Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulut, pettämisen jälkeen

Vierailija
31.10.2011 |

Kyselen kommentteja, olenko kohtuuton?

Olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa, pettämiset tapahtuivat täällä töissä, keskellä työpäivää. Aikaa kulunut nyt 1v 8kk. Mies on antanut anteeksi (mutta ei tietenkään unohtanut). Olenko teistä kohtuuton, jos lähden pikkujouluihin, onko minulla pokkaa edes 'haluta' sinne?

Vai onko kohtaloni nyt tämän erehdyksen jälkeen, jättää vastaavat jutut aina väliin?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus pitää ansaita ja siihen menee aikaa

Vierailija
2/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin parin vuoden ajan. Onko tapaus tuore? Mitä miehesi sanoo, jos lähdet? Haluatko pitää yllä sivusuhdetta? Jos haluat panostaa parisuhteeseesi, niin ehkäpä silloin kannattaa jättää tällaiset juhlat joksikin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sitten 10 vuoden kuluttua...

Vierailija
4/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä mieltä jos menet, jos hän haluaa ettet menisi niin älä mene.

Vierailija
5/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja et taatusti saisi palstalta lupaa mennä ollenkaan. Jos oikeasti rakastat ja haluat yhteisen tulevaisuuden miehesi kanssa niin jätät parit pikkujoulut välistä tekemättä mitään numeroa aiheesta.

Vierailija
6/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ole mikään vahinko tai erehdys kuten itse sanoit. Se on tietoinen teko, jos ei olisi niin silloin sitä kutsutaan raiskaukseksi. Ihan oma valinta se on, Mieti mitä tulevaisuudelta haluat ja miten suhtautuisit mieheesi vastaavassa tilanteessa?

Vierailija
7/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyn asiaa mieheltäni, hän tietysti haluaa etten mene. Tämä aika on ollut muutenkin niin, että en käy käytännössä missään ilman miestäni. Siis tietysti kaupassa yms. käynnit yksin, mutten missään 'hauskassa'. Ymmärrän toki häntä, mutta missä sitten menee se raja... Onko eroa menenkö nyt vai vasta vuoden päästä, minusta ei.

Ja missä menee se raja, missä kysytään toiselta lupa... Äh, haluaisin mennä - mutta en siis tämän toisen miehen takia, vaan ihan muuten.

Vierailija
8/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pettäminen ole mikään vahinko tai erehdys kuten itse sanoit. Se on tietoinen teko, jos ei olisi niin silloin sitä kutsutaan raiskaukseksi. Ihan oma valinta se on, Mieti mitä tulevaisuudelta haluat ja miten suhtautuisit mieheesi vastaavassa tilanteessa?

Minä olisin jättänyt miehen.

Kyllä se minusta on erehdys, vaikka minua ei siihen pakotettukaan.

Vierailija
9/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että haluaisin sinun. Mun mielestä pettäneen puolison pitää kaikin tavoin olla itse rakentamassa uutta luottamusta, jonka syntymiseen menee todella kauan.

Mutta en taas tiedä onko sellaisessa parisuhteessa järkeä, jossa toisen menemistä rajoitetaan?!

Vierailija
10/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pettämisestä voi sanoa, että se oli virhe tai erehdys, vaikka olisi tietoisesti tehnyt. Virhehän se on, valitettavasti melko paha sellainen.

Vierailija
11/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta taistelen juuri tuota ajatusta vastaan, että missä menee se raja, että toinen rajoittaa toista. Samahan voi toistua vuosi toisen perään, ettei hän halua minun menevän. Pitääkö minun aina odottaa sitä, että mies on valmis minut 'päästämään'....

Vierailija
12/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Vierailija
13/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi pettänyt sinua Mirkun kanssa niin päästäisitkö miestäsi vuoden pahimpiin ryyppy- ja pettämisjuhliin jossa tämä Mirkkukin on? Jos vastaus on kyllä niin sitten ok.

Vierailija
14/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi pettänyt sinua Mirkun kanssa niin päästäisitkö miestäsi vuoden pahimpiin ryyppy- ja pettämisjuhliin jossa tämä Mirkkukin on? Jos vastaus on kyllä niin sitten ok.

Vastaavan tapauksen jälkeen minä olisin jättänyt mieheni, joten tuota tilannetta ei olisi.

Vierailija
15/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin sinulla tulisi olla vapaa olla mikä olet ja tehdä mitä sellaiset tekee. Miehelläsikin on sama vapaus.

Nyt mies tietää. Hän myös tietää kuka se on, jos tulee kirveelle hommia niin on oikea osoite ja tyyppi.

Olisin aika varovainen toisten tunteilla ei saisi leikkiä.

Vierailija
16/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmä on märehtiväinen ja ihminen on erehtyväinen. Jos haluat mennä ni meet, ei siinä ukon lupia tarvita.

En minäkään kysele lupia jos haluan mennä niin meen. ja sama pätee minun vaimokkeeseenkin. Tosin, hän ei sitten ilmeisesti ole halunnut mennä, mutta menköön jos huvittaa. Jos sitä nyt kerran jalkansa muillekkin levittää (tai useammankin kerran) niin ei sitä nyt montaa vuotta tarvi murehtia ja katua.

Vierailija
17/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Joten en niin vaan 'keksi' muuta tekemistä.

Eikä suostu hänkään menemään mihinkään, olen yrittänyt patistaa, mutta kun ei mene. Ajattelee varmaan, että kun hänkään ei mene, niin minunkaan ei tarvitse : )

Ymmärrän, että olen tehnyt väärin, mutta minua rassaa tämä tilanne, joskus tämän on muututtava.

Ja samalla tavallahan voisin jatkaa vehtaamista täällä töissä, täällä kuitenkin joka päivä vietän ison osan päivästä....

Vierailija
18/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua lastensa äidin kanssa, eli exän kanssa. En silti voi kieltää häntä menemästä tämän luo 2krt viikossa hakemaan lapsia meille.

Se täytyy vaan kestää.

Toisaalta, jos haluat säästää miestä tuskalta, niin älä mene. Ajan kanssa luottamus palautuu ja sitten on tilanne toinen.

Vierailija
19/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko miehesi pettämisen helposti anteeksi?

Jos antoi, on hän myös pettänyt sinua.. ei vaan ole niin tyhmä että jää kiinni. Se on sun kohdalla voivoi..

Se ihminen joka ei ole itse pettänyt puolisoaan ei anna pettämistä anteeksi.

Vierailija
20/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua lastensa äidin kanssa, eli exän kanssa. En silti voi kieltää häntä menemästä tämän luo 2krt viikossa hakemaan lapsia meille.

Se täytyy vaan kestää.

Toisaalta, jos haluat säästää miestä tuskalta, niin älä mene. Ajan kanssa luottamus palautuu ja sitten on tilanne toinen.

Niin koska olet itsekkin pettänyt miestäsi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi