Mitä tehdä?Kerroin olevani raskaana..mies lähti
Mä tarvitsen kipeästi neuvoja.Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 6vuotta ja naimisiin menossa ens kesänä.Molemmat ollaan 27 vuotiaita.Nyt sain tietää olevani raskaana ja kerroin miehelle (asutaan yhdessä)Hän rupesi panikoimaan ja lähti salamana ovesta.Jäin tyrmistyneenä olohuoneeseemme.Kerroin tämän aamulla hänelle ja mun oli mentävä töihin.MUTTA...kun tulin kotiin...oli kaikki miehen vaatteet ja tärkeät tavarat (dödöt,shampoot,ym)poissa.Ei lappua,ei mitään.Sormus oli nakattuna sohvapöydälle.Kyllähän siinä itku pääsi.Miten tuo pitäisi tulkita?
Onko hän jättänyt minut vai panikoi vaan ja lähti vähäksi aikaa mietiskelemään???Ei vastaa puhelimeen.On poistanut FB tunnuksensa.
Kyllähän tässä alkaa jo epätoivo,suru ja suuttumus laukata päässä hullun lailla
T.Winona1984
Kommentit (84)
Jos hän on kyllästynyt ulkonäköösi ja on ollut aikeissa jättää sut,mut nyt tajus olevansa satimessa ku oot paksun.
Jos hän on kyllästynyt ulkonäköösi ja on ollut aikeissa jättää sut,mut nyt tajus olevansa satimessa ku oot paksun.
Toi on jo törkeetä.Älä välitä ap.Tee ratkaisu ja voimia sinne!:)
Ja tässä vielä sanat jotka mies sanoi kun kerroin raskaudesta:"Mut..ei oo mahollista.Me ollaan käytetty ehkäisyä.Ei vittu.." Ja sit salamana ovesta
No ehkäpä käytökseen vastaus onkin tässä... Mies ei usko, että olet voinut ehkäisystä huolimatta tulla raskaaksi ja luulee, että oot käyny vieraissa. Odottaisin ehkä muutaman päivän ja jos ei kuulu miehestä mitään, niin sitten yhteys vanhempiin tai kavereihin, jos he vaikka tietäisivät jotain.
Ja tässä vielä sanat jotka mies sanoi kun kerroin raskaudesta:"Mut..ei oo mahollista.Me ollaan käytetty ehkäisyä.Ei vittu.." Ja sit salamana ovesta
No ehkäpä käytökseen vastaus onkin tässä... Mies ei usko, että olet voinut ehkäisystä huolimatta tulla raskaaksi ja luulee, että oot käyny vieraissa. Odottaisin ehkä muutaman päivän ja jos ei kuulu miehestä mitään, niin sitten yhteys vanhempiin tai kavereihin, jos he vaikka tietäisivät jotain.
jossa muistutat tuosta kerrasta, jolloin ehkäisy jäi pois. Ja väännät vielä rautalangasta kuinka hyvin se ajoituksellisesti sopii yhtälöön.
Sori, mutta miehesi taitaa olla tollo.
Ja onko nyt niin, että hän on ollut yli yön pois kotoa ilmoittamatta itsestän? Raukkamaista ja törkeää.
on suunnitellut jättävänsä tuon ,ja nyt ap hommautunut paksuksi,luulee sillä pelastavansa suhteen.
huono yritys,ap.
nyt kyllä jätät jotain meille kertomatta....
Ja onko nyt niin, että hän on ollut yli yön pois kotoa ilmoittamatta itsestän? Raukkamaista ja törkeää.
Kyllä.On ollut.Ei mitään viestiä ym.Ei yhtikäs mitään.
-ap
soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.
on suunnitellut jättävänsä tuon ,ja nyt ap hommautunut paksuksi,luulee sillä pelastavansa suhteen.
huono yritys,ap.
nyt kyllä jätät jotain meille kertomatta....
Nyt olet väärässä.Suhteemme on ollut toimiva ja hyvä ja rakkautta ym. seksiä on ollut ja hellimme aina toisiamme.En luule raskaudellani pelastavani suhdetta kun se ei missään karikossa ollut ennen kuin nyt.
Paitsi...riitelimme kyllä hääkakusta.Minä kun tahdoin mansikkaa mukaan ja hän vadelmaa.
-ap
soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.
Soitettu on jo aamulla.Anoppi ei tiennyt mitään.
-ap
soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.
Soitettu on jo aamulla.Anoppi ei tiennyt mitään.
-ap
Mitä mieltä anoppi oli sankaripoikansa tempauksesta tällaisessa tilanteessa?
soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.
Soitettu on jo aamulla.Anoppi ei tiennyt mitään.
-ap
Mitä mieltä anoppi oli sankaripoikansa tempauksesta tällaisessa tilanteessa?
Anoppi oli järkyttynyt ja kertoi soittavansa heti jos kuulee jotain.Hän puhui että ei olisi uskonut pojastaan sellaista.Että tuollalailla lähtee.Sanoi soittavansa/yrittävänsä soittaa pojalle ja kertoa mun terveiset ja pyynnön
-ap
kertomaan, miten tarina jatkuu kun mies luikkii kotosalle.
hyvä tarina ap
Ei ole provo.Valitettavasti totisinta totta.
ap
Mutta oikeesti tää on niin mieletön juttu, että tästä voisi tehdä vaikka elokuvan!
Varaa ap nyt äkkiä jo tekijänoikeudet itsellesi!
Älä nyt kuitenkaan loukkaannu tästä "välikevennyksestä". Tarkoitan sillä vain ilmentää sitä, että jos tää susta tuntuu aivan käsittämättömältä, niin ei ole ihmekään. Mieletön tarina tää on meille muillekin, vaikka ei edes olla tapahtumien keskiössä.
Nyt on pakko mennä nukkumaan sillä en ole nukkunut ollenkaan.Kerron myöhemmin että mitä tapahtuu.
ap
Mutta oikeesti tää on niin mieletön juttu, että tästä voisi tehdä vaikka elokuvan!
Varaa ap nyt äkkiä jo tekijänoikeudet itsellesi!
Älä nyt kuitenkaan loukkaannu tästä "välikevennyksestä". Tarkoitan sillä vain ilmentää sitä, että jos tää susta tuntuu aivan käsittämättömältä, niin ei ole ihmekään. Mieletön tarina tää on meille muillekin, vaikka ei edes olla tapahtumien keskiössä.
oo niin vanha tarina, kuin olla voi.
Eikös se salkkareissakin Ossi hermostunut, kun uskoi olevansa steriili.
raskaus tulee yllätyksenä niin kyllä siinä nainenkin tarvii tukea ja kuuntelijaa. Itsekeskeinen m..ku toi miehesi. Elämässä tulee yllätyksiä ja kriisejä ja puolisoiden tulee tukea ja luottaa toisiinsa. Miestä en takaisin ottaisi vaikka rakkautta ja hyvä suhde takana. En voisi enään luottaa, että yhdessä mennään ja toisia tuetaan kerran ei tässäkään siihen kyennyt.
Nauti sinä raskaudestasi ja keskity pieneen tuklokkaaseen. Lapsi on mahtava lahja eikä meille kaikille sitä kunniaa suoda.
Luulisi että aikuinen mies sen verran ymmärtäisi että parisuhteessa lapsia syntyy joskus suunnittelematta.
Toinen vaihtehto on se, että oma isänsä ollut hulttio ja koska pelkää isänsä `perintöä´jätti sinut.
Minä myös ottaisin yhteyttä miehen vanhempiin ja sukulaisiin.
Oletko itse mies? Mitä avuttomuutta olisi ottaa yhteyttä sukuun tai ystäviin jos mies itse on kuin strutsi pää hiekassa? Aika paljon käytännön asioita on, joita ei voi yksin hoitaa, joten pakko se mies olisi jotenkin saada kiinni.
Mitä itse tekisit?
yhteyttä heti miehen sukulaisiin ja ystäviin??
vittu miten avuttomia ämmiä...
En usko että hän on tullut katumapäälle häistä.Vielä viikko sitten hän intona oli jo valitsemassa häämusiikkia ym. kakkua.Hän on häistä ihana innoissaan..tai oli siis.
Enkä usko että miehellä on suhdekaan.Hän on ollut nyt viime aikoina paljon kotona (tehnyt etä hommia ym.)Toki hän on töissäkin ollut ym.mutta en usko että hänellä on suhde.Mutta toisaalta..eihän sitä koskaan voi tietää.
Ei.Ei todellakaan ole mahdollista että joku muu olisi lapsen isä.En ole koskaan häntä pettänyt.Ja ole nyt ollut niin kiinni työssä enkä käy juurikaan baareissa ym.
Mutta epäilen vähän yhtä asiaa.Nyt kun tuli puheeksi.Mun miehen exä ja miehen sisko ovat aina inhonneet mua.Ei sitä koskaan voi tietää..ne on kavereita ja on monesti koittaneet saada miehen jättämään mut eri verukkeilla.Se on mahdollista että he ovat jonkinlaista p*skaa musta tä,puhuneet.
-ap