta/
Onneksi meillä on lapsi minua fiksumpi, ja minäkin olen selvästi keskitasoa älykkäämpi. Asioista perillä oleva tietää, ettei älykkyyden periytyminen ole lainkaan noin suoraviivaista.
Vierailija kirjoitti:
Äiti on kuitenkin äiti, oli minkälainen tahansa. Ehkä pian aikuistut.
Äidiksi hankkiutuminen ei ole mikään meriitti. Moni sellainen ihminen on äiti, jonka ei pitäisi saada olla vastuussa yhdestäkään elävästä olennosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, teidän äidit olivat kaikki pönttöjä, kun puskivat teidät maailmaan. Eivätkä vähän myöhemminkään edes älynneet "vahingossa" heittää teitä vauvana keskelle järveä.
No eipä se sinullakaan järjen valo loista, kun tällaista kommenttia tänne pusket. Hyppää ihan itse sinne järveen vaan.
Itse täytän 55 vuotta ja yritän pysyä ajan hermoilla.
Oma äitini ei koskaan oppinut käyttämään tietokonetta, en halua olla samanlainen.
Käytössä mobile play.
Samoin sovelluksia käytän niin paljon ja liput ja ajanvaraus netissä.
Instagram on tietenkin.
Silti huomaan että kämmään aluksi ja ihan esimerkkinä oli mobile play, nyt jo osaan käyttää oikein.