Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun äiti on niin TYHMÄ että mulla...

Vierailija
02.12.2011 |

...katkee kohta verisuoni päästä!

Siis oikeasti tyhmä, yksinkertainen ja ääliö ihmiseksi.

Välillä suorastaan ihmettelen miten voin olla sukua tuollaiselle typerykselle. Kysyy välillä niin uskomattoman älyttömiä asioita ja omaa niin järkyttävän typeriä mielipiteitä, että on oikeasti suunnattoman vaikeaa yrittää tuntea jotain vanhempansa kunnioittamista jne häntä kohtaan.

Kiltisti yritän silti pitää mölyt mahassani, täällä oli pakko nyt avautua. Huh!

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitini on typerä mutta lahjakas ja taiteellinen ja ahkera ihminen. ei arvosta itseään eikä muita naisia."

Pieni ristiriita tuossa sinun viestissäsi? "Äitini on ihan fiksu ja filmaattinen ja samaan aikaan typerä. " Tarkoitatko älyllisesti jotenkin vajaa?

Vierailija
42/116 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 20:14"]

Äitini on 60v, vuosikausia tehnyt työnsä tietsikalla ja käyttänyt työssään hankalia laskentaohjelmia ym. Hyvin menestyy ja pian jää eläkkeelle. Mutta auta armias kotioloissa on kuin toinen ihminen. Ostimme hänelle digikameran, ei muka osaa siirtää kuvia koneelle vaikka olen sata kertaa näyttänyt ja tehnyt paperille ohjeet. Ei vain onnistu. Meni sitten valokuva liikkeeseen, jotta auttaisivat häntä. Siellä kuvat laitettiin DVD:lle. Seuraavaksi oli ongelma miten siirretään kuvia DVD:ltä tietsikalle, ei koskaan onnistu itsekseen. Jos haluaisi lähettää kuvia meille esim. s.postilla, ei onnistu ilman, että vierestä ohjaan. Jos pitää digiboxi päivittää, ei onnistu ilman meitä. Jos pitää kameran akku ladata, ei onnistu ilman meitä. Jos pitää hankkia halogeenilamppu (entisten hehkulamppujen tilalle), ei hitto vieköön onnistu ilman meitä. Kysyi myös kerran, mikä on linkki. On siis osannut avata linkkejä s.postissa ihan hyvin, mutta kun jälleen kerran puhuin, että lähetän jonkun linkin, että katso tieto sieltä (esim. bussiaikataulu), niin oli ihan huuli pyöreenä, että minkä linkin... Siis oikeasti, miten tuo äitini pärjää työelämässä, koska kotioloissa on aivan avuton... Tuntuu tosiaan, että iän myötä hoopoutuu, vaikka muuten ei mitään dementian tms. oireita ole ja todellakin on työssään pätevä, kouluttaa muita ym.

[/quote]

Voihan olla, että äitisi käyttää työssään vain tiettyjä ohjelmia, mitkä on oppinut hyvin. Mutta hänen ei tarvitse käyttää omatoimisesti muuten tietokonetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
17.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 22:28"]

Iso hali sulle.

Itse kyllä tykkään äidistäni ja on ihan fiksu ja filmaattinen ihminen, mutta kyllähän se ajattelee täysin sovinistisesti asioista ja elää vielä lapsuutensa aikakautta, vanhoillista sovinistista aikakautta jolloin naisen osa oli häpeä ja mies saa tehdä mitä vaan, kun eihän 60v mies voi osata laittaa ruokaa tai siivota.

Äitini on typerä mutta lahjakas ja taiteellinen ja ahkera ihminen. ei arvosta itseään eikä muita naisia.

[/quote]

Niin oikeasti kukakohan tässä on typerä? On kuule olemassa 70 v. miehiäkin jotka osaa laittaa ruokaa ja arvostaa naisia. Miten nainen ajattelee sovinistisesti?

Vierailija
44/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se vasta maailman vittumaisin äitipuoli on.. Toivosin vaan että nämä 5 vuotta menee äkkiä että pääsen asuntolaan. Joskus myös toivon että loukkaisin itseni niin pahasti että joutuisin teho-osastolle ainaki 6viikoks..

Vierailija
45/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aikuistuminen ja irtautuminen tapahtunut, jos noin paljon oma äiti ärsyttää vielä aikuisena.

Vierailija
46/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 19:16"]

...jos vaikka käy täällä ja tunnistaa itsensä.

Mut esimerkkinä vaikka sellainen kun lähetin hänelle linkin yhteen mielenkiintoiseen artikkeliin, hän hermostuu minulle että mitä ihmeen höpöhöpö kieltä kirjoitan meiliin, tommosia veeveevee-juttuja ja kauheasti kirjaimia yhteen. Ei ole hyvää kieltä tuollainen. Aaargh!

(ja tämä ihminen kyllä käyttää tietokonetta ja nettiäkin, en kyllä tiedä sitten miten...)

[/quote]

Jos olet samanlainen kuin tuo 16, ei tuossa kirjoittamisessasi ole mitään tolkkua. Miksi ne kirjaimet pitää kirjoittaa yhteen putkeen? Taidattekin olla te äitien vihaajat vielä kotona asuvia teinejä?
[/quote]

ap sanoi että lähetti LINKIN! Ehkä siksi ne kirjaimet piti kirjoittaa putkeen? :DD

Vierailija
47/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että kaikkia tänne kirjoittavat ja äitejään arvostelevat ovat nuoria naisia. Onneksi minulla on vain poikia. 

