"Treenaa" "käy kävelyllä" "syö hyvin" " juo vettä" - Nää saattaa kuulostaa kliseiltä ja monesti ihmiset suuttuu kun niitä ehdotetaan
Nää on universaaleja lakeja ollut aina, hyvä olo tulee itsensä haastamisesta, tuskan haastamisesta, kivusta. Kaikesta mitä nykyajan ihminen välttelee viimeiseen asti.
Ei se ole mitään kettuilua kun ihminen sanoo näitä asioita, ne on ne yksinkertaisimmat asiat millä on väliä oikeasti.
Ihminen on vuosien varrella monimutkaistanut ihan kaiken, eikä enää ymmärrä näitä ihan yksinkertaisimpia asioita.
Kaikki on simppeliä, ihminen vaan tekee kaikesta vaikeata.
Ei tämä ole mikään maailma missä asiat tulevat helposti, kehitys vaatii kivun.
Kommentit (56)
Ylenmääräinen veden juominen ei kyl auta mitään mihinkään. Liikunta ja hyvä syöminen kylläkin.
Niin ap? tekosyysi olla toteuttamatta ohjeitasi?
Monesti tuntuu että ihmiset ottavat loukkauksena noi :D
Vierailija kirjoitti:
Niin ap? tekosyysi olla toteuttamatta ohjeitasi?
En ole ap, mutta pyrin tuota noudattamaan. Kävelen 10t askelta päivässä, treenaan 4-5 kertaa viikossa, syön terveellisesti ja osan aterioista jopa punnaten, nukun 8h yössä ja koitan pitää huolen siitä ettei stressitaso kohoa liiaksi. Näytänkö hyvältä ja voinko hyvin? Kyllä, kiitos kysymästä. Onko kaikista tähän? Ei varmasti ja hyvä niin. Eihän sitä muuten itse erottuisi.
Onko ap joku pyytänyt sulta neuvoja?
Vierailija kirjoitti:
Ylenmääräinen veden juominen ei kyl auta mitään mihinkään. Liikunta ja hyvä syöminen kylläkin.
Mitä on "hyvä syöminen"? Tuo on todella epämääräinen käsite.
En yhdistä kipua noihin asioihin asioihin. Ja kehittyminen ja haastaminen? Hmmh. Noin voi elää ilman että luulee päässänsä elävänsä jotain rocky-elämää, vähän lapsellisia sanoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se p ullukan vastaus sieltä :)
Hä? Miksi pitäisi harrastaa jotain joka tuottaa tuskaa? Ja veden juominen on jo todettu höpöksi. Sitä tartte kitata jos ei mieli tee.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa kun vedellä korvaa limonadit, mehut sun muut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen voi jokainen tykönään miettiä. Tiivistin asian nyt noin.
Teen juuri noita asioita, joita ap luettelee. Olen vaan totaalisen kyllästynyt niihin. Olen kyllästynyt olemaan koko ajan kipeä, ei ole kivaa kun sattuu yötä päivää, kaikki terveellinen ravinto tökkii jo ja veden juonti oksettaa. Useissa työkohteissa ei ole edes vessaa, joten veden juontia pitää sen verran rajoittaa että pärjää 5 tuntia kuseksimatta. Ruokavälikin venyy helposti kuuteen tuntiin koska töissä ei voi syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa kun vedellä korvaa limonadit, mehut sun muut
Jaa. Mä lähtökohtaisesti ajattelen, että aikuinen ihminen ei kittaa limuja tolkuttomasti muutenkaan. Itsetehdyissä mehuissa ei ole mitään vikaa.
"Nää on universaaleja lakeja ollut aina, hyvä olo tulee itsensä haastamisesta, tuskan haastamisesta, kivusta."
Höpö höpö. Nuo ovat vain tsemppivalmentajien juttuihin hurahtaneiden ja masokistien lakeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulihan se p ullukan vastaus sieltä :)
En edes ole pullukka, vaan ihan normaalipainoinen. Vihaan vaan AP:n kaltaisia fariseuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle se on suklaakakku jäätelöllä, lasagne yms
BMI 41
Oon surkea liikkumaan mut itse jätin karkit,suklaat makeat pois, ihon kunto parani eikä ole enää päänsärkyä, huonoa oloa, turvotusta....syön vitamiineja, kasviksia,vihanneksia ja proteiinia. Eli aika paljon vaikuttaa se et jättää sokerit,limpsat,simpsit sekä einesruoat pois.
jep