Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulut, pettämisen jälkeen

Vierailija
31.10.2011 |

Kyselen kommentteja, olenko kohtuuton?

Olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa, pettämiset tapahtuivat täällä töissä, keskellä työpäivää. Aikaa kulunut nyt 1v 8kk. Mies on antanut anteeksi (mutta ei tietenkään unohtanut). Olenko teistä kohtuuton, jos lähden pikkujouluihin, onko minulla pokkaa edes 'haluta' sinne?

Vai onko kohtaloni nyt tämän erehdyksen jälkeen, jättää vastaavat jutut aina väliin?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Joten en niin vaan 'keksi' muuta tekemistä.

Eikä suostu hänkään menemään mihinkään, olen yrittänyt patistaa, mutta kun ei mene. Ajattelee varmaan, että kun hänkään ei mene, niin minunkaan ei tarvitse : )

Ymmärrän, että olen tehnyt väärin, mutta minua rassaa tämä tilanne, joskus tämän on muututtava.

Ja samalla tavallahan voisin jatkaa vehtaamista täällä töissä, täällä kuitenkin joka päivä vietän ison osan päivästä....

Ap haluaa ymmärtää, muttei ymmärrä! Huomaan miten haluat vapautta, etkä sitoutua/panostaa suhteesi hyvinvointiin. Ilmeisesti olet nuori, etkä tajua asian vakavuutta. Oletko koskaan miettinyt miksi miehesi ei halua mennä bailaamaan? entäpä hän haluaa olla sinun tai perheesi(jos on)kanssa kotona. Meillä taas mies käy harvoin baarissa, nauttii ennemmin perheen seurasta ja sitä arvostan paljon. Ehkä tajuat asian myöhemmin. Jos haluat mennä ulos, niin mene muiden kuin työkavereiten kanssa.

Vierailija
42/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluihin en nyt sitten ole menossa, tiedoksi kaikille : )

Mies on sitä mieltä, että kaikki työpaikan ns. ylimääräiset jutut jätän väliin - minä olen vähän eri mieltä, että vaikka kuinka vuosia kuluu, näin toimitaan.

Joku kommentoi, etten rakasta miestäni ja tuo on varmaankin totta, en oikeasti häntä rakasta. Mutta hän ei halua erota, vaikkei minuun luotakaan, varmaan enää koskaan. Minä en ole niinkään varma, haluanko enää jatkaa. Ja tähän ei liity pelkästään tämä työpaikkajuttu, vaan paljon muutakin.

Ja työpaikalla olen kehdannut ihan hyvin 'näyttäytyä', joku kysyi tätäkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä lähtisi. Mies saattaisi nimittäin menettää malttinsa ja seota pahasti. Ehdottomasti lapset ainakin hoitoon muualle siksi ajaksi. Miehen hoitoon niitä ei voi jättää.

Ja miksi olet tämmöisen miehen kanssa? Oletko tyhmä?

Vierailija
44/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluihin en nyt sitten ole menossa, tiedoksi kaikille : )

Mies on sitä mieltä, että kaikki työpaikan ns. ylimääräiset jutut jätän väliin - minä olen vähän eri mieltä, että vaikka kuinka vuosia kuluu, näin toimitaan.

Jos mies on vielä samassa työpaikassa, tuohan on oikea ja kohtuullinen vaatimus. Joko mies tai sinä vaihdatte työpaikkaa, jos haluat osallistua työpaikan sosiaalisiin karkeloihin. Ei kannata puhua, ettet rakasta miestäsi. Niin kauan kuin olet töissä siellä sen kanssa, jonka kanssa petit, ei luottamusta pääse helpolla rakentamaan.

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja mietit ketä rakastat. Olet luvannut tahtoa rakastaa, yritä nyt saada siitä lupauksesta kiinni! Ei se tarkoita, että elämä olisi ruusuilla tanssimista, vaan tahto syntyy yrityksen ja tekojen kautta. Jos et edes yritä sitä tahtoa rakentaa, olet pettänyt antamasi lupauksen jo toistamiseen.

Vierailija
45/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluihin en nyt sitten ole menossa, tiedoksi kaikille : ) Mies on sitä mieltä, että kaikki työpaikan ns. ylimääräiset jutut jätän väliin - minä olen vähän eri mieltä, että vaikka kuinka vuosia kuluu, näin toimitaan.

Jos mies on vielä samassa työpaikassa, tuohan on oikea ja kohtuullinen vaatimus. Joko mies tai sinä vaihdatte työpaikkaa, jos haluat osallistua työpaikan sosiaalisiin karkeloihin. Ei kannata puhua, ettet rakasta miestäsi. Niin kauan kuin olet töissä siellä sen kanssa, jonka kanssa petit, ei luottamusta pääse helpolla rakentamaan. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja mietit ketä rakastat. Olet luvannut tahtoa rakastaa, yritä nyt saada siitä lupauksesta kiinni! Ei se tarkoita, että elämä olisi ruusuilla tanssimista, vaan tahto syntyy yrityksen ja tekojen kautta. Jos et edes yritä sitä tahtoa rakentaa, olet pettänyt antamasi lupauksen jo toistamiseen.

En ole vaihtamassa työpaikkaa ja tuskin tämä toinen mieskään, siis ainakaan tämän takia.

Ja tuosta rakastamisen kertomisesta, olen miehelle sanonut, etten enää ole varma. Mutta tämä ei siis tarkoita, että rakastaisin tätä työpaikan miestä, ettette sitä luule.

Ja tiedän, että elämä ei ole ruusuilla tanssimista : )

Vierailija
46/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaihtamassa työpaikkaa ja tuskin tämä toinen mieskään, siis ainakaan tämän takia.

Ja tuosta rakastamisen kertomisesta, olen miehelle sanonut, etten enää ole varma. Mutta tämä ei siis tarkoita, että rakastaisin tätä työpaikan miestä, ettette sitä luule.

Ja tiedän, että elämä ei ole ruusuilla tanssimista : )

Millä tavalla yrität pitää kiinni siitä tahdosta rakastaa? Kyllä kun teillä on ollut rakkautta, jos tahtoa riittää, sen saa syttymään. Ei me voida epäillä, että rakastaisit sitä työpaikan miestä, eikä sillä ole väliäkään. Tärkeintä on rakentaa rakkauteesi aviomieheesi, sen olet luvannut avioliittolupauksessa.

Vierailija
47/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenellä on tämmöinen mies?

enpä lähtisi. Mies saattaisi nimittäin menettää malttinsa ja seota pahasti. Ehdottomasti lapset ainakin hoitoon muualle siksi ajaksi. Miehen hoitoon niitä ei voi jättää.

Ja miksi olet tämmöisen miehen kanssa? Oletko tyhmä?

Minä ainakin kaataisin kirjahyllyn ja lähtisin kesken kaiken ryyppäämään. Lapset saisivat jäädä kotiin. Äitini tai anoppini käskyttäisin heti kylään sillä olen lähdössä ryyppäämään perseet olalle, kun vaimo lähti pikkujouluihin huoraamaan solmiomiehen kanssa.

Minua ei kiinnosta luntun toimet pikkujoulussa, mutta en minä todellakaan jää pikkupiiaksi kotiin lastenvahdiksi, kun vaimo on pikkujouluissa.

Saatana.

T: Ex mies

Vierailija
48/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mies teki? Suuttuiko pahasti ja sekosi?

Milloin pikkujoulut olivat?

Vierailija
49/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se Pillu jakamisesta kulu.

Vierailija
50/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
51/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttaa irtaimistoa?

Ihmettelen vain, miten pahasti mies voisi muka suuttua tuollaisessa tilanteessa?

Eihän mies suinkaan omista vaimoaan eikä vaimo miestään.

Vierailija
52/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä mies murjottamaan yksin kotiinsa.

Vierailija
53/83 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin petetyksi, 13vuotta sitten.Kirvely ei ole täysin lakannut vieläkään.Silloin se koski,mikään ei ole koskaan koskenut niin paljon.Muutuin silloin ihmisenä,se rikkoi sisältä niin paljon.¨

Tuskaa kesti monta vuotta.Ainoastaan 9 vuoden suhde exääni paransi pahimmat haavat.Pystyin luottamaan häneen täysin.Olen siitä hänelle todella kiitollinen.

Nykyisessä suhteessa olen lähinnä epävarma, hiukan.Kyllä luotan omaan kultaani,mutta joskus,se pelko nostaa kuitenkin päättään.

Rakkaus löytyi ja olen todella onnellinen.Ehkäpä taas ajan kuluessa epävarmuuskin katoaa.Se tuska ei kuitenkaan koskaan unohdu,se miltä se tuntui.

Vierailija
54/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäydy sika, miehesi ansaitsee parempaa.

Horo olet.

Vierailija
55/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäydy sika, miehesi ansaitsee parempaa.

Horo olet.

vaikka tuon jälkeen mies polttaisi kaiken ja tappaisi perheensä.

Nyt jotain rajaa siihen nimittelyyn!

Vierailija
56/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalassasi, luuletko että se onnistuu pienessä kännissä? Itse jättäisin väliin jo senkin takia, että haluaisin osoittaa miehelleni, mikä on tärkeintä: hän ja parisuhde vai nussiskelu vessassa jonkun ukon kanssa.

Vierailija
57/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän saattaisi suuttua ja tehdä pahan teon.

Vierailija
58/83 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalassasi, luuletko että se onnistuu pienessä kännissä? Itse jättäisin väliin jo senkin takia, että haluaisin osoittaa miehelleni, mikä on tärkeintä: hän ja parisuhde vai nussiskelu vessassa jonkun ukon kanssa.

Teollasi osoitat puolisollesi mitä todella arvostat ja haluat. Ei luottamus palaudu hetkessä, se pitää ansaita. Mikäli miehesi ei vielä ole valmis sinuun luottamaan voi pikkujoulut, viattomastikin vietetyt, tehdä todella pahaa takapakkia suhteellenne. Mitä siis todella haluat, miehesi vai jotain muuta?

Vierailija
59/83 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukkaparka oo mitään asiaa mennä sinne pikkujouluihin. Olet täysin kohtuuton kun edes ajattelet asiaa.jätä väliin loppuelämäs ja kunnioita miestäs , joka on antanu anteeks ! HÖLMÖ !

Vierailija
60/83 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viikko sitten pikkujoulut meni railakkaaksi, kimppa saunaa ja paljussa kylpeämistä. Yö myöhään baarissa, jonka jälkeen osa työkavereista meni samaan huoneeseen "jatkoille". Olipa maanantaina työpaikalla oli hilpeä meininki :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi