Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on karseinta kodinsisustukessa mitä tiedät?

Vierailija
06.11.2011 |

Ev

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä trendiä mä vaan en ymmärrä. Miksi ihmeessä kipot, kapot ja ryynipurkit pitää olla vieraiden pällisteltävänä? Keittiötä voi elävöittää muutenkin kuin hankkimalla mokomat pölynkerääjähyllyt.

Vierailija
82/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään ja varsinkin pikkuriikkisissä olohuoneissa. Kaiken kruunaa valtava rahi. Ihan hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitti hometta, kun joku mainitsi, että häntä ällöttää se.

Ajattelin, että kukapa nyt haluaisikaan asua hometalossa. :)

En kyllä oikeasti tajua, miksi ketään liikuttaa se, miten toiset asuvat. Itsehän käy korkeintaan vain kylässä toisten luona ja sitten pääsee taas siihen ihanaan omaan kotiinsa.

Mutta jos olisi pakko miettiä, mikä omasta mielestäni on kauheaa, niin minusta ikävintä on semmoinen sekava koti, joka pursuaa rojua niin, ettei meinaa mahtua kävelemään lattialla.

Steriili ja valoisa koti on mielestäni mukavan selkeä, etenkin kun elämä nykyään noin muuten on hyvin sekavaa ja monimutkaista. On kiva, että on edes yksi paikka, mikä on järjestyksessä edes jotenkuten.

Vierailija
84/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhot jotka ovat liian lyhyet, muovipöytäliinat, sellainen muovi"pitsiliina" siinä päällä ja koko komeuden kruunaa muovikukat maljakossa.

Hirveän näköista. Kirjahyllyssä on 1 kirja ja muuten jotain ihme krääsää.

Tämä koko komeus löytyy naapurista jossa on 3 lasta ja äidin ikä on vähän päälle 30.

On muoviräsymattoa ja aina siistiä. Pesuineet haisee joka paikassa ja äidin mielestä heillä on hienoa koska on aina niin siistiä. kamalaa...

Vierailija
85/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole aikakaudellisesti täsmääviä, esim. 70-luvun kerrostalokämpästä on yritetty tehdä kalusteilla joku helve-in brittiläinen maaalaistalo.

Vierailija
86/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(esim monilla vanhemmilla ihmisillä). Että ei ole melkein yhtään tilaa liikkua ja mattoja on jokapaikassa missä vaan on paljasta lattiapintaa. Ja sitten jokaisessa tyhjässä paikassa kukkia,kasveja ja maljakkotekokukka hörhellyksiä. Ja mahtavat verhot (muhveineen ja puhveineen) vielä pisteenä iin päälle:)

Vierailija
87/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun yleensä se ei edes sovellu muuhun sisustukseen yhtään

Vierailija
88/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi inhoan funkkis-tyyliä.

Vierailija
89/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verhoissa, pyyhkeissä, suihkuverhossa ja jopa patalapuissa!painajainen....

Vierailija
90/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jotain niin karseaa. Kulttuurikodit on aina olleet täynnä kirjoja ja muistoja eletystä elämästä - nyt on vallalla nousukasmainen prameilu, miten surkeaa kodin väärinkäsittämistä!

Vierailija
91/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä luulin oikeasti ensin, että tuo "HOME" tarkoitti hometta, kun joku mainitsi, että häntä ällöttää se.

Ajattelin, että kukapa nyt haluaisikaan asua hometalossa. :)

Vanhan rintamamiestalon seinällä olisi aika sopiva "home sweet home"-taulu ;-)

Vierailija
92/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaita ja synkkiä värejä, kammottavia kuivoita tapeteissa..jotain KAMALAA!! Lpaset luonnollisesti puettu aitoihin 70-luvun retrovaatteisiin. Hyi ja yök!

Vierailija
93/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllyinä ja nillä laudoilla jotain koristeita ja

pari-kolme kirjaa. Haloo, millaisia ovat ihmiset, jotka eivät omista kiroja? Onko asellaisia, jotka eivät ole kukeneet yhtään kirjaa eläissään tai sitten vain koulupakolliset.

Vierailija
94/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta huonoiten viihdyn sellaisessa valkoistakin valkoisemmassa kodissa, johon on lisätty hurjasti ikkunapinta-alaa, sitä paljon mainostettua valoisuutta.

Itse haluan asua mukavasti, en sisustuslehden sivuilla.

Kotini on luolani :)

Vierailija
95/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halutaan lukea jotain, lainataan kirjastosta. Omaksi ostan lähinnä ammattikirjallisuutta ja lapselle lastenkirjoja. en tykkää kirjoista pölyä keräämässä, kun suurta osaa ei kuitenkaan lueta uudestaan.

Se mikä on tällä hetkellä minusta hirveintä: tämä vlkoinen maalaisromanttinen tyyli, ja jos vielä näkee että kaikki uusvanhat esineet on tyyliin elloksen ja anttilan valikoimista. Siinä tyylissä ei ole mitään omaperäistä!

Vierailija
96/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyllyhin, tasoille. Mäntypanelit seinissä ja katossa, liian sininen sisustus, keltainen väri.

Vierailija
97/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari-kolme kirjaa. Haloo, millaisia ovat ihmiset, jotka eivät omista kiroja? Onko asellaisia, jotka eivät ole kukeneet yhtään kirjaa eläissään tai sitten vain koulupakolliset.

ihan siis sisustuselementtinä. Antavat levottoman fiiliksen tilaan, kun kirjanselät kaikki erivärisiä, koot vaihtelevat jne. En vain pidä niiden ulkonäöstä. Sama kyllä pätee dvd-elokuviin ja CD-levyhin. Ja olen huomannut näiden kirjojen perään huutelevien itse hakevan jotain statusta laittamalla esiin kaikki kirjat, jotka katsovat olevan sivistyksen takeena. Jotta varmasti kaikki nyt näkevät, että olen näin viisas, koska näitä luetaan meillä. Mulla on kaapissa kirjat. En näe mitään syytä miksi haluaisin esitellä niitä muille ja itse en niistä pidä.

Vierailija
98/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halutaan lukea jotain, lainataan kirjastosta. Omaksi ostan lähinnä ammattikirjallisuutta ja lapselle lastenkirjoja. en tykkää kirjoista pölyä keräämässä, kun suurta osaa ei kuitenkaan lueta uudestaan.

Se mikä on tällä hetkellä minusta hirveintä: tämä vlkoinen maalaisromanttinen tyyli, ja jos vielä näkee että kaikki uusvanhat esineet on tyyliin elloksen ja anttilan valikoimista. Siinä tyylissä ei ole mitään omaperäistä!

Minusta sellaiset sisutukset ovat tylsiä, joissa on hakemalla haettu jotain omaperäistä erityistä.

Hienoimamt sisustukset on semmoisia, joista omistajansa oikeasti tykkää. Ihan riippumatta siitä onko se hankittu Jyskistä, Anttilasta tai Pentikistä tai ...

Vierailija
99/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan siis sisustuselementtinä. Antavat levottoman fiiliksen tilaan, kun kirjanselät kaikki erivärisiä, koot vaihtelevat jne. En vain pidä niiden ulkonäöstä. Sama kyllä pätee dvd-elokuviin ja CD-levyhin. Ja olen huomannut näiden kirjojen perään huutelevien itse hakevan jotain statusta laittamalla esiin kaikki kirjat, jotka katsovat olevan sivistyksen takeena. Jotta varmasti kaikki nyt näkevät, että olen näin viisas, koska näitä luetaan meillä. Mulla on kaapissa kirjat. En näe mitään syytä miksi haluaisin esitellä niitä muille ja itse en niistä pidä.

ovat lähes pyhiä :)

Tykkään lukea niitä ja tykkään katsella niitä myös kirjahyllyssä.

Se on kyllä totta että antavat levottoman fiiliksen, mutta vastapainoksi meillä muuten onkin melko rauhallinen sisustus.

Jostakin syystä viihdyn parhaiten kirjojen keskellä.

Vierailija
100/174 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti on jokaisen oma valtakunta, sinne on oma avain ja sisälle voi päästää vain ne ihmiset, jotka haluaa. Kotona ollaan suurin osa vapaa-ajasta, rentoudutaan, ladataan akkuja, tehdään käsillä ja aivoilla töitä. Siellä pitää viihtyä.

Joku tykkää olla muodikas ja ajanhermoilla, joku haluaa romantiikkaa, joku pysyvyyttä ja eletyn elämän makua.

On nautinto mennä ystäville kylään ja jokaisen koti on niin ystäväni näköinen ja kyllä niitä onkin menenlaista. Mutta vaikka erään ystäväni koti on kaunis kun kuva, niin sieltä puuttuu omaperäisyys, persoonallisuus ei näy millään tasolla eikä mitään eletystä elämästä:(