Miltähän tuntuisi olla noin hyvännäköinen ja suosittu kuin Mirella?
Vaikea kuvitellakaan. Noin kaunis ja vielä Suomen suosituin artisti, ja noin nuorena.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Ei sen mielenterveys ainakaan ole karehdittava
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen mielenterveys ainakaan ole karehdittava
Ai mitä hänellä on?
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Jaa, no rima on aika korkealla sitten tavallisen näköisille naisille. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Kuulosta aika tavalliselta ja suomalaiseen suuhun luontevalta. On niitä paljon oudompiakin nimiä muodissa nykyään.
On ihana artisti. Oletko hänen ikäinen?
Noin nuorena liialliset paineet ei ole hyvä, toivottavasti on tukiverkostot ym kunnossa ja tasapainossa.. :)
Tästä Mirellasta huomaa miten kuplautunut nykymaailma on, minun kuplaani hän kurkisti viimekesänä sattumalta jossain tv:n kesäkonsertissa. Suloinen nuori tyttö, millaista musiikkia en muista, joku hämärä mielikuva jäi, että lähtikö itkien pois kesken jonkun keikan.
Jos nyt tulisi vastaan en tuntisi, jos laulaisi radiossa en tuntisi.
Ilmeisesti oman kuplansa suosikki, toivottavasti on ihailtu musiikkinsa vuoksi, ei katoavan suloisuuden.
Olin nuorena. Näin viisikymppisenä riippuu ja roikkuu. En jaksa katsoa mitään tuskaista kiemurtelua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Man-ne
Varmaan tekis mieli varastaa jotain. Ja pysäköidä invapaikalle aina.
Vierailija kirjoitti:
Miten jonkun nimi voi olla Mirella ?
Se on m. anne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Man-ne
Joko olet tietämätön tai sitten rasisti, mutta Mirella on vain neljäsosaltaan romani. Hänen isänsä on puoliksi romani, siinä Mirellan romaniperimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Mirella?
Man-ne
Joko olet tietämätön tai sitten rasisti, mutta Mirella on vain neljäsosaltaan romani. Hänen isänsä on puoliksi romani, siinä Mirellan romaniperimä.
Eli se olisi mielestäsi jotenkin huono juttu, jos olisi kokonaan romani?
Vierailija kirjoitti:
Tästä Mirellasta huomaa miten kuplautunut nykymaailma on, minun kuplaani hän kurkisti viimekesänä sattumalta jossain tv:n kesäkonsertissa. Suloinen nuori tyttö, millaista musiikkia en muista, joku hämärä mielikuva jäi, että lähtikö itkien pois kesken jonkun keikan.
Jos nyt tulisi vastaan en tuntisi, jos laulaisi radiossa en tuntisi.
Ilmeisesti oman kuplansa suosikki, toivottavasti on ihailtu musiikkinsa vuoksi, ei katoavan suloisuuden.
Eikös hänen kappaleensa ollut Suomen kuunnelluin, oliko se että vuoden kuunnelluin tai jotain? Se hänen "kuplansa" on siis koko Suomen kokoinen. Hänhän oli linnan juhlissakin esiintymässä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisen näköinenhän tuo on.
Joka ikinen suomalainen mies olisi valmis antamaan mitä vain, että saisi itselleen tuollaisen naisen kuin hän.
risella,risella,suomen suosituin riisi on risella