Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä teini-äiti blogi on ihan hirveä!

Vierailija
09.11.2011 |

Olen aina ajatellut, että jos nuori tulee raskaaksi ja päättää pitää lapsen, niin häntä täytyy tukea, kannustaa eikä haukkua, halveksua. (Siihen haukkumiseen ja halveksumiseen olen lähinnä törmännyt tällä palstalla)

Mutta herrajumala.. siis herrajumala, kun avasin tämän blogin, mikä oli linkitetty tuohon toiseen keskusteluun, niin suu auki hämmästyksestä ja pieni inhotuskin iski päälle kun tätä blogia luin.

http://meandmylittleprincess.blogspot.com/

Siis ensinnä pistää silmään tuo "teinimäinen" kirjoitus tyyli, ei osaa ilmaista itseään kauhean kypsästi. Ja nämä jutut mitä hän kirjoittaa..

Kertoilee kuinka synnyttäessään lastaan ravasi tupakalla. Ja muutenkin polttanut koko raskausajan.

Ja sitten miten nimittelee ensikodinhoitajia, ketkä varmasti vain tekevät työtään siellä!

Ja huomaa aina kuinka vihaisen agressiivista tekstiä tulee, kun joku on kehdannut antaa kommenttia siitä, että tupakointi on pahaksi..

Lapsellista, epäkypsää..En tietenkään tunne tätä tyttöä henk.koht, mutta tyttö antaa itsestään ilkeän ja typerän kuvan itsestään kirjoituksillaan. Tuli ihan rehellisesti huoli tuon tytön vauvasta, toivottavasti siellä on hyvät tukitoimet päällä ja vauvasta on joku muukin vastuussa kuin tuo tyttö..

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella anonyymisti täällä toisten blogeja!!!1 hävetkää!!!!!!!!!!!!!111

ja sitten. ei sillä ole väliä minkä laiset kulmakarvat kukin omistanee. niitä mahtuu maailmaan vaikka miten paljon. vai mitä?

pääasia on: että tämä nuori nainen on hyvä äiti ihanalle tyttärelleen. että hoitaa tytärtään hyvin. syöttää, vaihtaa kuiviin, antaa rakkautta, ei satuta koskaan, ei ravistele, ei huuda, ei lyö, ei pudota jne. vaan on aina hyvä ja rakastava lapselleen vaikka olisi juuri nyppimässä kulmakarvoja ja vauva alkaa itkemään. ei se ole vauvan syy.

elikkä!!!!!111 aikuisissakin ihmisissä on huonoja äitejä. jotkut niistä kohtelee lapsiaan huonosti. mutta ei meikkaa eikä värjää hiuksiaan eikä tupekoi eikä pidä sellaisia kulmakarvoja.

mutta: tärkeintä on se miten hoitaa lastaan!!!!!! tupakan polton voi lopettaa. mutta muuten lasta hoidetaan ilmeisesti hyvin? jos polttaa ulkona niin ei se ole niin paha!!!!!! mutta jos sisällä niin on paha!!!!!!!

pääasia että on hyvä äiti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
62/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus oli näillä haukkumisviesteillä mikä? Se että lyödään lyötyä? :(

Miettikäähän vähän aikuiset ihmiset mitä tänne kirjoittelette. Oli teiniäiti tai mummoäiti tai mikä tahansa mitä te täällä aina haukutte. Millaisen kasvatuksen annatte itse omille lapsillenne? Joo, haukkua saa kunhan teet sen anonyymisti...

Luin blogin ja monista teksteistä huokuu todellinen pahaolo. Mutta tuolla nuorella tytöllä on todellakin munaa (toisin kuin monilla teillä, joilla on omakin elämä kuralla) jaksaa kuunnella arvostelua, kritisointia ja suoranaista vittuilua niin TEILTÄ palstamammat kuin monilta muiltakin. Lähtökohdat ovat hänellä aika huonot, mutta eikö pitäisi enemminkin kannustaa ja tsempata tätä nuorta naisenalkua jaksamaan ja iloita hänen kanssaan ihanasta Aurora-tytöstä? Positiivisella tavalla saa paljon parempaa tulosta aikaiseksi kuin v***tuilemalla ja haukkumalla toisia ihmisiä.

Yritetään enemminkin olla toistemme tukena, silloin kuin on vaikeaa, niin myös meidän kasvavat lapsemme siitä aikuisena kiittävät. Kiitollisuus ja toisten arvostaminen opitaan kotoa. MIETTIKÄÄ SITÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano enempää.

Vierailija
64/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niin paha ollut, koittakaahan nyt täydelliset mammat muistella, millaista oli olla 16-vuotias, tuskinpa olitte niin aikuisia vielä. Eli normaalilta nuorelta vaikutti, kaikki ei vaan pääse eroon tupakasta, ei edes mun 40-vuotias työkaveri, joka odotti esikoistaan. Se ei nyt ehkä enää hirveesti auta, että te mollaatte häntä, hän tekee varmasti parhaansa pienen lapsensa eteen!

Tsemppiä Teya, ole onnellinen ja nauti vauvastasi!

- 23-vuotias, lapseton (joo, kivittäkää vaa)

Vierailija
65/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö lääkkeet ottamatta? Et taida ihan normaali olla. Sait lapsen 17-vuotiaana. Ihan normaalit lapset ei yrittämällä yritä tuossa iässä lapsia kuten sinun tekstisi antoi ymmärtää. Lisäksi toisen ihmisen raskaudenaikainen tupakointi ei ole ainakaan sinun asiasisi. Hae äkkiä apua, kukaan normaali ihminen ei kirjoita moista tekstiä toiselle ihmiselle. Et ole ihan kunnossa.

Vierailija
66/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun kasvaa aikuiseksi ja alkaa ymmärtää asioita :D Ne ei edes koskaan häviä minnekään netistä... Naurattaa lukiessa miten teini-ikäiset on aina niin tohkeissaan ja täynnä omaa pätevyyttään.

Mutta lapsen pahoinpitelyä tupakalla halveksin ja inhoan.

Vierailija
67/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä kannata tupakointia raskausaikana, mutta eihän aikuisetkaan äidit monet älyä lopettaa.

Tyttö on teini, mutta kyllä äitiys hänet kasvattaa, KUN VAIN HÄNEEN USKOTAAN JA LUOTETAAN, TUETAAN EIKÄ LYTÄTÄ! Minusta tekstin angstin takaa huokuu, että tämä tyttö kyllä pärjää ja niin ainakin toivon.

En tiedä, miksi on ensikotiin joutunut, mutta miltä sinusta tuntuisi, jos yöllä lasta hoitaessasi, joku tulisi jeesustelemaan agressiivisuudestasi sen sijaan, että oikeasti auttaisi? Agressiiviset sanat on eri asia, kuin teot. Keltä muka ei ole tullut kirosanaa, joskus yöväsymyksen pahimpana hetkenä.

Pointtini on tässä se, että lyttäämisellä ei auteta ketään.

Vierailija
68/133 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naiset kyettäis vielä vaikka ihmeisiin, jos opittais kannustaan ja tukemaan toisiamme ja maailma ois parempi paikka. :)

tarkoitus oli näillä haukkumisviesteillä mikä? Se että lyödään lyötyä? :( Miettikäähän vähän aikuiset ihmiset mitä tänne kirjoittelette. Oli teiniäiti tai mummoäiti tai mikä tahansa mitä te täällä aina haukutte. Millaisen kasvatuksen annatte itse omille lapsillenne? Joo, haukkua saa kunhan teet sen anonyymisti... Luin blogin ja monista teksteistä huokuu todellinen pahaolo. Mutta tuolla nuorella tytöllä on todellakin munaa (toisin kuin monilla teillä, joilla on omakin elämä kuralla) jaksaa kuunnella arvostelua, kritisointia ja suoranaista vittuilua niin TEILTÄ palstamammat kuin monilta muiltakin. Lähtökohdat ovat hänellä aika huonot, mutta eikö pitäisi enemminkin kannustaa ja tsempata tätä nuorta naisenalkua jaksamaan ja iloita hänen kanssaan ihanasta Aurora-tytöstä? Positiivisella tavalla saa paljon parempaa tulosta aikaiseksi kuin v***tuilemalla ja haukkumalla toisia ihmisiä. Yritetään enemminkin olla toistemme tukena, silloin kuin on vaikeaa, niin myös meidän kasvavat lapsemme siitä aikuisena kiittävät. Kiitollisuus ja toisten arvostaminen opitaan kotoa. MIETTIKÄÄ SITÄ!

Vierailija
69/133 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattomia viestejä ja jos suurin osa teistä on aikuisia ihmisii, mihin meni vanha kunnon pidetään huoli omista asioistaan, tunnen Teyan henkilökohtasesti ja Teyalla ja Aukulla menee hyvin, Teyalla on ollu rankkaa eikä se sille voi itte mitään, tupakointi asiaan sen verran että joo se on vaarallista mutta se on riippuvuus, ne jotka ei oo tupakoinu koskaan niin voi olla aikas hissuksiin koska ette te voi tietää että mitä vaatii päästä eroon... pitäkäähän ihmiset huoli omista asioista, Aukulla on kaikki hyvin ja Teya saa tukea!!

Vierailija
70/133 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täytyy sanoa että kunnioitan tytön päätöstä synnyttää vauva eikä abortoida. Kaikkea hyvää nurelle perheelle! t. Mamma 39v

Vierailija
71/133 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi suuremmalla osalla aika katosa peiliin.

Hirveää paskan jauhantaa koko ketju täynnä.Kilpaa kiilotatte kruunujanne.

Kritisoitte blogin pitäjän kielenkäyttö,silti käytäeet itse samanlaista,jopa pahempaa kieltä,haukutte,vähättelette. Ei uskoisi et nyt ollaan palstalla,jossa kirjoittelevat aikuiset naiset,äidit.

Hienoa esimerkkiä annatte lapsillenne. Muita ei tarvite arvostaa,on ihan ok haukkua muita,kiustata.Tällä on iso joukko tulevia koulukiusaajien kavattajia.

Tapoja ei itseltään löydy,mutta kyllä niiden perää jaksetaan huudella.

Kukkona tunkiolla kyllä ollaan,Kruunua kiillotetaan kilpaa.Ollaan olevinaan parempia ihmisiä.Totuus taas on muuta,jonka kirjoituksista voikin jo lukea.

Minua säälittää lähinnä teidän lapsenne,varsinkin se millaisen mallin he teilta oppivat.

Ehkä olisi aika kivuta sieltä "katolta" alas,ja tajuta ettete sen parempia ihmisiä ole.

Peukkua nostan teyalle,hienosti on vastuunsa kantanut.Hyvä huolta pitää varmasti lapsestaan.

Vierailija
72/133 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olet löytänyt tuon blogin, inhoat varmaan kaikkia teiniäitejä ikuisesti.

Itselläni on pieni poika, en kirjoita blogia vaan elän tasapainoista elämää lapseni kanssa ja lapsen isä on mukana kuvioissa rakastavana poikaystävänä ja isänä.

Tuo blogi on taas nuita blogeja mitkä ei anna meistä teiniäiteistä maailman parasta kuvaa. Mutta täytyy muistaa että kaikki eivät ole samanlaisia. (: Joitain elämä potkiii päähän ja pahasti.

Vierailija
73/133 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään tunne tätä tyttöä. Mutta silti voisit miettiä vähän mitä kirjoitat. Ajatteleppa niitä raskaana olevia naisia kun juovat alkoholia ja synnyttävät lapsen vielä humalassa. Ja kun itse olen seurannut kyseistä blogia niin mielestäni Teya on kyllä aikuistunut paljon lapsen myötä. Ja tuo kun sanoit että lapsellista ja epäkypsää tekstiä niin mitä muutakaan voi odottaa 16-vuotiaalta joka on aluksi peloissaan huomatessaan olevansa raskaana? Ja kyllä siellä ensikodissa työntekijät osaavat olla erittäin veemäisiä. Nimim. kokemusta löytyy. Hyvin Teya on hoitanut lastaan.

Vierailija
74/133 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuohan on jo törkeää suunnitella täällä että teette lastensuojeluilmoituksen ! Ja varsinkin kun ilmoitus olisi täysin aiheeton !! Itse olen saanut lapsen saman ikäisenä ja voin kertoa sen verran että kyllä 16-vuotias pystyy lapsen kasvattamaan ihan kunnolliseksi ihmiseksi jos osaa siihen asennoitua oikein ja osaa ottaa vastuuta tarpeeksi ! Minä ainakin pyrin tukemaan kyseistä teiniäitiä täysin ! Miettikää nyt hyvät ihmiset oikeasti että mitäköhän ne sosiaalityöntekijätkin miettivät teistä kun teillä ei ole näköjään muuta elämää kun lukea toisten blogeja ja haukkua ihmisiä pelkästään sen perusteella mitä he kirjoittavat !! Ei hyvää päivää sanon minä ! Hommatkaa ihan oikeasti oma elämä ja antakaa muiden elää omaansa !

Vierailija
75/133 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kyllä reipas tyttö! :) Kaunis ja kausni on myös lapsesi. Luin Meidän Perhe jutun ja se oli hyvä. Hienoa miten noin nuori on täysin kykenevä kasvattamaan lapsen. Ja todella hienoa että olette avopuolisosi kanssa edelleen yhdessä, olette vastuuntuntoisia.

Tupakointiin en ota sen enempää kantaa, en pidä että raskausaikana poltetaan mutta se nyt on mennyttä. Keskity tulevaisuuteen.

Ja ei sitä kovin huono äiti voi olla kun olet tehnyt blogin teidän elämästä, eli silloin kun et ole vauvan kanssa, kirjoitat hänestä :)

Rakkautesi perheesesi on käsin kosketeltavaa, se välittyy kirjoituksesta ja kuvista. Olethan toki nuori ja nuoret kirjoittaa tietyllä tavalla mutta se ei ole huono aisia. Ole sellainen kuin olet ja lyön vetoa että olet parempi mamma kuin puolet täällä.

Aurinkoista kesää koko perheellesi :)

Nim. 38v äiti

Vierailija
76/133 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lisäyksiä

Vierailija
77/133 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tytön tilanteessa, niin en ehkä aukoisi päätäni edes blogissa... Hän varmasti rakastaa pikkuistansa kovasti mutta kunpa hän ymmärtäisi mikä tilanne oikeasti on... Hän suhtautuu liian negatiivisesti tukitoimiin ja kirjoittaa epäkunnoittavasti ihmisistä, joilla on "valta" ottaa vauva häneltä pois jos hän antaa siihen pienenkään syyn.

Olen itse lastensuojelutyössä mukana; toimimme kriisperheenä. Meille sijoitetaan pääasiassa vauvoja/taaperoita eli monen nuoren äidin ja isän kanssa olen ollut tekemisissä, kun heidän pikkuisensa on sijoitettu meille. Monet heistä ovat vastuuntuntoisia ja hoitaneet vauvansa pääasiassa hyvin. Ja kaikki he rakastavat lapsiaan kovasti. Mutta nuori on nuori ja erehdyksiä tulee tehtyä. Ja niistä pienistäkin erehdyksistä suurennuslasin alle joutuneilta nuorilta otetaan vauva/lapsi pois. Kovin moneen virheeseen ei siis ole varaa, joten itse en blogissa huutelisi, ettei kukaan voi ottaa minulta vauvaa pois. Kyllä vaan voi ja blogin perusteella en usko, että blogisti pystyisi kovin hyvin peittelemään todelliset fiiliksensä eli uskon "soskun" ja "enskan" väen kyllä huomanneen piiloagressiivisuuden ja sen halveuksunnan, jolla hän näihin ammatti-ihmisiin suhtautuu. Sinänsä blogi on kyllä mielenkiintoinen kurkistus nuoren äidin ajatuksiin mutta kovasti hänellä on vielä kasvettavaa...

Vierailija
78/133 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kyllä törkeää, miten koko blogi ja ihminen ja kaikki haukutaan täällä. Halusin sanoa mielipiteeni, koska olen just sellainen 30-kymppinen elämäänsä väsähtänyt mamma, joka "hauskuuttaa" muita täällä.. Toi sun blogi on NIIIIIN teini ku olla voi, mutta omalla tavallaan tosi söpö. Ne vauvakuvat oli ihania. Sä olet tosi nätti, mutta ne kulmakarvat on tosiaan kamalat, ja mun mielestä tarvisit meikkausopastusta, mutta ei se mitään, kyllä sä vielä ehdit oppia. Aivan mahtavaa että uskalsit pitää vauvasi, se jo kertoo vastuuntunnosta ja että pohjimmiltaan olet hyvä tyyppi. Se että blogisi keskittyy nimenomaan vauvaasi ja äitiyteesi kertoo jo jotain arvomaailmastasi, moni muu ois paennut tilannetta tappamalla lapsensa ja keskittymällä sitten ihan muihin juttuihin... Se tupakointisi on OIKEASTI paha juttu, mutta voisihan kyse olla pahemmastakin, vaikka huumeista... Mutta tosiaan toivon että ihan kaikenikäiset äidit tajuais lopettaa sen polttamisen edes muutamaksi vuodeksi!!

Äitiys ei ole helppoa missään iässä, eikä varsinkaan kun elämän kokemusta ei vielä ole kertynyt paljoa. Mutta pääasia on tosiaan se rakkaus lastaan kohtaan. Voimia sulle.

Vierailija
79/133 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että jos nuori tulee raskaaksi ja päättää pitää lapsen, niin häntä täytyy tukea, kannustaa eikä haukkua, halveksua. (Siihen haukkumiseen ja halveksumiseen olen lähinnä törmännyt tällä palstalla)

Mutta herrajumala.. siis herrajumala, kun avasin tämän blogin, mikä oli linkitetty tuohon toiseen keskusteluun, niin suu auki hämmästyksestä ja pieni inhotuskin iski päälle kun tätä blogia luin.

<a href="http://meandmylittleprincess.blogspot.com/" alt="http://meandmylittleprincess.blogspot.com/">http://meandmylittleprincess.blogspot.com/</a&gt;

Siis ensinnä pistää silmään tuo "teinimäinen" kirjoitus tyyli, ei osaa ilmaista itseään kauhean kypsästi. Ja nämä jutut mitä hän kirjoittaa..

Kertoilee kuinka synnyttäessään lastaan ravasi tupakalla. Ja muutenkin polttanut koko raskausajan.

Ja sitten miten nimittelee ensikodinhoitajia, ketkä varmasti vain tekevät työtään siellä!

Ja huomaa aina kuinka vihaisen agressiivista tekstiä tulee, kun joku on kehdannut antaa kommenttia siitä, että tupakointi on pahaksi..

Lapsellista, epäkypsää..En tietenkään tunne tätä tyttöä henk.koht, mutta tyttö antaa itsestään ilkeän ja typerän kuvan itsestään kirjoituksillaan. Tuli ihan rehellisesti huoli tuon tytön vauvasta, toivottavasti siellä on hyvät tukitoimet päällä ja vauvasta on joku muukin vastuussa kuin tuo tyttö..

TOIVOTTAVASTI LAPSI OTETAAN HUOSTAAN.

Vierailija
80/133 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni lapsi ei voi olla lapselle sovelias huoltaja missään tapauksessa. Varsinkaan selkeästi keskenkasvuinen lapsi, jolla ei ole mitään todellisuudentajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä