Onko lähihoitaja kelvollinen työskentelemään lastensuojelun
Kommentit (28)
Viiden rivi "lause" omakehuista potaskaa. Sitäpaitsi ap (eli sinä vissiin?) ei ollut selvästikään läpäissyt edes sitä peruskoulua...
Viiden rivi "lause" omakehuista potaskaa. Sitäpaitsi ap (eli sinä vissiin?) ei ollut selvästikään läpäissyt edes sitä peruskoulua...
24
Verovaroja kaadetaan kansan kouluttamiseen - ja lopputulos on sitten tuota tasoa!
Verovaroja kaadetaan kansan kouluttamiseen - ja lopputulos on sitten tuota tasoa!
on tuskin karttuneet sun ansiosta. En edes ole lähihoitaja itse. Ketuttaako? Menisit ottamaan mielialalääkkeesi.Ja nro24 (vai mikä se olikaan) en ollut minä -ap
Lastensuojeluun on tälläkin hetkellä haussa työntekijöitä, ja nimenomaan lähihoitajaa. Joten kyllä voi lähihoitaja noissa töissä. Naurettavaa porukkaa täällä päätään aukomassa. Juuri tuolla tavalla viallisia ihmisiä ei sosiaali- ja terveydenhoitoalan puolelle saisi missään nimessä päästä.
Ihan tiedoksesi vaan että "sossu" eli sosionomi on korkeakoulun tutkinto ,jolla ei ole mitään tekemistä yliopiston kanssa factat suoriksi.
Myöskin lähoitaja on laaja alaisesti työskentelevä, jolla on lääke ja byrokratiset luvat toimia vaikkapa kasvatusalalla. Ja tälläisiä henkilöitä ei löydy ihan heti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksesi vaan että "sossu" eli sosionomi on korkeakoulun tutkinto ,jolla ei ole mitään tekemistä yliopiston kanssa factat suoriksi.
Myöskin lähoitaja on laaja alaisesti työskentelevä, jolla on lääke ja byrokratiset luvat toimia vaikkapa kasvatusalalla. Ja tälläisiä henkilöitä ei löydy ihan heti.
Sosionomi ei voi työskennellä sosiaalityöntekijänä. Sosiaalityössä sosiaalityöntekijä johtaa asiakasprosessia ja tekee kaikki päätökset. Sosionomit työskentelevät ohjaajina ja toteuttavat näitä päätöksiä esim. lastenkodin arjessa. Sosiaalityöntekijän virassa voi toimia maisteri, jolla on pääaineopinnot sosiaalityöstä.
aika monessa maisterisperheessä tarvittaisiin kunnon lähihoitajaa päsmäröimään, jos kakariin ja omaan elämään ei itse saa minkään näköistä otetta niin kyllä siinä riittää peruskoulun käynyt työtönkin paremmin koulutetun puutteessa sanomaan että kakarille on oltava kuri ja rakkautta ja vanhemmilla aikaa muuhunkin kun rahan tekoon ja näyttelyesineiksi tehtyjen kakaroiden rahalla lahjomiseen.