Mikähän vaivaa mun 8v tyttöäni? On itkuinen eikä tiedä miksi :(
tuli koulusta puol kaks. Oli iloinen, innokas oma itsensä. Selitti innolla tulevasta koulun joulunäytelmästä, jossa hänellä on pieni rooli. Sitten jonkin ajan kuluttua suu oli väärinpäin. Ihan murheellinen, itkuinen. Nyt itkee omassa huoneessaan. En tiedä miksi eikä kuulemma tyttökään. Ei siis osaa kertoa miksi itkee. Täydellinen mielialanmuutos hetkessä. Hän sanoo ettei halua itkeä eikä tiedä miksi itkee. Eilen illalla sama juttu. Koulussa kaikki hyvin, pärjää hyvin myös kavereitten kanssa.
Mitä voin tehdä? Onko muilla ollut tällaista.
Kommentit (4)
jos oliskin vaan tulossa kipeeksi. Eilen oli hiukan kipeen oloinen ja väsynyt. Olen vaan niin huolissani :(
ap
Sain itse hyvän neuvon luokanopettajalta vastaavassa tilanteessa. Tyttöni oli ekaluokalla. Lapselta täytyy vaan pikkuhiljaa kysellä kaikenlaista. Onko ongelma kaverimurhe, koulumatkaongelma, vaate.. ulkönäkö..perhe..yms. Viikon työn jälkeen minä esitin oikean kysymyksen. Kysymystä en enää muista, mutta ongelma oli luottamusongelma ekaluokan tyttöjen kesken. Jollain oli ollut lappu, jossa oli ollut pojan ja tytön nimi...se oli raskas asia kantaa kun ei tiennyt kenelle kertoa vai kertoako? Samaan syssyyn pyyhekumiongelma, oliko joku varastanut toiselta? Yleensä sen asian huomaaminen että kaverit eivät ole 100 %:n luotettavia vei maton alta...muutamaksi viikoksi. Eli pieniä suuria murheita voi olla.
Itselläni on ollut aina tuollainen olo paria päivää ennen oikein kunnon sairastumista, itketystä ennen kuumeen nousua tai muita oireita.