Vierailija
48/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 20:02"]

Tuntuu siltä, että kaikkia tänne kirjoittavat ja äitejään arvostelevat ovat nuoria naisia. Onneksi minulla on vain poikia. 

[/quote]

Olet sivulla vauva.fi, onko ihmekään ettei niin hirveästi näy muita kuin nuoria naisia? :DDDDD

Vierailija
50/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sun tyhmä äitis on sinut saattanut maailmaan. Toivotaan ettei sinun lapset dissaa sua kun sä et jotain käsitä..

Vierailija
51/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 20:39"]

Mulle ei tulisi mieleenikään lähettää kuusikymppiselle äidilleni mitään linkkiä. Hän ei edes käytä tietokonetta.

Tekstaritkin pitää muotoilla kieli keskellä suuta ettei ymmärrä jotenkin väärin.

Vanhuus ei tosiaan tule yksin ja se tulee monille aika aikaisin.

ja äitini 70v, hän surffaa sujuvasti netissä, käyttää sähköpostia ja yhteisöpalveluita, tilaa tavaroita ulkomailta, hotelleja, matkoja jne. Olemme molemmat käyttäneet tietokoneita ihan niistä ensimmäisistä tekstinkäsittelykoneista lähtien eli vuodesta 1980 asti.

Oma 80 v äitimuorini hommasi juuri uuden tietsikan. Kolmannen vasta 15 v kuluessa, joten ei tässä kuitekaan mikään päivityskierre ole kyseessä..

Vierailija
52/116 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on kanssa aivan käsittämättömän tyhmä, on aina ollut. Koko elämänsä on käyttänyt puolustuksekseen sitä, että ei ole koulutettu. Hänen ei tarvitse ottaa palautetta vastaan huonosta käytöksestään eikä yhtään mistään, koska hän ei voi ymmärtää mitään kun ei ole koulutettu. Väittelee kuitenkin joka asiasta ja on viimeiseen asti oikeassa. Siis sellaisista asioista, että alakouluikäiset lapsenikin tietäisivät oikean vastauksen, mutta äitini ei. Silti väittelee ja on varma, että on oikeassa. Jos toiset jatkavat väittelya, sanoo näiden halveksivan vanhuksia. Ei ole koskaan väärässä. Mutta aivan saakelin tyhmä inttäjä on. On ollut sellainen niin kauan kuin muistan, että ei ole dementiaa.

Vierailija
53/116 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tääl munki äiti ja isi : |

Vierailija
54/116 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
55/116 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on niin tyhmä että räjähdän tuntuu etse haastais riitaa se kysyymultaniin tyhmiä kysymyksiä esim tiiäkkö mikäpäiväon huomenna nojoo niin ärsytävää se pilasmunsynttäritkin sekutsu mun serkun sinne ja seonniin ärsyttäväserkku se eitottele se kiroilee sehaukkuu muita jasit mun ätipyssitä yöks vaikka setietää kuinka vihaan sitä tänääkin katon telkkuu mun äiti tulee sanoo tiiätkö mitä mä vaihankohta kanavaa kun yks hyvä ohjelma tulee jakun oon suihkussa sehuutaa et älä oo tuntii pitempää kun ite on tunnin  ja ainakun meen koirani luokse sanoo älämee se einyttykkää vaikka mun koirahaluuleikkiämunkaa ja iteonsen kaa aina niin ärsyttää:-/  sitse lupaajotai ootan etse päiväolis kysyn milloin mennää sesanoo mitä enmä mitää oo luvannu ja ainakun yritän sanoa sille kuinka ärsyttävältä sätunnut se nauraa kun mun äition joskus tosikiva ja tärkeä niin voiko joku auttaa mitäsanoisin sille oliskiva tietää

Vierailija
56/116 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussiunaa 16! :D

Vierailija
57/116 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen tunne, että äitini on jossain vaiheessa elämää tavallaan luovuttanut. Ei ole enää halunnut kehittää itseään ja tyytynyt siihen mitä on. Ehkä lasten kasvatus on vienyt voimat(?)

Mutta on kuulkaas sekin rasittavaa, kun anoppi taas on aina pätemässä. Kaiken hän tietää, on jo tehnyt, lukenut, matkustanut joka paikassa. Koskaan ei voi myöntää, ettei tietäisi jotain asiaa.

Vierailija
58/116 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika nuori ap..

Vierailija
59/116 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2011 klo 19:16"]

...jos vaikka käy täällä ja tunnistaa itsensä.

Mut esimerkkinä vaikka sellainen kun lähetin hänelle linkin yhteen mielenkiintoiseen artikkeliin, hän hermostuu minulle että mitä ihmeen höpöhöpö kieltä kirjoitan meiliin, tommosia veeveevee-juttuja ja kauheasti kirjaimia yhteen. Ei ole hyvää kieltä tuollainen. Aaargh!

(ja tämä ihminen kyllä käyttää tietokonetta ja nettiäkin, en kyllä tiedä sitten miten...)

[/quote]

Jos olet samanlainen kuin tuo 16, ei tuossa kirjoittamisessasi ole mitään tolkkua. Miksi ne kirjaimet pitää kirjoittaa yhteen putkeen? Taidattekin olla te äitien vihaajat vielä kotona asuvia teinejä?

Vierailija
60/116 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi on siis niiiin tyhmä! Se ei anna mulle rahaa! Tajuuttekste?! Onks kellään muulla yhtä tyhmää mutsia hei?!