Pitäkää attekalevanne ja teresammalahtenne, meikämimmi äänestää keskustaa
Nyt kun kokoomuksesta on tullut kravattipersujen temmellyskenttä ja Israelin tekemän kansanmurhan vankkumaton tukija, keskusta näyttäytyy uutena liberaalina sivistyspuolueena
Kommentit (17)
Joudutte kyllä listaamaan ihan kunnolliset perustelut jotta keskusta vakuuttaisi mullistavana vaihtoehtona.
Keskustan historia on kyllä ihan kunnioitettava hyvinvointivaltion rakentamisessa. Itse näen, että kepulla olisi paljon mahdollisuuksia menestyä, pitäsi vaan tuoda ne vahvuudet paremmin esille.
Ja joo, kaiken aiemman ja varsinkin tuon aktivisti videon jälkeen Israelin symppaaminen ei anna kovin hyvää kuvaa sivistyneestä ihmisestä.
Mikset samalla demareita, Joona Räsänen tai Tytti, Hitas-Eveliina. Hyviä ehdokkaita!
Onhan keskusta järkevien ihmisten puolue.
Kummallakin laidalla on epäilyttäviä hyypiöitä.
Kaikkonen palstalla, tosi ovelasti piiloutuneena :D
Annas kun arvaan, keskusta lipoo riittävästi globalistivassujen ahteria , siksi tämä puffaus.
Vierailija kirjoitti:
Joudutte kyllä listaamaan ihan kunnolliset perustelut jotta keskusta vakuuttaisi mullistavana vaihtoehtona.
Ei jouduta. Kiinnostaa kuitenkin perskökkäreen selitykset. Jos tienaa alle 10 000 kuussa, sahaa nimittäin omaa jalkaansa äänestämällä niitä.
Itsehän äänestän Vasemmistoliittoa, eikä mun tarvitse perustella sitä kellekään.
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa (kuten muissakin broileripuolueissa) järki hukkuu siihen suureen määrään valtaa käyttäviä ahneita, itsekeskeisiä ja lisää valtaa hamuavia broilereita. Voi katsoa että ainoa pääministeri (sipilä) joka sai taloudelle 20 vuoteen mitään positiivista aikaan, ja sen kepu potki itse ulos puolueesta. Siinä sitä kepun järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustassa (kuten muissakin broileripuolueissa) järki hukkuu siihen suureen määrään valtaa käyttäviä ahneita, itsekeskeisiä ja lisää valtaa hamuavia broilereita. Voi katsoa että ainoa pääministeri (sipilä) joka sai taloudelle 20 vuoteen mitään positiivista aikaan, ja sen kepu potki itse ulos puolueesta. Siinä sitä kepun järkeä.
Ei Sipilää mihinkään ole potkittu.
Vasemmistoliitto on epäisänmaallisten Putinistien puolue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jouduta. Kiinnostaa kuitenkin perskökkäreen selitykset. Jos tienaa alle 10 000 kuussa, sahaa nimittäin omaa jalkaansa äänestämällä niitä.
Itsehän äänestän Vasemmistoliittoa, eikä mun tarvitse perustella sitä kellekään.
Teet siis kuten putleri käskee. Ajattelua ei teikäläisiltä tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kepu on ollut merkittävä tekijä suomen hyvinvoinnin rakentumisessa. Ilman Kepua ei oltaisi tässä. Ja siis itse äänestän vasemmistoliittoa.
Minusta aho ja sipilä olivat virheitä, kepulla on historiallisia vahvuuksia, joita nyt pitäisi tuoda esiin, jos kepu haluaisi pärjätä.
Minusta persut on historiaa tuntemattomien puolue, en näe puolueen tuoneen Suomeen koskaan mitään hyvää. Ja kokoomus sama juttu, nyt vielä persuuntuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Sipilää mihinkään ole potkittu.
Ei Sipilää ole pois potkittu, hän itse halusi jättäytyä pois. Kiertää vieläkin puolueen tilaisuuksissa vierailevana tähtenä.
Keskustaa tarvitaan näinä aikoina enemmän kuin koskaan ennen. Polarisaation aika on ohi. Keskusta on Suomen ainoa oikeistolainen sivistyspuolue.
Oikein.
👍