Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?Kerroin olevani raskaana..mies lähti

Vierailija
23.10.2011 |

Mä tarvitsen kipeästi neuvoja.Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 6vuotta ja naimisiin menossa ens kesänä.Molemmat ollaan 27 vuotiaita.Nyt sain tietää olevani raskaana ja kerroin miehelle (asutaan yhdessä)Hän rupesi panikoimaan ja lähti salamana ovesta.Jäin tyrmistyneenä olohuoneeseemme.Kerroin tämän aamulla hänelle ja mun oli mentävä töihin.MUTTA...kun tulin kotiin...oli kaikki miehen vaatteet ja tärkeät tavarat (dödöt,shampoot,ym)poissa.Ei lappua,ei mitään.Sormus oli nakattuna sohvapöydälle.Kyllähän siinä itku pääsi.Miten tuo pitäisi tulkita?



Onko hän jättänyt minut vai panikoi vaan ja lähti vähäksi aikaa mietiskelemään???Ei vastaa puhelimeen.On poistanut FB tunnuksensa.



Kyllähän tässä alkaa jo epätoivo,suru ja suuttumus laukata päässä hullun lailla



T.Winona1984

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, niin minkäs sä sille voit.

Vierailija
2/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.Hän ei ainakaan mun tietääkseni ole steriili ja kyllä kuules olen ihan tosissani.



-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä missään vaiheessa ollut keskustelua lasten hankkimisesta? Siis mitä ihmettä...



Jos kerran keräsi tavaransa ja ehti poistaa fb-tunnaritkin, lienee 100% varma, ettei lapsi ole hänen...



Ota yhteys miehen vanhempiin, ystäviin tms.

Vierailija
4/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa tuommoiset mammanpojat.

Vierailija
5/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton sanoa näiden tietojen perusteella mikä miestä kalvaa. Voi omata hyvän syyn pakoonsa, tai voi olla munaton luuseri. Mutta kysy itseltäsi seuraavaa:



- Onko mahdollista, että miehesi olisi tullut katumapäälle, ja alkanut tulla toisiin ajatuksiin kesän häistä?

- Onko mahdollista, että miehellä olisi toinen suhde, vakavaksi kehittynyt?

- Onko pienintäkään mahdollisuutta, että lapsi ei ole miehen, tai että mies jostain syystä voisi sellaista epäillä?



Näitä miettisin sinuna. Mitään et tiedä varmasti, ennen kuin saat puheyhteyden mieheen. Toivotaan, että kohta vastaa puhelimeen...

Vierailija
6/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että aikuinen mies sen verran ymmärtäisi että parisuhteessa lapsia syntyy joskus suunnittelematta.



Toinen vaihtehto on se, että oma isänsä ollut hulttio ja koska pelkää isänsä `perintöä´jätti sinut.



Minä myös ottaisin yhteyttä miehen vanhempiin ja sukulaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että aikuinen mies sen verran ymmärtäisi että parisuhteessa lapsia syntyy joskus suunnittelematta.

Toinen vaihtehto on se, että oma isänsä ollut hulttio ja koska pelkää isänsä `perintöä´jätti sinut.

Minä myös ottaisin yhteyttä miehen vanhempiin ja sukulaisiin.

yhteyttä heti miehen sukulaisiin ja ystäviin??

vittu miten avuttomia ämmiä...

Vierailija
8/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt ihan älyttömän rankkaa tulossa, mutta ÄLÄ yritä ottaa mieheen yhteyttä. Anna miehen olla täysin rauhassa, siis jätä moinen luuseri nyt täysin huomiotta. Luultavasti mies tulee katumapäälle kun tottuu ajatukseen ja siinä vaiheessa voit päättää annatko anteeksi moisen selkärangattomuuden vai et.



Keskity täysin itseesi ja tulevaan lapseen, pärjäät kyllä hyvin itsekin. Aivan varmasti, jos kerta minäkin pärjäsin.



Ja siinä vaiheessa kun mies anelee takaisin, niin sulla on hyvä mieli siitä, että et itkenyt perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälle viety reaktio mieheltä. Siis sulkea Fb-tunnarit (tai ainakin blokata ap) ja kaikki. Mutta kyllähän tuo sormuksen jättäminen kertoo siitä, että suhteenne on hänen puoleltaan ohi.



Jotain erikoista on oltava taustalla, jos pitkän suhteen jälkeen ja häitä odotellessa reaktio raskauteen on tuo.



Ottaisin sen verran yhteyttä miehen omaisiin, että kysyisin tietävätkö he, missä mies on ja onko hän kunnossa. En kuitenkaan ottaisi mieheen yhteyttä vaikka hänen olinpaikkansa selviäisi.



En myöskään voisi tällaisen tempauksen jälkeen jatkaa suhdetta, ellei selitys olisi TODELLA hyvä. Kuten vaikka se, että on luullut (pätevästä syystä) olevansa steriili.

Vierailija
10/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi vähän samalla tavalla, mutta mies ei kuitenkaan kamppeitaan keränny. Hänellä oli silti PALJON sulateltavaa vauvauutisessa!! Monet kriisit käytiin läpi, kuuntelin, yritin ymmärtää. En painostanut missään nimessä, vaikka tekikin mieli ravistella miestä hereille (Et vaik kuin vahinko käy, se on lapsen isä, piste)



Sinuna odottelisin (tiedän että on vaikeaa kun ei tiedä tulevasta mitään) kärsivällisesti, että mies tulis takas maan alta pakoilemasta, tekisit selväksi että haluaisit jutella asiasta...



Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin, jos sillä on ollut toinen nainen ja oli jo aikeissa jättää sinut, niin tämä oli viimeinen pisara.



Mutta toisaalta miehet ovat miehiä, ja osa ei vaan osaa kuvitella itseään isänä tai on heti aborttia vaatimassa ja mykkäkoulua pitävät koko raskausajan. Todellinen tilanne ja miehen kyvyt/halut isänä tulevat esiin sitten viimeistään lapsen synnyttyä. Se on se mittari, jonka pohjalta voit päättää tulevaisuuden kuviot. Toiset miehet heräävät isyyteen ja isäksi vasta saatuaan nyytin syliinsä.. toiset eivät ikinä.



Anna miehen olla, mutta voit kyllä soittaa isovanhemmille, että tilanne on nyt tämä ja hääsuunnitelmat on peruttu.

Vierailija
12/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ilmaissut ettei halua ikinä lapsia?



Soita miehen kavereille ja kysy tietävätkö missä on. Ja ehdottomasti soitat miehen vanhemmille, jospa saavat poikansa järkiintymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole oikeutta jättää toista tuollaiseen epävarmuuteen, vaikka olisi miten hyvät selitykset käytökselleen.



En minäkään kehota miestä takaisin mankumaan. Ilman miestäkin pärjää. Mutta kyllä sulla on oikeus tietää mikä meni pieleen. Joten oman mielenterveytesi vuoksi ottaisin siitä selvää.



Ja jos mies ei kerran ole jättänyt viestiä eikä vastaa puhelimeen, niin ei ap:llä ole muuta mahdollisuutta kuin selvittää asia miehen sukulaisilta ja tuttavilta. Jos miehestä ei ole kivaa, että ap soittelee sukulaisille, niin olisi sitten vastannut itse puhelimeensa. Mutta mitään noloa siinä sukulaisille soittamisessa ei ole. Pakkohan syy on jollain keinolla selvittää, muuten se jää kummittelemaan mieleen loppuiäksi!

Vierailija
14/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miten kamalaa olisi ollut jos avioliitossa mies oiisi vaatinut "tee abortti tai otan eron"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos olis vaan lähtenyt mietiskelemään, niin ei hän tavaroita olisi matkaan ottanut ja sormusta pois heittänyt. Kuulostaa valitettavasti todella siltä, että hänestä ei ole sinulle mieheksi eikä isäksi lapsellesi. Mieti miten jatkossakin saisit aina pelätä (jos nyt päätyisit hänet takaisin haluamaan/ottamaan) että kun tulee joku isompi asia tai kriisinpaikka niin hän jättää sinut taas totaalisesti yksin. todella raukkamaista käytöstä mieheltä tuollainen ja kertoo kyllä paljon hänen kyvyttömyydestään ajatella yhtään mitään muuta kuin itseään ja omia tunteitaan.



surullista tosiaan sinun ja lapsenkin kannalta, mutta kannattaa tosiaan miettiä asiat nyt siihen malliin, että yksinhuoltajaelämä on edessä (ainakin siihen asti kun törmäät johonkin hyvään mieheen...), nykyisen miehesi varaan sun ei varmasti kannata enää mitään laskea.

Vierailija
16/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anteeksiantamaton ellei selitys ole todella hyvä (tyyliin ei voi saada lapsia, koska on tehty sterilisaatio).



Suhteen päättäminen noin on lapsellista ja itsekeskeistä. Jos asioista ei voida puhua ja sopia, ollaan tekemisissä keskenkasvuisten kanssa.



Hanki nyt luoksesi ystävä, sisko, äiti tai joku luotettu, jolle purkaa tätä asiaa. Mielestäni tämä joku voisi jopa puolestasi soitella mehen suvulle ja kysellä lisätietoa noin törkeään käytökseen. Nyt vain asennoidut toisin. Ei tule häitä mutta tuleekin vauva. Ei ole miestä mutta vauva on. Ala miettiä itsesi ja vauvan parasta ja keskity siihen. Veikkaan, että miehen suuri selitys on se, että kun vauvasta ei ollut sovittu, sinä olet sen tahallasi mennyt hänen selkänsä takana hankkimaan. Hän on kai niitä kusipäitä, joiden mielestä vahinkoa ei ole olemassakaan vaan pelkästään naisten juonia.



Pakko tosin viel miettiä, että miten tämä vahinko pääsi käymään. Huolehditko sinä ehkäisystä? Onko miehellä syy epäillä, että hankit vauvan tahallasi?



Joka tapauksessa mies on itsekeskeinen kusipää, jos ei tajua itse kondomia käyttää tai katkaista piuhoja. Selitysten sijaan voisit alkaa miettiä uudenlaista tulevaisuutta. Et kai tuollaista miestä enää takaisin huoli...

Vierailija
17/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan puhuttu miehen kanssa että jos lapsia tulee niin tottakai otetaan vastaan.Ehkäisyä ollaan kyllä käytetty,mutta kerran jäi poiJa mies on sanonut että haluaa lapsia kanssani (tästä puhuttiin viimeksi 6 kuukautta sitten).Ja en todellakaan ole pettänyt.Pettäminen on jotain niin kamalaa.Olen sen 17-vuotiaana kokenut ja päätin etten koskaan tule pettämään.



Aborttia en tee.



Ja tässä vielä sanat jotka mies sanoi kun kerroin raskaudesta:"Mut..ei oo mahollista.Me ollaan käytetty ehkäisyä.Ei vittu.." Ja sit salamana ovesta

Vierailija
18/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan puhuttu miehen kanssa että jos lapsia tulee niin tottakai otetaan vastaan.Ehkäisyä ollaan kyllä käytetty,mutta kerran jäi poiJa mies on sanonut että haluaa lapsia kanssani (tästä puhuttiin viimeksi 6 kuukautta sitten).Ja en todellakaan ole pettänyt.Pettäminen on jotain niin kamalaa.Olen sen 17-vuotiaana kokenut ja päätin etten koskaan tule pettämään.

Aborttia en tee.

Ja tässä vielä sanat jotka mies sanoi kun kerroin raskaudesta:"Mut..ei oo mahollista.Me ollaan käytetty ehkäisyä.Ei vittu.." Ja sit salamana ovesta

Ja olen siis ap

Vierailija
19/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain haet itsellesi kaiken mahdollisen tuen. Selviät kyllä. Ainoa todellinen surku on, että vauvallasi on puolet geeneistä aika matalaa tasoa, mutta täytyy toivoa, että suurin moka on tehty kasvatuksessa.



Älä rupea marttyyriksi. Vaadit isyyden tunnustamisen ja elatusmaksut. Parisuhteessahan tämä vauva on saatu aikaan.

Vierailija
20/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos mies on pettänyt ja saanut tietää olevansa hiv-positiivinen ja säikähtyneenä käyttäytyi noin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi