Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?Kerroin olevani raskaana..mies lähti

Vierailija
23.10.2011 |

Mä tarvitsen kipeästi neuvoja.Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 6vuotta ja naimisiin menossa ens kesänä.Molemmat ollaan 27 vuotiaita.Nyt sain tietää olevani raskaana ja kerroin miehelle (asutaan yhdessä)Hän rupesi panikoimaan ja lähti salamana ovesta.Jäin tyrmistyneenä olohuoneeseemme.Kerroin tämän aamulla hänelle ja mun oli mentävä töihin.MUTTA...kun tulin kotiin...oli kaikki miehen vaatteet ja tärkeät tavarat (dödöt,shampoot,ym)poissa.Ei lappua,ei mitään.Sormus oli nakattuna sohvapöydälle.Kyllähän siinä itku pääsi.Miten tuo pitäisi tulkita?



Onko hän jättänyt minut vai panikoi vaan ja lähti vähäksi aikaa mietiskelemään???Ei vastaa puhelimeen.On poistanut FB tunnuksensa.



Kyllähän tässä alkaa jo epätoivo,suru ja suuttumus laukata päässä hullun lailla



T.Winona1984

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa näiden tietojen perusteella mikä miestä kalvaa. Voi omata hyvän syyn pakoonsa, tai voi olla munaton luuseri. Mutta kysy itseltäsi seuraavaa:

- Onko mahdollista, että miehesi olisi tullut katumapäälle, ja alkanut tulla toisiin ajatuksiin kesän häistä?

- Onko mahdollista, että miehellä olisi toinen suhde, vakavaksi kehittynyt?

- Onko pienintäkään mahdollisuutta, että lapsi ei ole miehen, tai että mies jostain syystä voisi sellaista epäillä?

Näitä miettisin sinuna. Mitään et tiedä varmasti, ennen kuin saat puheyhteyden mieheen. Toivotaan, että kohta vastaa puhelimeen...

En usko että hän on tullut katumapäälle häistä.Vielä viikko sitten hän intona oli jo valitsemassa häämusiikkia ym. kakkua.Hän on häistä ihana innoissaan..tai oli siis.

Enkä usko että miehellä on suhdekaan.Hän on ollut nyt viime aikoina paljon kotona (tehnyt etä hommia ym.)Toki hän on töissäkin ollut ym.mutta en usko että hänellä on suhde.Mutta toisaalta..eihän sitä koskaan voi tietää.

Ei.Ei todellakaan ole mahdollista että joku muu olisi lapsen isä.En ole koskaan häntä pettänyt.Ja ole nyt ollut niin kiinni työssä enkä käy juurikaan baareissa ym.

Mutta epäilen vähän yhtä asiaa.Nyt kun tuli puheeksi.Mun miehen exä ja miehen sisko ovat aina inhonneet mua.Ei sitä koskaan voi tietää..ne on kavereita ja on monesti koittaneet saada miehen jättämään mut eri verukkeilla.Se on mahdollista että he ovat jonkinlaista p*skaa musta tä,puhuneet.

-ap

Vierailija
22/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kyllästynyt ulkonäköösi ja on ollut aikeissa jättää sut,mut nyt tajus olevansa satimessa ku oot paksun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kyllästynyt ulkonäköösi ja on ollut aikeissa jättää sut,mut nyt tajus olevansa satimessa ku oot paksun.

Toi on jo törkeetä.Älä välitä ap.Tee ratkaisu ja voimia sinne!:)

Vierailija
24/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä vielä sanat jotka mies sanoi kun kerroin raskaudesta:"Mut..ei oo mahollista.Me ollaan käytetty ehkäisyä.Ei vittu.." Ja sit salamana ovesta

No ehkäpä käytökseen vastaus onkin tässä... Mies ei usko, että olet voinut ehkäisystä huolimatta tulla raskaaksi ja luulee, että oot käyny vieraissa. Odottaisin ehkä muutaman päivän ja jos ei kuulu miehestä mitään, niin sitten yhteys vanhempiin tai kavereihin, jos he vaikka tietäisivät jotain.

Vierailija
25/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä vielä sanat jotka mies sanoi kun kerroin raskaudesta:"Mut..ei oo mahollista.Me ollaan käytetty ehkäisyä.Ei vittu.." Ja sit salamana ovesta

No ehkäpä käytökseen vastaus onkin tässä... Mies ei usko, että olet voinut ehkäisystä huolimatta tulla raskaaksi ja luulee, että oot käyny vieraissa. Odottaisin ehkä muutaman päivän ja jos ei kuulu miehestä mitään, niin sitten yhteys vanhempiin tai kavereihin, jos he vaikka tietäisivät jotain.


jossa muistutat tuosta kerrasta, jolloin ehkäisy jäi pois. Ja väännät vielä rautalangasta kuinka hyvin se ajoituksellisesti sopii yhtälöön.

Sori, mutta miehesi taitaa olla tollo.

Ja onko nyt niin, että hän on ollut yli yön pois kotoa ilmoittamatta itsestän? Raukkamaista ja törkeää.

