Voiko jostain kaupasta ostaa Babys first Gristmas pallon?
http://www.kultapieni.fi/babys-first-christmas-joulupallo-2011-p-1052.h…
siis tietääkö kukaan myykö joku kauppa noita myös?
Asun Vantaalla.
Kommentit (35)
jostain ettei tarvitsisi noilta englantilaisilta käydä ostamassa koristeita.
eiks toi oo saksalainen?
oli nuo babypallot, vaaleansiniset -70% alessa.
jostain ettei tarvitsisi noilta englantilaisilta käydä ostamassa koristeita.
eiks toi oo saksalainen?
Das Gristmas
Pienempi noin 4 euroo ja isompi noin 7 euroo. Vielä eilen niitä näin siellä.
olen miettinyt KUKA tuollaisen oikeasti ostaa mutta näköjään aika moni ;)
olen miettinyt KUKA tuollaisen oikeasti ostaa mutta näköjään aika moni ;)
olen oikein mielelläni kalkkis :D
Mä en keksi sopivia sanoja kuvailemaan, miten kamalia noi on!!
Kyllä on taas markkinarako keksitty ja kahjopäiset mammat ryntää kirkuen ostamaan :D Mitään noi karsean mautonta en ikinä toisi kilometriä lähemmäs mun kotia :D :D :D
kilometrien päästä? Sitten oot ihan oikeassa, mutta jos tarkoitit, että sais viedä pois silmistäsi niin olet väärässä sillä ulkomaita myöten tämä idea on ollut aivan otettu. Joka vuosi valmistajalta on nämä loppu, koska isovanhemmat ostaa lastenlapsille lahjaksi ja tämä säilyy muistona vuosikaudet ja aikuisena on arvo arvaamaton. jos et tuota tajunnut niin älä kirjoita tänne enää. Et ole ajan tasalla.
millainen arvo arvaamaton on tollaisella halvalla (ja siltä myös näyttävällä) muovipompulalla?
Mä ymmärtäisin, jos vanhemmat tai isovanhemmat ostaisivat lapsen ekaksi jouluksi jonkin kauniin posliinisen, lasisen tai puisen joulukoristeen, joka säilyisi vuodesta toiseen. Mutta halvista halvin, mauttomista mauttomin muovijäte?!?!
Onneksi kaikkea ei tarvitse ymmärtää...
t. se kalkkis
olen oikein mielelläni kalkkis :D Mä en keksi sopivia sanoja kuvailemaan, miten kamalia noi on!!
Kyllä on taas markkinarako keksitty ja kahjopäiset mammat ryntää kirkuen ostamaan :D Mitään noi karsean mautonta en ikinä toisi kilometriä lähemmäs mun kotia :D :D :D
kilometrien päästä? Sitten oot ihan oikeassa, mutta jos tarkoitit, että sais viedä pois silmistäsi niin olet väärässä sillä ulkomaita myöten tämä idea on ollut aivan otettu. Joka vuosi valmistajalta on nämä loppu, koska isovanhemmat ostaa lastenlapsille lahjaksi ja tämä säilyy muistona vuosikaudet ja aikuisena on arvo arvaamaton. jos et tuota tajunnut niin älä kirjoita tänne enää. Et ole ajan tasalla.
tosin, eipä meille tuu kuustakaan, eikä isommin koristeitakaan... kynttilän valo ja siivous saa riittää.. tosin uus vauva syntyy päivänä minä tahansa, että sinälläänkään en jaksais isoja
18v ja 14v sitten, jos olisi ollut tarjolla.
T. Kalkkisäiti
näitä.
Minusta tämän idea ei olekaan kestää vuodesta toiseen vaan olla söpistys just sinä vuonna kun vaavi on pieni. Ihana :)
haukkumalla jotain sellaista, josta toinen tykkää. Mitäköhän kiksejä tuollaisesta käytöksestä saa. Mutta ap:lle tiedoksi: itse näin viime viikolla kyseisiä palloja Kodin Ykkösessä joulukoristeosastolla. Toivottavasti löydät, turha välittää näiden "parempien ja tyylikkäämpien" ihmisten mielipiteistä.
38! Toi arvo arvaamaton oli kyllä huippu :)
tää on niitä harvinaisuuksia joita ei löydä juuri mistään. Tsemppiä etsimiseen! Varaa ainakin eväät mukaan.