Minkälaisia leluja sinulla oli lapsena?
Kommentit (8)
Minulla oli kolme käpyä joille tein tikuista jalat. Leikin että ne olivat lampaita tai lehmiä, joskus tein myös niille aitauksia risuista ja kivistä. Kerran isä astui käpylehmäni päälle ja suuttui, siitä hyvästä hän pieksi minut auton akkukaapeleilla.
Nalle, legot, palapelit, eläinfiguurit. Minulle yritettiin tyrkyttää nukkeja, koska olin tyttö, mutta niistä en välittänyt.
Barbit ja leikkihevoset, legot, nukkekoti, pienet eläimet. Vauvan kokoinen nukke, jonka sain 2-vuotiaana. Se on nyt 54-vuotias.
Iso kivi minkä päällä oli tikkuinen lauta.
Olin ainoa lapsi.
Tajusin aikuisena että en ehtinyt koskaan leikkiä kunnolla tai osannut ehkä. Taas pikkulapsiaikaa en muista. Vaikka mielikuvissa oli oma maailma. Oli smurffia ja pikkaraista.
leikkiautoja. Jotkut kärsi pahoja vaurioita kolareissa, toisia kohtelin nätimmin. Harmittaa kyllä että pentuna purin osiksi Ståhlbergin ison Saab 99 muoviauton, eikä se enää koskaan mennyt takaisin kasaan, päätynyt varmaan roskiin sitten jossain vaiheessa :/ Se olisi hieno ja jonkinverran arvokaskin nykyään ehjänä.
Puupalikat, valkoinen my little pony, Kaunotar ja Kulkuri pehmolelut. Jokin peli missä aasin selkään piti laittaa tavaroita ennen kuin se potkaisee, en muista sen nimeä.