Tytär suuttui ja mies aloitti taas puhumaan, että mussa on jotain vikaa
Tää ahdistaa ihan hirveesti mua. Mä joskus unohdan tai en ajattele jotain ja miesystävä tekee siitä kamalan numeron ihan joka kerta.
Eilen illalla oli kauhean kuuma ennen ukkosta, niin avasin kaikki ovet ja ikkunat. En sitten ajatellut asiaa enempää niin takaovi oli auki kun alkoi ukkostaa. Miehen koira pelkää ukkosta ja karkas. Huomasin kyllä et koiraa ei ole missään mutta enhän mä voinut lähteä sitä sateella etsimään. Ajattelin et se meni vaan pissalle ja tulee takaisin. No sitten kun mies tuli takaisin niin se oli helvetin vihanen et missä hänen koira?!?!?
Yläkerrassa oli kanssa parvekkeen ovi auki mut en ollut ottanut sisään tyttären ratsastuskamoja, jotka olin laittanut tuulettumaan sinne partsille. Ne haisee ihan hirveelle muuten. No ne tietty kastui ja tänään kun tyttö tuli isältään ja oli lähdössä ridaan niin oli todella äkäinen kun kaikki oli märkänä.
Teenksmä jotain oikeesti väärin, vai inhooko kaikki mua jostain syystä? Tulee tosi paljon vihasta kommenttia et miks teit noin tai etsä ajattele yhtään.
Ja mulla ei siis oo addu, se tutkittiin jo kymppiluokalla ja mulla on siitä paperit!
Kommentit (51)
Tällainen käytös on ihan normaalia Porvoon alueella.
Tottakai teet väärin, kun piittaamattomuudellasi aiheutat vahinkoja toisille ja toisten omaisuudelle.
Mies jätti siis koiran vahtimisen sulle ja suuttui siitä, että koira karkasi? Ja tytär jätti ratsastuskamojen tuulettamisen sulle?
Ehkä kannattaisi ajatella ennen kuin toimii. Herää myös kysymys, jos mies ja hänen tyttärensä tietävät millainen olet, miksi eivät vahdi omia kamojaan?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai teet väärin, kun piittaamattomuudellasi aiheutat vahinkoja toisille ja toisten omaisuudelle.
Pitäisivät itse huolta koirastaan ja kamoistaan. ei ap.
Kyllä jotain älyn puutetta on havaittavissa. Joko kuvatussa käytöksessä, tai sitten tällaisten aloitusten tehtailussa.
Käsittämättömän typerää käytöstä. Varsinkin koiran hengen kanssa pelasit ihan törkeästi.
Mun mielestä on ihan normaalia silloin tällöin unohtaa asioita, ja joskus siitä jotain vahinkoakin aiheutuu. Mulla ei ole tapana suuttua sellaisista, kun kyseessä ei ole tahallinen toiminta kuitenkaan. Mutta jos samassa asiassa, josta on puhuttu monta monta kertaa, mokaa toistuvasti, niin sitten alkaa vääjäämättä ottaa päähän. Varmaan myös siinä tilanteessa, jos kyseessä on eri asiat, mutta niitä tulee ihan koko ajan. Tulee ehkä sellainen olo, että tuon ihmisen pärjäämiseen normaalissa arjessa aikuisen tavoin ei voi yhtään luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisivät itse huolta koirastaan ja kamoistaan. ei ap.
Nehän olivat pitäneet huolta. Mutta sitten ap avasi ovet ja lasit eli päästi koiran karkuun ja vaatteet kastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies jätti siis koiran vahtimisen sulle ja suuttui siitä, että koira karkasi? Ja tytär jätti ratsastuskamojen tuulettamisen sulle?
Joo mies jätti koiran vahtimisen mulle kun lähti hakeen pitsaa ja käymään kaupoissa niin oliks se sitten hänen oma syy? Mut kuitenkin syyttää mua!
Ap
Lähde vielä kun omistat oman sielusi.
Et vaan jaksanut nousta sohvalta ylös ja laittaa ovia kiinni. Eli olet vaan laiska.
Mut kuitenkin tilanne on nyt se, et mies otti koiransa ja lähti helevitin vihasena kotiinsa. En oo kuullut sen jälkeen hänestä. Tytär sanoi et mun pitää olla huolellisempi ja on kuulemma puhuttu tästä 1000 kertaa. Tyttökin veti oikeen raivarit ja soitti mm isälleen et hänen ratsastuskamat on pilalla. Mut sillä on kyllä toiset housut ja lyhemmät saappaat mistä valita jos ei märissä pysty ridaan.
Ap
Hirvee häly ja syyttely vaikkei mitään oikeesti tapahtunut!
Ap
Olisiko varhainen dementia johtuen alkoholin käytöstä? Stressi?
Olet kylllä täydellinen surkimus ja tunari.
No kyllä sä ap jotenkin outo olet. Olisi hyvä jos sulla ei olisi perhettä.