Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulut, pettämisen jälkeen

Vierailija
31.10.2011 |

Kyselen kommentteja, olenko kohtuuton?

Olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa, pettämiset tapahtuivat täällä töissä, keskellä työpäivää. Aikaa kulunut nyt 1v 8kk. Mies on antanut anteeksi (mutta ei tietenkään unohtanut). Olenko teistä kohtuuton, jos lähden pikkujouluihin, onko minulla pokkaa edes 'haluta' sinne?

Vai onko kohtaloni nyt tämän erehdyksen jälkeen, jättää vastaavat jutut aina väliin?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että laskisi, muttei olisi kotona enää, kun tulisin takaisin.

Olisi kuulemma myös käynyt pistämässä auton paskaksi siltä toiselta mieheltä tai ainakin harkinnut tekoa.

Ehkä vastauksestani oli jotain apua ap:lle.

Vierailija
62/83 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että laskisi, muttei olisi kotona enää, kun tulisin takaisin. Olisi kuulemma myös käynyt pistämässä auton paskaksi siltä toiselta mieheltä tai ainakin harkinnut tekoa. Ehkä vastauksestani oli jotain apua ap:lle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kompromissi on tässä tarpeen, ettei kaikki meneminen ole ikuisesti kiellettyä, muttei myöskään jyrätä miehen yli. Lähde julista pois, kun toinen juomakierros tarjoillaan tai ateria on syöty. On kohteliasta osallistua työnpaikan tapahtumiin, muttei mikään pakko ryypätä koko iltaa entisen heilan kansa. Tekosyyksi lähtemiselle käy aina, että joudut pistäytymään toisessa tilaisuudessa (ja nyt pitää mennä, koska mies odottaa). Jos mies suostuu, niin voit myös pyytää häntä hakemaan ovelta ja käymään baarissa kanssasi kotimatkalla.

Vierailija
64/83 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän lyhyen aloituksen perusteella on tosi vaikea kommentoida suuntaan tai toiseen! Täällä AV:llä pitäisi aina muistaa suodattaa erittäin tarkkaan nämä kommentit, eikä niiden perusteella missään nimessä kannata tehdä omia ratkaisuja....

Vierailija
65/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelles et rakasta tätä enää ja anna hänen päättää teidän jatkosta! Kulutatte vain omaa elämää tällä tavoin. 5 vuoden päästä kun tämä sama on edessä ja päätätte erota lopullisesti, niin tässä vaiheessa teillä voisi olla uudet puolisot,ettei sitten harmita"miksi ei erottu aikaisemmin". Näyttää siltä ettei ap ole valmis panostamaan tämän hetkiseen suhteeseen! Toi on väärin sinun miestäsi kohtaan!! Hän ilmeisesti haluaa panostaa sinuun vielä, kun on antanut pettämisenkin anteeksi. Paljon ero tuo tuskaa, katkeruutta ja vihaa, mutta jos oikea rakkaus on muualla niin eiköhän se ole sen arvoista.

Vierailija
66/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päästää naisensa sinne "toisen" miehen bileisiin.

Lähtisin itse mukaan "bilettämään".

Tai sitten vietetään mukava koti-ilta.

Ehdottomasti ottaisin tuon sällin puhutteluun ja saattaisin kovistellakin sitä, ettei mene toiste tahraamaan toisen kunniaa.

Varmasti pitäisi muistuttaa niin että muistaa pitkään ja tajuaa pysyä poissa työpaikan pikkujouluista.

T: Mies

Pitäisi muistuttaa niin että muistaa...

Vierailija
67/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime lauantaina Oulun kupeessa...

Vierailija
68/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ottaisin tuon sällin puhutteluun ja saattaisin kovistellakin sitä, ettei mene toiste tahraamaan toisen kunniaa.

Varmasti pitäisi muistuttaa niin että muistaa pitkään ja tajuaa pysyä poissa työpaikan pikkujouluista.

Ihan asiastahan tuo mies saneli. Jos lähdetään pettämään niin siinä leikitään toisten tunteilla. Asioista pitää ottaa vastuu. Eihän sitä tiedä kuka kilahtaa.

Jos vähän järjellä ajattelee niin kyllähän pettämiseen liittyy paljon erilaisia vaaroja. Etenkin petetyn osapuolen puolelta. Moni tuntuisi kuvittelevan että pettämisen jälkeen annetaan anteeksi tai sitten erotaan. Siinä ovat näiden tyhjäpäiden vaihtoehdot. Toki pitää muistaa millaisessa todellisuudessa elämme. Vaihtoehtoja on useampiakin emmekä me siitä päätä.

Jokainen tekee omat valintansa ja päätöksensä.

Kehottaisin eroamaan ja sitten "pettämään".

Vierailija
69/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä on tämmöinen mies?

enpä lähtisi. Mies saattaisi nimittäin menettää malttinsa ja seota pahasti. Ehdottomasti lapset ainakin hoitoon muualle siksi ajaksi. Miehen hoitoon niitä ei voi jättää.

Ja miksi olet tämmöisen miehen kanssa? Oletko tyhmä?

Minä ainakin kaataisin kirjahyllyn ja lähtisin kesken kaiken ryyppäämään. Lapset saisivat jäädä kotiin. Äitini tai anoppini käskyttäisin heti kylään sillä olen lähdössä ryyppäämään perseet olalle, kun vaimo lähti pikkujouluihin huoraamaan solmiomiehen kanssa.

Minua ei kiinnosta luntun toimet pikkujoulussa, mutta en minä todellakaan jää pikkupiiaksi kotiin lastenvahdiksi, kun vaimo on pikkujouluissa.

Saatana.

T: Ex mies

Voi lapsiparkoja.

Vierailija
70/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiastahan tuo mies saneli. Jos lähdetään pettämään niin siinä leikitään toisten tunteilla. Asioista pitää ottaa vastuu. Eihän sitä tiedä kuka kilahtaa.

Jos vähän järjellä ajattelee niin kyllähän pettämiseen liittyy paljon erilaisia vaaroja. Etenkin petetyn osapuolen puolelta. Moni tuntuisi kuvittelevan että pettämisen jälkeen annetaan anteeksi tai sitten erotaan. Siinä ovat näiden tyhjäpäiden vaihtoehdot. Toki pitää muistaa millaisessa todellisuudessa elämme. Vaihtoehtoja on useampiakin emmekä me siitä päätä.

Ei pettäjä ajattele kuin itseään, se miltä toisesta toisesta tuntuu taitaa olla aivan sama. Pääasia et itse saa asiasta tyydytystä.

Vierailija
71/83 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäjä ajattele kuin itseään, se miltä toisesta toisesta tuntuu taitaa olla aivan sama. Pääasia et itse saa asiasta tyydytystä.

Kun vaimo petti?

Vai mitä tässä yritetään sönköttää?

Vierailija
72/83 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo petti?

Vai mitä tässä yritetään sönköttää?

Eikös tässä ole puhe , ettei vaimo ajattele miehen tunteita.Ettei kannata tehdä hätiköityjä päätöksiä parisuhteen tulevaisuudesta. Kun päällä ovat kriisin nostamat tunnetilat, on järkevämpää istua alas miettimään yhdessä kumppanin kanssa, miten tästä jatketaan eteenpäin. Lähdetäänkö vielä rakentamaan yhteistä tulevaisuutta vai onko viisaampaa suunnata eri teille?

Vierailija
73/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä lähtisi. Mies saattaisi nimittäin menettää malttinsa ja seota pahasti.

Ehdottomasti lapset ainakin hoitoon muualle siksi ajaksi. Miehen hoitoon niitä ei voi jättää.

Vierailija
74/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

horo kotona. Luulisi, ettet enää muutenkaan kehtaisi naamaa näyttää edes työpaikallasi! =O

Vierailija
75/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Joten en niin vaan 'keksi' muuta tekemistä.

Eikä suostu hänkään menemään mihinkään, olen yrittänyt patistaa, mutta kun ei mene. Ajattelee varmaan, että kun hänkään ei mene, niin minunkaan ei tarvitse : )

Ymmärrän, että olen tehnyt väärin, mutta minua rassaa tämä tilanne, joskus tämän on muututtava.

Ja samalla tavallahan voisin jatkaa vehtaamista täällä töissä, täällä kuitenkin joka päivä vietän ison osan päivästä....

Mä en luottaisi sinuun näiden sun kirjoitustesi vuoksi. Jotenkin tää kuulostaa, että sä tulet tekemään sen toisekin, siis pettämään :(.

Mä jättäisin sut, jos olisin sun miehesi. Ehkä sun kannattaisi harkita eroa. Jotenkin nyt kuulostaa siltä, että sä syyllistät sun miestäsi. Ja kun pääsisit kotoa yksin pois, niin se olisi sitä oikeaa "hauskaa"?

Miksi olet miehesi kanssa? Mun mielestäni sun kannattaisi miettiä sitä. Et sä häntä rakasta, etkä kadu sitä pettämistäsi oikeesti. Se paistaa läpi sun kirjoituksistasi.

Vierailija
76/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sinunkin pitää hauskaa, varaa koko viikonloppu ja hoteli itsellesi. Älä anna ukkosi määräillä sun elämää!

Vierailija
77/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palokohan ?

Vierailija
78/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Joten en niin vaan 'keksi' muuta tekemistä.

Eikä suostu hänkään menemään mihinkään, olen yrittänyt patistaa, mutta kun ei mene. Ajattelee varmaan, että kun hänkään ei mene, niin minunkaan ei tarvitse : )

Ymmärrän, että olen tehnyt väärin, mutta minua rassaa tämä tilanne, joskus tämän on muututtava.

Ja samalla tavallahan voisin jatkaa vehtaamista täällä töissä, täällä kuitenkin joka päivä vietän ison osan päivästä....

Onko tämä jokin trolli vai oletko tosiaan noin helv**** ty**ä?

Mieti hiukan ja kasva aikuiseksi!!!

Vierailija
79/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa on kaunein.

Vierailija
80/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä miehesi ollut moksiskaan, miksi sinä olisit. Jos miehesi kuitenkin oli syvästi loukkaantunut niin kuin ehkä kuuluisi olla, sanot, että teillä on pikkujoulut, mutta sinä et tietenkään mene ihan vain miehesi vuoksi. Jos mies sanoo, mene vaan. Et mene kuitenkaan. Muutenkin sinun pitää lunastaa luottamus ja hyvittää tekoasi vielä pitkään. Pettämisestä ei selviä kuukaudessa, vaikka miehesi niin sanookin. Se vie koko loppu elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi