Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi oi miksi ihmiset ajavat kiihdytyskaistalta kylkeen?

Vierailija
28.10.2011 |

Tänään ajoin töihin. Vakionopeudensäädin päällä tasaista nopeutta. Edelläni ei mennyt motarilla autoja ja takanani kaukana. Kiihdytyskaistaa pitkin joku ajoi rinnallani pitkän matkaa. En vaihtanut kaistaa. Lopulta ohjasi kylkeen niin, että ehdin viime hetkellä väistää. Ei huvittanut joutua kolariinkaan. Ei ollut ensimmäinen eikä viimeinen aamu. sama toistuu jatkuvasti. Miksi ei voi a. kiihdyttää eteeni (mikä kylläkin on periaatteessa laitonta) tai b. hidastaa sen verran, että jää eteeni. Mikä pakko on junnata vierellä ja "pakottaa" minut väistämään. Väistäminen kun on laitonta. JA tarpeetonta, koska se on kiihdytyskaistalaisen tehtävä.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä näitäkin löytyy, jotka tekevät kiusaa niille ketkä kiihdytyskaistalta pyrkivät moottoritielle. Se ei missään nimessä ole tarkoitukseni. En halua olla kuski, joka automaattisesti aina väistää, enkä kyllä sellainenkaan, että tukkirekka sitten ajaa betonivallia päin, koska minä pidän kiinni oikeuksistani.

Tuo aamuinen henkilö varmasti ymmärsi, etten aio väistyä koska ajoi rinnallani piiitkän ohituskaistan. Kuvittelin hänen jäävän taakseni tai kiihdyttävän eteen, ei tullut mieleen, että kohta se tekee ohjausliikkeen minua päin.

Minä ajoin samaa nopeutta mitä olin ajanut 10km, en kiihdyttänyt kiusallani.

ap

Vierailija
122/124 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotte mitä sanotte, mutta sillä on käsittämätön voima. Kaverillani on kallis uusi ja istn joskus hänen kyydissään. Auto provosoi yllättävän monia, vaikka kaverini ajotyyli on hyvin rauhallinen ja joustava. Välillä tekee itse mieli jo näyttää pelkääjän paikalta kansainvälisiä merkkejä, kun esimerkiksi aivan perusohitus nostaa niin suuria tunteita aikaan. Itse en tuollaiseen törmää vaikka melko hyvällä autolla itsekin ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanotte mitä sanotte, mutta sillä on käsittämätön voima. Kaverillani on kallis uusi ja istn joskus hänen kyydissään. Auto provosoi yllättävän monia, vaikka kaverini ajotyyli on hyvin rauhallinen ja joustava. Välillä tekee itse mieli jo näyttää pelkääjän paikalta kansainvälisiä merkkejä, kun esimerkiksi aivan perusohitus nostaa niin suuria tunteita aikaan. Itse en tuollaiseen törmää vaikka melko hyvällä autolla itsekin ajan.

Itse ostin taannoin urheilumallisen BMW:n ja se on monille kuin punainen vaate. Roikutaan puskurissa ja yritetään ärsyttää.

Vierailija
124/124 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pikkukaupungissa ja kyseisellä tiellä oli nopeus 60km/tunnissa. Olin ainoa auto ajamassa kyseistä tietä näköetäisyydellä.

Kiihdytyskaistaa tuli auto. Ensin näytti, että se menee eteen, asia ok. Sitten se hidasti ja siinä vaiheessa onneksi hälytyskellot kilisi päässä, että seuraan tarkemmin tätä autoa, vaikka meitä oli vain 2 liikenteessä.

Jatkoin ajamista ja yhtäkkiä tämä eukko käänsi rattia ja oli ajaa kylkeeni. Hän oli päättänyt, että juuri nyt hän haluaa liittyä päätiehen. Ei kiihdyttää minun eteen, ei jäädä minun taakse vaan juuri siihen minun kylkeen.

Onneksi olin seurannut tämän eukon ajoa jo hetken ja ehdin juuri ja juuri kääntää rattia ja siirtyä pakoon viereiselle kaistalle.

Se on ainoa kerta kun elämässäni olen näyttänyt keskisormea.

eivät uskalla kiihdyttää tarpeeks, että ehtisivät eteen, eivätkä myöskään ajaa sopivaa nopeutta, että tulisivat perään.

suomalaisilla, kuuluisalla rallikansalla on liikennekulttuuri ihan outo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi