Pikkujoulut, pettämisen jälkeen
Kyselen kommentteja, olenko kohtuuton?
Olen pettänyt miestäni työkaverin kanssa, pettämiset tapahtuivat täällä töissä, keskellä työpäivää. Aikaa kulunut nyt 1v 8kk. Mies on antanut anteeksi (mutta ei tietenkään unohtanut). Olenko teistä kohtuuton, jos lähden pikkujouluihin, onko minulla pokkaa edes 'haluta' sinne?
Vai onko kohtaloni nyt tämän erehdyksen jälkeen, jättää vastaavat jutut aina väliin?
Kommentit (83)
Pikkujouluihin en nyt sitten ole menossa, tiedoksi kaikille : )
Mies on sitä mieltä, että kaikki työpaikan ns. ylimääräiset jutut jätän väliin - minä olen vähän eri mieltä, että vaikka kuinka vuosia kuluu, näin toimitaan.Joku kommentoi, etten rakasta miestäni ja tuo on varmaankin totta, en oikeasti häntä rakasta. Mutta hän ei halua erota, vaikkei minuun luotakaan, varmaan enää koskaan. Minä en ole niinkään varma, haluanko enää jatkaa. Ja tähän ei liity pelkästään tämä työpaikkajuttu, vaan paljon muutakin.
Ja työpaikalla olen kehdannut ihan hyvin 'näyttäytyä', joku kysyi tätäkin.
Ap
Minkä vitun takia olette edes yhdessä, jos et rakasta miestäsi. Ukko juo, pahoinpitelee vaimoa tai pettää, kyllä minä sitten ymmärän ettei rakasta toista.
Älä vain sano et ukko on lihonut, ei keskustele syvemmin, siivoa kotia, omistaa pienen munan, jne...
Pikkujouluihin en nyt sitten ole menossa, tiedoksi kaikille : )
Mies on sitä mieltä, että kaikki työpaikan ns. ylimääräiset jutut jätän väliin - minä olen vähän eri mieltä, että vaikka kuinka vuosia kuluu, näin toimitaan.Joku kommentoi, etten rakasta miestäni ja tuo on varmaankin totta, en oikeasti häntä rakasta. Mutta hän ei halua erota, vaikkei minuun luotakaan, varmaan enää koskaan. Minä en ole niinkään varma, haluanko enää jatkaa. Ja tähän ei liity pelkästään tämä työpaikkajuttu, vaan paljon muutakin.
Ja työpaikalla olen kehdannut ihan hyvin 'näyttäytyä', joku kysyi tätäkin.
Ap
Minkä vitun takia olette edes yhdessä, jos et rakasta miestäsi. Ukko juo, pahoinpitelee vaimoa tai pettää, kyllä minä sitten ymmärän ettei rakasta toista.
Älä vain sano et ukko on lihonut, ei keskustele syvemmin, siivoa kotia, omistaa pienen munan, jne...
Ei keskustele syvällisiä eikä omista suurta elintä. Ap ei rakasta. Ap on julmuri.
kysyisin onko sinulla perhettä ja miksi ajauduit pettämään miestäsi?
t:67