Vierailija
26/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suunnitellut jättävänsä tuon ,ja nyt ap hommautunut paksuksi,luulee sillä pelastavansa suhteen.



huono yritys,ap.



nyt kyllä jätät jotain meille kertomatta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko nyt niin, että hän on ollut yli yön pois kotoa ilmoittamatta itsestän? Raukkamaista ja törkeää.

Kyllä.On ollut.Ei mitään viestiä ym.Ei yhtikäs mitään.

-ap

Vierailija
28/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suunnitellut jättävänsä tuon ,ja nyt ap hommautunut paksuksi,luulee sillä pelastavansa suhteen.

huono yritys,ap.

nyt kyllä jätät jotain meille kertomatta....

Nyt olet väärässä.Suhteemme on ollut toimiva ja hyvä ja rakkautta ym. seksiä on ollut ja hellimme aina toisiamme.En luule raskaudellani pelastavani suhdetta kun se ei missään karikossa ollut ennen kuin nyt.

Paitsi...riitelimme kyllä hääkakusta.Minä kun tahdoin mansikkaa mukaan ja hän vadelmaa.

-ap

Vierailija
30/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.

Soitettu on jo aamulla.Anoppi ei tiennyt mitään.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.

Soitettu on jo aamulla.Anoppi ei tiennyt mitään.

-ap


Mitä mieltä anoppi oli sankaripoikansa tempauksesta tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
32/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaisin anopille. Saisi vähän tukea ja ehkä tietoa miehen olinpaikasta.

Soitettu on jo aamulla.Anoppi ei tiennyt mitään.

-ap


Mitä mieltä anoppi oli sankaripoikansa tempauksesta tällaisessa tilanteessa?

Anoppi oli järkyttynyt ja kertoi soittavansa heti jos kuulee jotain.Hän puhui että ei olisi uskonut pojastaan sellaista.Että tuollalailla lähtee.Sanoi soittavansa/yrittävänsä soittaa pojalle ja kertoa mun terveiset ja pyynnön

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomaan, miten tarina jatkuu kun mies luikkii kotosalle.

Vierailija
34/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tarina ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä tarina ap

Ei ole provo.Valitettavasti totisinta totta.

ap

Vierailija
36/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti tää on niin mieletön juttu, että tästä voisi tehdä vaikka elokuvan!



Varaa ap nyt äkkiä jo tekijänoikeudet itsellesi!



Älä nyt kuitenkaan loukkaannu tästä "välikevennyksestä". Tarkoitan sillä vain ilmentää sitä, että jos tää susta tuntuu aivan käsittämättömältä, niin ei ole ihmekään. Mieletön tarina tää on meille muillekin, vaikka ei edes olla tapahtumien keskiössä.

Vierailija
37/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko mennä nukkumaan sillä en ole nukkunut ollenkaan.Kerron myöhemmin että mitä tapahtuu.



ap

Vierailija
38/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeesti tää on niin mieletön juttu, että tästä voisi tehdä vaikka elokuvan!

Varaa ap nyt äkkiä jo tekijänoikeudet itsellesi!

Älä nyt kuitenkaan loukkaannu tästä "välikevennyksestä". Tarkoitan sillä vain ilmentää sitä, että jos tää susta tuntuu aivan käsittämättömältä, niin ei ole ihmekään. Mieletön tarina tää on meille muillekin, vaikka ei edes olla tapahtumien keskiössä.


oo niin vanha tarina, kuin olla voi.

Eikös se salkkareissakin Ossi hermostunut, kun uskoi olevansa steriili.

Vierailija
39/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus tulee yllätyksenä niin kyllä siinä nainenkin tarvii tukea ja kuuntelijaa. Itsekeskeinen m..ku toi miehesi. Elämässä tulee yllätyksiä ja kriisejä ja puolisoiden tulee tukea ja luottaa toisiinsa. Miestä en takaisin ottaisi vaikka rakkautta ja hyvä suhde takana. En voisi enään luottaa, että yhdessä mennään ja toisia tuetaan kerran ei tässäkään siihen kyennyt.



Nauti sinä raskaudestasi ja keskity pieneen tuklokkaaseen. Lapsi on mahtava lahja eikä meille kaikille sitä kunniaa suoda.

Vierailija
40/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että aikuinen mies sen verran ymmärtäisi että parisuhteessa lapsia syntyy joskus suunnittelematta.

Toinen vaihtehto on se, että oma isänsä ollut hulttio ja koska pelkää isänsä `perintöä´jätti sinut.

Minä myös ottaisin yhteyttä miehen vanhempiin ja sukulaisiin.

Oletko itse mies? Mitä avuttomuutta olisi ottaa yhteyttä sukuun tai ystäviin jos mies itse on kuin strutsi pää hiekassa? Aika paljon käytännön asioita on, joita ei voi yksin hoitaa, joten pakko se mies olisi jotenkin saada kiinni.

Mitä itse tekisit?

yhteyttä heti miehen sukulaisiin ja ystäviin??

vittu miten avuttomia ämmiä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi