Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on kaikki ystävälliset, avuliaat ja kiltit ihmiset?

Vierailija
25.06.2026 |

Missä on kaikki ystävälliset, avuliaat ja kiltit ihmiset?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Vierailija
2/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Veit kyllä niin sanat suustani!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Vierailija
4/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Jopa on taas jakomielitautisella kunnon harhat päällä.

Vierailija
5/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Hyvät ja avuliaat ihmiset väsyvät, kun esimerkiksi huomaavat, että jatkuvasti paikkaavat muitten tekemättä jättämisiä ja vastuunpakoilua asioissa, jotka eivät oikeasti edes kuuluisi heille!

Vierailija
6/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla. Pääsääntöisesti törmään hyvin mukaviin ja ihaniin ihmisiin ulkona. Olivat ne naisia, miehiä, vanhoja tai nuoria. Naapureita, aspoja, tai joitain random-tyyppejä. 

 

Yksittäisiä kusipäitä löytyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Jopa on taas jakomielitautisella kunnon harhat päällä.

Ei ole diagnoosia

Vierailija
8/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat siellä missä heitä sattuu huvittamaan. 
Väsyivät ja kyllästyivät toimimaan velvoitettuna ilmaisena terapeuttina ja palvelijana itsekeskeisille ruikuttajille ja uhritujille, joilla ei minkäänlaista häpyä toiminnassaan ja siihen syyllistävään, suorastaan marttyyrimaiseen marinaan, kun ei hyppää heti välittömästi, kun alati itsekeskeisten narsististen tarpeiden tyydyttämisessä apua ja palvelusta taas kerran tarvitseva vingahtaa, oli omassa elämässään mitä tahansa ja kellonaika mitä hyvänsä. 
Täysin avuttomaksi toisten varaan heittäytyjät veti piippuun ja saavat nyt syyttää tai kiittää itseään, jos ja kun ei enää kukaan auta eikä ketään kiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen muovilaatikon ulkopuolella jota tuijotat aamusta iltaan. 

Vierailija
10/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alabamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Hyvät ja avuliaat ihmiset väsyvät, kun esimerkiksi huomaavat, että jatkuvasti paikkaavat muitten tekemättä jättämisiä ja vastuunpakoilua asioissa, jotka eivät oikeasti edes kuuluisi heille!

Narsistit jättävät ihmisiä pulaan eikä auta muita. Sama se on niissä työpaikkakiusaamistilanteissa. Narsistikiusaaja kiistää, että "mitään ei ole tapahtunut" vaikka todistajia vieressä

Vierailija
12/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Jopa on taas jakomielitautisella kunnon harhat päällä.

Ei ole diagnoosia

Sehän tässä suurin ongelma onkin, sinun pitäisi mennä lääkärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin, jos omasta lähipiiristä ovat kadonneet kaikki ystävälliset ja avuliaat ihmiset. 

Vierailija
14/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Jopa on taas jakomielitautisella kunnon harhat päällä.

Ei ole diagnoosia

Sehän tässä suurin ongelma onkin, sinun pitäisi mennä lääkärille.

Terapeutilla on käyty juttelemassa. Poistaako se ammattilaisella keskustelu noi työpaikkakiusaamisekokemukset, joita yritätte kiistää ja vähetellä? Oletteko ollut paikalla vaikka todistajia vieressä?

 

Olette narsisteja. Syytätte sitä yhtä. Teillä on samanlainen asenne, kuin rais kauksen uhrilla. Häntä vähätellään. https://yle.fi/a/3-12466094

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa peiliin, jos omasta lähipiiristä ovat kadonneet kaikki ystävälliset ja avuliaat ihmiset. 

Mitä peiliin katsomista on tilanteessa? Yksi on yrittänyt kertoa, mitä on tapahtunut. Kuuntelutaitoa ei ole. Onko vika silloin kertojassa vai kuuntelijassa?

Vierailija
16/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Hyvät ja avuliaat ihmiset väsyvät, kun esimerkiksi huomaavat, että jatkuvasti paikkaavat muitten tekemättä jättämisiä ja vastuunpakoilua asioissa, jotka eivät oikeasti edes kuuluisi heille!

Narsistit jättävät ihmisiä pulaan eikä auta muita. Sama se on niissä työpaikkakiusaamistilanteissa. Narsistikiusaaja kiistää, että "mitään ei ole tapahtunut" vaikka todistajia vieressä

Ovatko hyväksikäytetyt entiset avuliaat ihmiset mielestäsi narsisteja? Olen mieluummin sitten narsisti kuin jatkuvasti käytettävissä oleva auttaja, joka ottaa kantaakseen muitten tekemät virheet ja laiminlyönnit ja vastuunpakoilut. 

Vierailija
17/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Hyvät ja avuliaat ihmiset väsyvät, kun esimerkiksi huomaavat, että jatkuvasti paikkaavat muitten tekemättä jättämisiä ja vastuunpakoilua asioissa, jotka eivät oikeasti edes kuuluisi heille!

Narsistit jättävät ihmisiä pulaan eikä auta muita. Sama se on niissä työpaikkakiusaamistilanteissa. Narsistikiusaaja kiistää, että "mitään ei ole tapahtunut" vaikka todistajia vieressä

Ovatko hyväksikäytetyt entiset avuliaat ihmiset mielestäsi narsisteja? Olen mieluummin sitten narsisti kuin jatkuvasti käytettävissä oleva auttaja, joka ottaa kantaakseen muitten tekemät virheet ja laiminlyönnit ja vastuunpakoilut. 

Vastuunpakoilussa se yksi ongelma onkin. Huonosti kohtelu sallitaan ja se on järjestelmässä. Esim: https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Vierailija
18/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Hyvät ja avuliaat ihmiset väsyvät, kun esimerkiksi huomaavat, että jatkuvasti paikkaavat muitten tekemättä jättämisiä ja vastuunpakoilua asioissa, jotka eivät oikeasti edes kuuluisi heille!

Narsistit jättävät ihmisiä pulaan eikä auta muita. Sama se on niissä työpaikkakiusaamistilanteissa. Narsistikiusaaja kiistää, että "mitään ei ole tapahtunut" vaikka todistajia vieressä

Ovatko hyväksikäytetyt entiset avuliaat ihmiset mielestäsi narsisteja? Olen mieluummin sitten narsisti kuin jatkuvasti käytettävissä oleva auttaja, joka ottaa kantaakseen muitten tekemät virheet ja laiminlyönnit ja vastuunpakoilut. 

Vastuunpakoilussa se yksi ongelma onkin. Huonosti kohtelu sallitaan ja se on järjestelmässä. Esim: https://tiituspedia.fandom.com/fi/wiki/Klonkku

Jälkikäteen sanotaa, että "ei minulla ole sinua vastaan mitään", kun opiskeluaikana vuosi savustettu ulos

Vierailija
19/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotona ihan. Ne vaan väsyi yksi kerrallaan olemaan kynnysmattoja eivätkä vastaa enää yhteydenottoihin.

Silloin te ette ole niitä avuliaita. Avulias auttaa vapaasta tahdosta eikä ajattele olevansa kynnysmatto. Vastavuoroisuutta. Huomaa, että jotkut eivät ole koskaan kiitollisia siitä, että heitä on autettu

 

Hyvätkin ihmiset väsyvät olemaan hyviä epäkiitollisille ihmisille

Hyvät ja avuliaat ihmiset väsyvät, kun esimerkiksi huomaavat, että jatkuvasti paikkaavat muitten tekemättä jättämisiä ja vastuunpakoilua asioissa, jotka eivät oikeasti edes kuuluisi heille!

Ja siihen kun niitä käytetään hyväksi jatkuvasti. Valehdellaan ja selitellään milloin mitäkin. Niin jossain välissä jättäytyy vain pois.

Vierailija
20/39 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakomielitautinen luulee olevansa ystävällinen, avulias ja kiltti, vaikka todellisuudessa on narsistikusipää, jonka kanssa kukaan ei halua olla missään tekemisissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi