Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukko kasvatti hamppua kotona. Käry kävi.

Vierailija
28.11.2011 |

Naapuri käräytti, puskia oli 8 ja asianmukaiset laitteet kasvatukseen. Hyväksyin touhun, koska pössyttelen itsekin joskus ja en pidä hampun kotikasvatusta nyt kovinkaan rikollisena.

Poliisi nyt vei kuitenkin puskat pois. Meillä on 3 ala ikästä lasta, tuleekohan sossu kitisemään asiasta?

Muuten asia ei huoleta, ukko saa pienet sakot, ja siinä se.

Kommentit (360)

Vierailija
321/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kannabiksen vastustajat eivät saa niihin enää kirjoittaa mitään vastineita?

Varmaan nyt tarkoitetaan kuitenkin kannabiksen "puolustajia". Typo, typo...

Surullista kun on pilattu aivot huumeilla niin, ettei enää eroteta oikeaa vasemmasta. :(

Onhan se todella kauheaa, jos jollekin tulee joskus kirjoitusvirheitä. Eikä niille mitään muuta syytä kannabiksen vastustajan mielestä voi ollakaan kuin vain kannabis. Eikä kukaan kannabiksen vastustajista ainakaan koskaan tee vähäisiäkään virheitä, eikä suurin osa myöskään osaa kirjoittaa kuin yleensä sen yhden rivin tekstiä. Itse kirjoitan noin 200 merkkiä minuutissa ja joskus kirjoitusnopeus jää jälkeen ajatuksesta. Silti mennään aika pienillä virheillä.

Vierailija
322/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää kannabis olevan erittäin vähähaittainen:

https://www.thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-pa…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mutta kannabiksen vastustajat eivät saa niihin enää kirjoittaa mitään vastineita?

Surullista kun on pilattu aivot huumeilla niin, ettei enää eroteta oikeaa vasemmasta. :(

Sinä tuskin olisit virhettä koskaan edes huomannut, jos sitä ei olisi erityisesti osoitettu.

Vierailija
324/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se todella kauheaa, jos jollekin tulee joskus kirjoitusvirheitä. Eikä niille mitään muuta syytä kannabiksen vastustajan mielestä voi ollakaan kuin vain kannabis. Eikä kukaan kannabiksen vastustajista ainakaan koskaan tee vähäisiäkään virheitä, eikä suurin osa myöskään osaa kirjoittaa kuin yleensä sen yhden rivin tekstiä. Itse kirjoitan noin 200 merkkiä minuutissa ja joskus kirjoitusnopeus jää jälkeen ajatuksesta. Silti mennään aika pienillä virheillä.

Voithan sinä niin kaikin mokomin itsellesi uskotella.

Vierailija
325/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä roolimalli lapsille isä kasvattaa ja äiti ei ymmärrä hommassa mitään väärää.

Kannabiksen käyttö on Suomessa aikoinaan arpomalla kielletty, ja jo nykyinenkin laki mahdollistaisi sen, että käytöstä ja kasvatuksesta omaan käyttöön ei olisi mitään tarvetta syyttää ja rangaista.

Mene sinä jankkaaja jo arpomaan vaikka lottonumeroita, kun tunnut niin fanaattinen arpomisen fani olevan.

Kannabiksen vastustajathan eivät koskaan jankkaa yhtään mitään. Mitä nyt aivan samat asiat ja valheet ja kieroilut tulevat ihan joka ketjuun. Suomessa kannabiksen käyttö kiellettiin siis arpomalla, ja jos arpa olisi päättänyt toisin, niin ei olisi mitään tarvetta kenenkään jankata yhtään mitään. Ne jotka käyttäisivät kannabista, käyttäisivät, eikä asia haittaisi ketään muuta. Kuten se ei nytkään haittaa. Jotkut vain luulevat niin.

Taitaa kannabisnarkkia vaan vituttaa kun "arpaonni" ei suosinut. Haahaa! :D

No en kyllä koe itseäni narkiksi, otan kun huvittaa. Nyt on kaksi tuoksua. Karibian nortti ja seksi. Tuo pillu on kyllä paras, siihen ei kyllästy vaikka kuinka usein.

Vierailija
326/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä tuskin olisit virhettä koskaan edes huomannut, jos sitä ei olisi erityisesti osoitettu.

Et olis varmaan itekään! Niin! Lälläspöö. 

Vierailija
327/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja monipuolisin lääke- ja energiakasvi. Lisäksi siitä on sen vastustajien toimesta valehdeltu vuosikymmenien aikana niin paljon, että se on todennäköisesti myös koko maailman valehdelluin asia.

Vierailija
328/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä niin kaikin mokomin itsellesi uskotella.

Näyttäisi olevan peräti se ainoa virhe, jonka olen tehnyt koko ketjussa, vaikka rivejä olen kirjoittanut kuitenkin hyvin paljon sinua enemmän. Kannattaahan siihen tarttua kaikin keinoin, kuin hukkuva oljenkorteen. Vaan yritähän sinäkin saada joskus tekstiä aikaan enemmän kuin vain pelkästään yhden rivin.

Vierailija
329/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, ja monipuolisin lääke- ja energiakasvi. Lisäksi siitä on sen vastustajien toimesta valehdeltu vuosikymmenien aikana niin paljon, että se on todennäköisesti myös koko maailman valehdelluin asia.

Suomi24 "Huumeet"-forumilla ei ole kolmen vuoden aikana kukaan kyennyt keksimään kannabista vähähaittaisempaa päihdettä, tai monipuolisempaa energia- ja lääkekasvia. Aikaa on siis ollut. Eikä siihen pysty täälläkään kukaan.

Vierailija
330/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja kannabiksen historiasta maailmassa:

http://emperor.wikidot.com/sisaellysluettelo

Vierailija
331/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montakos kirjoitusvirhettä löydät allaolevasta tekstistä, jonka kirjoitti aikoinaan tunnettu huumevalistaja:

"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

Vierailija
332/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

Väkivaltaisia nuo huumevalistajat.

Vierailija
333/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia hullunjuttuja tosissaan kirjoittava voi olla vakava uhka itselleen tai ulkopuolisille. Ehkä pitäisi ottaa yhteyttä viranomaisiin.

Vierailija
334/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia hullunjuttuja tosissaan kirjoittava voi olla vakava uhka itselleen tai ulkopuolisille. Ehkä pitäisi ottaa yhteyttä viranomaisiin.

Niinpä. Sitä kun ei voi koskaan tietää milloin "jumala" kertoo mielenterveysongelmaiselle uskovaiselle että joku pitää nyt tappaa ja syödä. Ehkä olisi paikallaan jonkinlainen laitoshoitojakso mielisairaalassa, jonka aikana vähän pohdittaisiin sitä, olisiko pidempikin hoitojakso tarpeen. Mielisairaaloissa on ollut paljon potilaita,  jotka juttelevat jumalien kanssa. Ei siis mitään uutta ja erikoista.

Vierailija
335/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä roolimalli lapsille isä kasvattaa ja äiti ei ymmärrä hommassa mitään väärää.

Käytännössä isä voi kasvattaa vaikka chilejä tai tomaattia. Ei se hampun kasvatus ole sen kummallisempaa touhua. Yleensä kokeneimmat kasvattaakin kaikkea. Moni on löytänyt puutarhainnostuksensa hamppua kasvattamalla. 

Totuushan on että ei se hamppua kasvattava isä ole mikään rosvo tai paha ihminen. Ihan normaali isä se on edelleen. Ainoastaan laki tekee hänestä rikollisen. 

Hamppua kasvattava ihminen on myös valistuksen ansiosta demonisoitu. Ihan rakastettava ihminen kuin kuka tahansa. Ei kasvin kasvattaminen tee kenestäkään hirviötä. 

Vierailija
336/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkekannabiksesta on tosiaan poistettu huumaava aine, ja on olemassa jopa tablettiversio, jossa on vain yksittäistä synteettistä kannabinoidia.

Suomessakin käytettävä lääkekannabis on kylläkin ihan tavallista kannabista, ja samaa lajiketta voi vaikka kasvattaa itsekin. Siitä ei siis ole poistettu yhtään mitään. On olemassa myös kannabislääkkeitä, joissa ei ole kuin muutama kannabiksen sisältämistä kannabinoideista, ja tämä lääke ei ole toiminut kovinkaan hyvin verrattuna "oikeaan" kannabislääkkeeseen.

Alla linkki lääkekannabista kasvattavan yrityksen sivuille.

http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

Niin on. Valistajien ja vastustajien uusinta muotia on väärentää totuutta siten ettei kerrota että yleisin ja toimivin lääkekannabiksen muoto on ihan perus voimakas skunkki. 

Siksi lääkekannabiksen käyttäjät haluaisivat myös lailliset luvat kasvatukseen. Monella ei ole varaa kalliiseen bedrockskaniin. 

Vierailija
337/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabiksen käyttö on Suomessa aikoinaan arpomalla kielletty, ja jo nykyinenkin laki mahdollistaisi sen, että käytöstä ja kasvatuksesta omaan käyttöön ei olisi mitään tarvetta syyttää ja rangaista.

Mene sinä jankkaaja jo arpomaan vaikka lottonumeroita, kun tunnut niin fanaattinen arpomisen fani olevan.

Kannabiksen vastustajathan eivät koskaan jankkaa yhtään mitään. Mitä nyt aivan samat asiat ja valheet ja kieroilut tulevat ihan joka ketjuun. Suomessa kannabiksen käyttö kiellettiin siis arpomalla, ja jos arpa olisi päättänyt toisin, niin ei olisi mitään tarvetta kenenkään jankata yhtään mitään. Ne jotka käyttäisivät kannabista, käyttäisivät, eikä asia haittaisi ketään muuta. Kuten se ei nytkään haittaa. Jotkut vain luulevat niin.

Voi vitun arpa. Oletko autistinen vai mikä sun ongelma on?

Onko autismi ongelma? 

Kieltolaki joka syrjäyttää kansalaisia ja sotkee heidän elämää ja lasten elämää on ongelma. 

Etenkin kun ongelma ei edes ole enää marginaaliväestön ongelma vaan kannabiksen käyttäjiä on Suomessa paljon. Osa on jo siinä iässä että heillä on lapsiakin. Siksi tämä on todellinen ongelma. Enää ei syrjäytetä pelkästään nuoria sinkkuja vaan meillä on sijaiskärsijät jotka kärsivät nahoissaan sakot ja mahdolliset lasut. 

Poistamalla rangaistukset kannabiksen ympäriltä ongelma ratkeaa. Siksi ihmettelen mikä ongelma on kumota kieltolakia. Mitään perusteita ei löydy kieltolain ylläpidolle. Se maksaa ja on haitallisempi kuin itse kielletty päihde.

Vierailija
338/360 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autistisen on ehkä vaikea elää vihamielisessä ympäristössä, mutta kaiken voi kääntää voitoksi. 

Myös kannabis on kääntänyt voitoksi kielteisen kasvuympäristön. Se on jalostunut lyhyessä ajassa moniin erilaisiin tarkoituksiin. Kieltolaki siis vain hyödytti kannabiskasvia monistumaan erilaisiin tarpeisiin hyvin lyhyessä ajassa. Tuskin mitään muuta viljelyskasvia on jalostettu lyhyessä ajassa niin monimuotoiseksi, kuin kannabista.

Ilman kieltolakia meilllä tuskin olisi lowryderiä ja muita pohjoisessa itsestäänkukkivia lajeja.

Vierailija
339/360 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irti huumeista järjestön perustaja. J. Pallari joka on myös rasvateorian keksijä. Niin sekopäinen valistaja että sai potkut perustamastaan järjestöstä.

Vierailija
340/360 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vitun arpa. Oletko autistinen vai mikä sun ongelma on?

Onko autismi ongelma? 

Kieltolaki joka syrjäyttää kansalaisia ja sotkee heidän elämää ja lasten elämää on ongelma. 

Etenkin kun ongelma ei edes ole enää marginaaliväestön ongelma vaan kannabiksen käyttäjiä on Suomessa paljon. Osa on jo siinä iässä että heillä on lapsiakin. Siksi tämä on todellinen ongelma. Enää ei syrjäytetä pelkästään nuoria sinkkuja vaan meillä on sijaiskärsijät jotka kärsivät nahoissaan sakot ja mahdolliset lasut. 

Poistamalla rangaistukset kannabiksen ympäriltä ongelma ratkeaa. Siksi ihmettelen mikä ongelma on kumota kieltolakia. Mitään perusteita ei löydy kieltolain ylläpidolle. Se maksaa ja on haitallisempi kuin itse kielletty päihde.

Iltalehti kertoo tänään että joka viides suomalainen on kokeillut huumeita, eleisimmin kannabista. Varsinkin nuorten keskuudessa kannabis on yleistynyt. Kyllä se pitäisi laillistaa koska aine ei ole niin haitallinen kuin kieltolaki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi