Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujoulut, pettämisen jälkeen

Vierailija
31.10.2011 |

Kyselen kommentteja, olenko kohtuuton?

Olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa, pettämiset tapahtuivat täällä töissä, keskellä työpäivää. Aikaa kulunut nyt 1v 8kk. Mies on antanut anteeksi (mutta ei tietenkään unohtanut). Olenko teistä kohtuuton, jos lähden pikkujouluihin, onko minulla pokkaa edes 'haluta' sinne?

Vai onko kohtaloni nyt tämän erehdyksen jälkeen, jättää vastaavat jutut aina väliin?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi olisi pettänyt sinua Mirkun kanssa niin päästäisitkö miestäsi vuoden pahimpiin ryyppy- ja pettämisjuhliin jossa tämä Mirkkukin on? Jos vastaus on kyllä niin sitten ok.

Vastaavan tapauksen jälkeen minä olisin jättänyt mieheni, joten tuota tilannetta ei olisi.

Nyt en löydä eli oliko AP:n mies pettänyt myös? En kyllä nopeasti katsottuna sellaista viestiä löytänyt. Toisaalta ei sekään mitään lupaa anna, että saa mennä itse naimaan työpaikan vessaan.

Vierailija
22/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Joten en niin vaan 'keksi' muuta tekemistä.

Eikä suostu hänkään menemään mihinkään, olen yrittänyt patistaa, mutta kun ei mene. Ajattelee varmaan, että kun hänkään ei mene, niin minunkaan ei tarvitse : )

Ymmärrän, että olen tehnyt väärin, mutta minua rassaa tämä tilanne, joskus tämän on muututtava.

Ja samalla tavallahan voisin jatkaa vehtaamista täällä töissä, täällä kuitenkin joka päivä vietän ison osan päivästä....

Humalassa pettäisit taas miestäsi. Humalassa estot vähenee. Toivottavasti miehesi tietää kenen kanssa olet vehtaillut. Voi sitten kostaa tälle vehtarille.

Ihmettelen kyllä. Mitä miehesi näkee sinussa. Kuulostat lapselliselta luntulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pettänyt miestäsi töissä tietoisesti ja nyt lähdet juhlimaan pikkujouluihin. Muutaman alkoholin jälkeen lankeat vielä tämän työkaverin kanssa sänkyyn kun estot häviää! Kyllähän sinun ja työkaverin välillä on ollut suuret tunteet toisia kohtaan kun olet mennyt pettämään miestäsi ja oletko itse varma etteikö tunteet tulisi peliin pikkujouluissa. Et sinäkään päästäisi omaa miestäsi jos asia olisi toisin päin.

Vierailija
24/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen joka ei ole itse pettänyt puolisoaan ei anna pettämistä anteeksi.

Tuo on kyllä niin bullshittiä ku olla voi!

Vierailija
25/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun sattuu olemaan pirun tylsää porukkaa täynnä, enkä halua olla työporukan kanssa tekemisissä työajan jälkeen, samoin mieheni.

Mutta ehkä viisainta olisi kuitenkin jättää menemättä, jos haluat saada luottamuksen korjattua. Tiedät sen varmaan itsekin sisimmässäsi.

Vierailija
26/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä kävisin työpaikalla vähän kovistelemassa tätä veikkosta.

Vierailija
27/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että käyttäytyy noin. Miehen pitää vahtia naistaan. Muuten nainen tekee typeryyksiä.

Millainen onkaan tuo ap:n mies. Mahtaa olla vässykkä.

Vierailija
28/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihme että käyttäytyy noin. Miehen pitää vahtia naistaan. Muuten nainen tekee typeryyksiä.

Millainen onkaan tuo ap:n mies. Mahtaa olla vässykkä.

Vierailija
29/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestäkin kulunut noin lyhkänen aika.

oisit hemmetin kiitollinen,että sait noin vakavan synnin anteeksi.

Vierailija
30/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta hauskaa kuin firman pikkujoulut, joissa on tämä toinen mies? Kyllä minusta on aika kohtuutonta vaatia saada jatkaa bailaamista työkaverien kanssa jonkun tuollaisen tapauksen jälkeen.

Joten en niin vaan 'keksi' muuta tekemistä.

Eikä suostu hänkään menemään mihinkään, olen yrittänyt patistaa, mutta kun ei mene. Ajattelee varmaan, että kun hänkään ei mene, niin minunkaan ei tarvitse : )

Ymmärrän, että olen tehnyt väärin, mutta minua rassaa tämä tilanne, joskus tämän on muututtava.

Ja samalla tavallahan voisin jatkaa vehtaamista täällä töissä, täällä kuitenkin joka päivä vietän ison osan päivästä....

Mä en luottaisi sinuun näiden sun kirjoitustesi vuoksi. Jotenkin tää kuulostaa, että sä tulet tekemään sen toisekin, siis pettämään :(.

Mä jättäisin sut, jos olisin sun miehesi. Ehkä sun kannattaisi harkita eroa. Jotenkin nyt kuulostaa siltä, että sä syyllistät sun miestäsi. Ja kun pääsisit kotoa yksin pois, niin se olisi sitä oikeaa "hauskaa"?

Miksi olet miehesi kanssa? Mun mielestäni sun kannattaisi miettiä sitä. Et sä häntä rakasta, etkä kadu sitä pettämistäsi oikeesti. Se paistaa läpi sun kirjoituksistasi.

Vierailija
31/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen maineensa pitää ansaita työpaikalla. Kuulostat siltä ettet ole tarkka tavarasta.

Vierailija
32/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee pettämään, niin luulis olevan sen verran fiksu, että ei narahda ja tuota pahaa mieltä kaikille osapuolille...

Vierailija
33/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen ollut jo yksissä työpaikan juhlissa ja toki olen menossa pikkujouluihinkin.

Meillä tämä pettämisasia on käsitelty joka lailla. Pettämiselle oli syynsä, väärä teko näistä syistä huolimatta tietenkin! Mutta minä en ole enää se sama ihminen kuin silloin, eikä mun mies. Minä en voisi pettää miestäni enää ikinä ja hän tietää sen ja luottaa minuun.

Meillä ei ole edes keskusteltu siitä, että joutuisin jättämään työbileitä väliin. Tai että mies muuten kyttäisi mua, elämme ihan tavallista elämää! Puhelimeni pidän aina miehen "ratsattavana" ja olen sanonut, että saa vapaasti katsoa. Samoin sähköposti ja facebook on miehen luettavissa. Nämäkin vain siksi, että minä olen nämä miehelleni avannut, ei siksi että hän olisi pyytänyt. Jos mieheni ei voisi luottaa minuun, niin emme olisi voineet jatkaa suhdetta. Se ei olisi kummallekaan terve paikka.

Vierailija
34/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päästää naisensa sinne "toisen" miehen bileisiin.

Lähtisin itse mukaan "bilettämään".

Tai sitten vietetään mukava koti-ilta.

Ehdottomasti ottaisin tuon sällin puhutteluun ja saattaisin kovistellakin sitä, ettei mene toiste tahraamaan toisen kunniaa.

Varmasti pitäisi muistuttaa niin että muistaa pitkään ja tajuaa pysyä poissa työpaikan pikkujouluista.

T: Mies

Vierailija
35/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten elämä jatkuu. Kyllähän työporukan pikkujoulut on jo yhteishengen ja työviihtyvyyden kannalta olennaisia! Eikä se keskity mihinkään panemiseen varmaan normaaleilla työpaikoilla vaan yhteiseen ilonpitoon. Mielestäni pari vuotta on riittävä rauhoitusaika. Mene ihmeessä, jos vaan itse luotat itseesi ap. Ja sano miehellesi, että otat iisisti ja tulet jo ihmisten aikaan kotiin. Ja sitten oikeasti teet niin.

Oletteko missä väleissä tämän työpaikan miehen kanssa? Oletteko olleet aiemmin yhdessä päihtyneenä suhteenne jälkeen?

Vierailija
36/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on miehelle melkoinen urakka. Pitää jatkuvasti tarkastaa selusta. Yleensä apuna on ystäväpiiri ja suku sekä ennakoiva mieli.

Ap:n miehenä ei kannattaisi uskoa ap:ta. Sen tietää mitä käy. Johan tässä on puitu jo mitä käy ja niitä mahdollisuuksia. Sanotaan että 70% varmuudella pettää taas.

Olen itse seurustellut ap:n kaltaisten naisten kanssa ja kivaahan se on, mutta vie energiaa.

Monesti on kaverit varjostanut ja estäneet tehokkaasti tyttöystävän hairahdukset. Ap itsekin varmasti tahtoisi vähän tiukempaa kuria ja järjestystä. Ap:n mies ei välttämättä edes välitä vaikka pettäisikin uudestaan.

Kyllähän tuon tyyppiset naiset itsekin toivovat että heistä pidetään huoli etteivät taas hairahdu väärälle polulle. Ovat niin helposti muiden miesten vietävissä. Kyllä minä miehenä ymmärrän.

Ymmärrän myös ap:n miestä hyvin. Syö energiaa tuollainen nainen.

Vierailija
37/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen jälkeen suhde ei tule koskaan ennalleen eli ei voi leikkiä vaan sellaista leikkiä kuin sitä ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

Selvästikään ette ole miehen kanssa sopineet, että mitkä on teidän parisuhteen säännöt tästä eteenpäin. Nyt kannattaa jutella tuo asia. Ehkä asia on jäänyt sopimatta, koska ap on rikkonut ne selvät säännöt aikaisemminkin, mutta se ei tarkoita sitä etteikö sitä kannattaisi tehdä nytkin.

Nyt vaan kissa pöydälle ennen pikkujoulua:

1) saako enää koskaan mennä pikkujouluihin, jos tämä ko. mies on siellä paikalla, entä jos joku muu mies on

2) saako juoda kännit (onko siis ennenkin osannut pettää selvinkin päin - lisääkö pikkujoulujen juominen pettämisen riskiä)

3) onko ap:lla tavallista aikaisempi kotiintuloaika tuommoisista juhlista

4) jos miehen mielestä ei ole enää koskaan menoa pikkujouluihin, niin miten ap kestää sen? Voitko kestää ap sen, että parisuhde ei tule koskaan enää entisenlaiseksi? Pitäisikö jatkaa matkaa, jos ei enää koskaan pääse pikkujouluihin?

5) kannattaisiko vaihtaa duunia, jos sit pääsis paremmin mieskin rentoutumaan ja pääsisit ilman menneisyyden taakkaa pikkujouluihinkin

6) oletteko käyneet parisuhdeterapiassa - voisiko tilannetta aukoa ulkopuolisen avulla?

Vierailija
38/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa, pettämiset tapahtuivat täällä töissä, keskellä työpäivää. Aikaa kulunut nyt 1v 8kk. Mies on antanut anteeksi (mutta ei tietenkään unohtanut). Olenko teistä kohtuuton, jos lähden pikkujouluihin, onko minulla pokkaa edes 'haluta' sinne?

Vai onko kohtaloni nyt tämän erehdyksen jälkeen, jättää vastaavat jutut aina väliin?

Myönnä nyt vaan että vierasta munaa sieltä kuitenkin haet. Päästäisit nyt sen ukkosi vapaille markkinoille, saisi sieltä sua paljon paremman ja luotettavamman naisen.

Vierailija
39/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko noin vajaata kysymystä kysyäkään?

Ilmeisesti voi. Jumalattoman tyhmä kysymys.

Jos ap ei tosiaan ymmärrä kysymyksen älyttömyyttä niin vedetään rautalangasta.

ET VOI MENNÄ PIKKUJOULUIHIN!

Vierailija
40/83 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä nyt vaan että vierasta munaa sieltä kuitenkin haet. Päästäisit nyt sen ukkosi vapaille markkinoille, saisi sieltä sua paljon paremman ja luotettavamman naisen.

Tuskin miehesi nauttii että lähdet tuommoisen jälkeen pikkujoulujen bileisiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme