Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä?Kerroin olevani raskaana..mies lähti

Vierailija
23.10.2011 |

Mä tarvitsen kipeästi neuvoja.Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 6vuotta ja naimisiin menossa ens kesänä.Molemmat ollaan 27 vuotiaita.Nyt sain tietää olevani raskaana ja kerroin miehelle (asutaan yhdessä)Hän rupesi panikoimaan ja lähti salamana ovesta.Jäin tyrmistyneenä olohuoneeseemme.Kerroin tämän aamulla hänelle ja mun oli mentävä töihin.MUTTA...kun tulin kotiin...oli kaikki miehen vaatteet ja tärkeät tavarat (dödöt,shampoot,ym)poissa.Ei lappua,ei mitään.Sormus oli nakattuna sohvapöydälle.Kyllähän siinä itku pääsi.Miten tuo pitäisi tulkita?



Onko hän jättänyt minut vai panikoi vaan ja lähti vähäksi aikaa mietiskelemään???Ei vastaa puhelimeen.On poistanut FB tunnuksensa.



Kyllähän tässä alkaa jo epätoivo,suru ja suuttumus laukata päässä hullun lailla



T.Winona1984

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäkypsä mies. Ei tuota voi muuten tulkita. Minulle kävi itselleni,niin että olimme olleet mieheni kanssa 3 vuotta yhdessä ja tulin raskaaksi. Asuimme miehen ostamassa asunnossa ja raskausuutisen kuultuaan mies vaati heti aborttia. Seuraavana päivänä töistä tullessani hän odotti minua kotonamme, minun tavarani pakattuna. Sain "säälistä" asua vielä yhden päivän ja hankin itselleni asunnon pikavauhtia. Ensimmäiset 12 viikkoa menivät shokissa, olin yksin. Mies ei vastannut puheluihin, ei halunnut olla missään tekemisissä. Vkolla 15 sain keskenmenon.

Ei tuollaisille miehille mitään voi. Asia on vaan pakko hyväksyä. E voi poliisillekkaan soittaa,että mies ei halua lastamme.

Nämä on tilanteita elämässä, jotka on ikäviä ja vaativat vahvuutta,jotta niistä selviää. Itse en ole ollut missään tekemisissä miehen kanssa tuon jälkeen. Enkä ole häntä kaivannutkaan.

Vierailija
62/84 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamupäivällä sain puhelinsoiton...soittaja oli mies.Hän ei ehtinyt sanoa kuin nimensä kun minä haukuin hänet alimpaan helvettiin.Hän yritti siinä pahoitella (hän oli saanut vihaisen soiton äidiltään)ja kertoi että oli saanut tietää/kuulla exältään että olen häntä pettänyt.Exä kun oli nähnyt mut kävelemässä komean miehen kanssa ja nauraneen ja olleen iloinen.Ei mies tainnut muistaa että tuo kyseinen mies on mun isoveljeni joka asuu Ruotsissa ja hän oli tullut käymään.Sillä kenenkään muun kanssa en ole kävellyt vierekkäin ja nauranut ym.Kyselin mieheltä että muistaakohan exä että millainen takki tällä "yhden illanjutulla"oli ollut?Muistihan se,sama takki mikä veljelläkin.Mies tajus tulleensa höynäytetyksi ja yritti siinä sovitella.Sanoi ettei muistanut että meillä jäi silloin kerran ehkäisy pois ja ettei muistanut kun itse sanoi ettei sillä ole väliä,jos on lapsi tullakseen niin sitten tulee.

Olin antamassa miehelle anteeksi,sillä en halua lapsen kasvavan niin että hänellä on kaksi kotia,kunnes tajusin kysäistä että missä mies oli ollut nämä päivät.No,vaivautunut hiljaisuus sai mut tajuamaan.Exällään tottakai,missäköhän muualla.Ja mitäköhän luulisitte että nekin ovat tehneet?

Mies yritti kyllä siinä änkyttäen selitellä ja vannoi että oli nukkunut sohvalla ja että exä olisi halunnut kyllä tehdä vaikka mitä,mutta hän ei.

Suljin puhelimen,pakkasin tavarani ja lähdin vähäksi aikaa ystävälleni.Täällä ystävällä kirjoitan tätä.Mitä te olette mieltä?Kannattaisiko jättää,antaa anteeksi?

Kun minä tiedän,että näitä tilanteita tulee myöhemmin lisää.Mies ei ikinä sano exälleen vastaan.Varmaankaan nyt tässä tilanteessa hän antaa tämän akan jyrätä.Ja myöhemmin voi sama tilanne toistua.

ap

Kukaan muu kuin mies ja hänen ainakin kuuden vuoden takainen exänsä ei voi tietää mitä exän luona on tapahtunut. Kuvitella ja olettaa tietysti voi vaikka mitä, ja silloinhan ei tarvitse kuunnella toista.

Vaikutatte molemmat niin lapsellisilta, että vaikea on olla mitään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Kyllä on vakaalla pohjalla teidän 6-vuotinen suhde. Kukaan muu kuin mies ja hänen ainakin kuuden vuoden takainen exänsä ei voi tietää mitä exän luona on tapahtunut. Kuvitella ja olettaa tietysti voi vaikka mitä, ja silloinhan ei tarvitse kuunnella toista.

Vaikutatte molemmat niin lapsellisilta, että vaikea on olla mitään mieltä.


Mies paljasti jo, että petti ja ap heitti sen pihalle.

Vierailija
64/84 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeää touhua mieheltäsi. Yök mikä LUUSERI.



Mun mieheni reagoi vähän samanlailla kun tulin raskaaksi:



Lähti "kävelylle" jolta palasi sitten 1,5 viikon päästä.. Oli ollut ryyppäämässä ja huoraamassa minkä ehti. Otin takas, mutta erottiin myöhemmin.

Vierailija
65/84 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vielä ettet laita miestä virallisesti lapsen isäksi. Jos myöhemmin päätättekin huolehtia kasvatuksesta yhdessä, mutta ei missään nimessä virallisesti! Et tarvi niitä elareita niin paljon kuin vapaudentunnetta että lapsi on sinun. Usko pois, tämä on tärkeää.

Vierailija
66/84 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen kipeästi neuvoja.Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 6vuotta ja naimisiin menossa ens kesänä.Molemmat ollaan 27 vuotiaita.Nyt sain tietää olevani raskaana ja kerroin miehelle (asutaan yhdessä)Hän rupesi panikoimaan ja lähti salamana ovesta.Jäin tyrmistyneenä olohuoneeseemme.Kerroin tämän aamulla hänelle ja mun oli mentävä töihin.MUTTA...kun tulin kotiin...oli kaikki miehen vaatteet ja tärkeät tavarat (dödöt,shampoot,ym)poissa.Ei lappua,ei mitään.Sormus oli nakattuna sohvapöydälle.Kyllähän siinä itku pääsi.Miten tuo pitäisi tulkita?

Onko hän jättänyt minut vai panikoi vaan ja lähti vähäksi aikaa mietiskelemään???Ei vastaa puhelimeen.On poistanut FB tunnuksensa.

Kyllähän tässä alkaa jo epätoivo,suru ja suuttumus laukata päässä hullun lailla

T.Winona1984

Moi kaikille.:)

En ole nyt käynyt täällä vähään aikaan.On ollut sen verran kiire töissä ja raskaus vie voimat.

En ole miestä takaisin ottanut,vaikka hän sitä halusi ja kyseli mhdollisuutta monet kerrat.Kun en suostunut,miehestä tuli sinkku (ainakin viikoksi sillä mies palasi exänsä luo ja ovat olleet nyt kuukauden yhdessä.)Lupasi olla lapselle isä.Kyllä tuo vähän v*tuttaa..siis että siitä naisesta tulee mun lapselle äitipuoli ja ties mitä valheita se levittelee sitten.No,se on sen ajan murhe.Koskaa ei voi tietää mitä tapahtuu

Masukin on kasvanut söpösti:)

Työt jätän tuossa kuukauden-parin päästä.

Laittelen taas lisää infoa jossain vaiheessa:)

Ja olen siis oikea ap:)

T.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/84 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tarvitsen kipeästi neuvoja.Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 6vuotta ja naimisiin menossa ens kesänä.Molemmat ollaan 27 vuotiaita.Nyt sain tietää olevani raskaana ja kerroin miehelle (asutaan yhdessä)Hän rupesi panikoimaan ja lähti salamana ovesta.Jäin tyrmistyneenä olohuoneeseemme.Kerroin tämän aamulla hänelle ja mun oli mentävä töihin.MUTTA...kun tulin kotiin...oli kaikki miehen vaatteet ja tärkeät tavarat (dödöt,shampoot,ym)poissa.Ei lappua,ei mitään.Sormus oli nakattuna sohvapöydälle.Kyllähän siinä itku pääsi.Miten tuo pitäisi tulkita?

Onko hän jättänyt minut vai panikoi vaan ja lähti vähäksi aikaa mietiskelemään???Ei vastaa puhelimeen.On poistanut FB tunnuksensa.

Kyllähän tässä alkaa jo epätoivo,suru ja suuttumus laukata päässä hullun lailla

T.Winona1984

Moi kaikille.:)

En ole nyt käynyt täällä vähään aikaan.On ollut sen verran kiire töissä ja raskaus vie voimat.

En ole miestä takaisin ottanut,vaikka hän sitä halusi ja kyseli mhdollisuutta monet kerrat.Kun en suostunut,miehestä tuli sinkku (ainakin viikoksi sillä mies palasi exänsä luo ja ovat olleet nyt kuukauden yhdessä.)Lupasi olla lapselle isä.Kyllä tuo vähän v*tuttaa..siis että siitä naisesta tulee mun lapselle äitipuoli ja ties mitä valheita se levittelee sitten.No,se on sen ajan murhe.Koskaa ei voi tietää mitä tapahtuu

Masukin on kasvanut söpösti:)

Työt jätän tuossa kuukauden-parin päästä.

Laittelen taas lisää infoa jossain vaiheessa:)

Ja olen siis oikea ap:)

T.ap

Anteeksi kauheasti.Oon unohtanut käydä laittamassa tänne infoa.Sain siis tytön toissapäivänä ja ajatukset menee kovaa.Ihana pikkutyttö sieltä tuli sitten.50/2980 mitat.On tosiaan aika mennyt nopsaan tahtiin.

Niin kuin arvelinkin,miehen uusi suhde ei kestänyt kauaa.(Mies ei ole yrittänyt enään saada mua palaamaan sen kanssa yhteen),mut asiat on sovittu ja meillä on yhteishuoltajuus,olipa mies synnytyksessäkin mukana,vähän ärsytti kyllä kun mies huokaisi pettyneenä kun ei tullutkaan poikaa,teki mieli lyödä (hormoonit:D) mutta sitten ihastui pikkuneitiin ja on käynyt täällä sairaalassa viimeksi tänään.Jouduin verenhukan takia jäämään sairaalaan ja joudun juhannuksenkin olemaan täällä,läppäri on ainoa huvi,lasen lisäksi tietty:)

Tuli siinä vähän itseasiassa riideltyäkin exän kanssa,nimestä nimittäin.Hän halusi laittaa nimeksi toisen nimen ja minä toisen.Onneksi päädyttiin kompromissiin.

Ai niin,unohtui vielä kertoa että tapasin myös miehen maaliskuussa.Ollaan tapailtu siitä asti ja hänelle raskaus ei ollut ongelma.Nyt oikeesti tuntuu että tästä vois tulla jotain ihanaa,on jo nyt hullaantunut tyttöön.Ex-mies ei tosin kyllä ilahtunut kun "Mikko" tuli katsomaan mua Lehtien ja suklaan kera.Alkoi naurattaa exän kyräily,mutta ihan hyvin ne toimeen silti tuli.

Nyt alkaa pikkuinen heräillä:)

ikionnellinen ap

Onnea paljon pikkuisen johdosta.On pakko sanoa että jos oisin ite joutunu tohon tilanteeseen niin en olis antanu miehen nähdä lasta.

Vierailija
68/84 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niitä miehiä jolle raskaana oleva nainen on fetissi ja nyt kun lapsi syntynyt niin muutaman viikon pääsä lähtee suhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/84 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tekisi mitään kompromisseja minkään nimien yms suhteen tuollaisen tempun jälkeen. Siis mies saisi sitten aikanaan tavata lasta, mutta mitään käytännön asiaa en alkaisi neuvottelemaan enkä yhteishuoltajuutta olisi tehnyt.



Kokemusta on.

Vierailija
70/84 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.Exä kun oli nähnyt mut kävelemässä komean miehen kanssa ja nauraneen ja olleen iloinen.Ei mies tainnut muistaa että tuo kyseinen mies on mun isoveljeni joka asuu Ruotsissa ja hän oli tullut käymään.


..kas kun ei Amerikan-serkku...

Aika epäuskottava jatkokertomus kaikenkaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/84 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori. Ehdit löytää hyvän miehen ja saada lapsia. Nyt jos pidät tuon lapsen, olet c-luokan nainen, sori vaan, ja hyvän miehen löytäminen vaikeutuu.

Vierailija
72/84 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori. Ehdit löytää hyvän miehen ja saada lapsia. Nyt jos pidät tuon lapsen, olet c-luokan nainen, sori vaan, ja hyvän miehen löytäminen vaikeutuu.

Siis ihmiset, jotka kommentoivat lukematta koko tarinaa. Se synty jo se vauva, ei sitä enää voi abortoida ja hyvä mieski ilmeisesti löytyi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/84 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt panemassa sitä viimeiset 4 kuukautta mun tietämättä.



Olen ajatellut, että maanantaina soitan aborttiajan.



Olen myös päättänyt muuttaa Suomesta pois Myyn kämpän tai laitan vuokralle.. Mulle on moneen otteeseen tarjottu Belgiasta työtä.



ap



Nyt riitti.

Vierailija
74/84 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt panemassa sitä viimeiset 4 kuukautta mun tietämättä.

Olen ajatellut, että maanantaina soitan aborttiajan.

Olen myös päättänyt muuttaa Suomesta pois Myyn kämpän tai laitan vuokralle.. Mulle on moneen otteeseen tarjottu Belgiasta työtä.

ap

Ja nyt kyllä riitti.En ole täällä käynyt viikkoon ja heti on tuollaiset puheet ja joku teeskentelee olevansa minä.Törkeää.

En ole miestä ottanut takaisin.Eikä hän ole minuun yhteytä pitänyt muuten kuin kerran soitti ja kyseli kuulumisia ja juteltiin vauvasta ym ja huoltajuusasioista.On valmis olemaan isä.Ja siis niinkuin joku ihana tekominä täällä väitti en ole missään vaiheessa halunnut/tai edes puhunut abortista.Enkä ole sellaisessa työssä missä noin vain tarjottaisiin työtä jossain Belgiassa.

Ja tämä exäni ei kuulemma ole (näin puhui myös tämä miehen äiti) ollut yhteydessä tähän exäänsä eikä siskoonsa vaan sanoi välit irti.

Että...ei tämä ei edelleenkään ole provo (valitettavasti).

T.OIKEA ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/84 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, niin kehoitan miettimään vielä kerran. Itse olen käynyt läpi vastaavaa, eronnut lapseni isästä. Ei ollut se jonka kanssa kuului olla loppuun asti, joten eroa en kadu. Tässä sinun tapauksessasi vaan jotenkin järjellä ajateltuna eron syy on "tyhmä". Ukko pitää pistää helvetin koville, saada ymmärtämään että on ollut väärän ihmisen puolella, luottamus sinuun olisi pitänyt olla. Mies oli raukkamainen ja uskomattoman tyhmä. Mutta. Mieti sitä, mitä SINÄ haluat. Pitkällä tähtäimellä, onko tämä se mies jonka haluaisit rinnallesi? Menetätkö enemmän jos kasvatat lapsesi yksin ilman miestä jota rakastat? Menettääåkö lapsesi enemmän kun ei ole ehjää perhettä, kun isä ja äiti kuitenkin (kai?) rakastavat toisiaan kovasti?



Jos todella haluat miehen, rakastat, haluat sen tulevaisuuden jonka ansaitset, MIETI. Voisitko antaa anteeksi? Joo kaikki sanoo että eroo, jätät se. Mutta ok se petti sinun luottamuskesi, harrasti seksiä toisen kanssa jne. Mutta jos se on se oikea, mieti vielä. Et päästä irti jos se on. Jos kerran vielä kämmää niin sit on eri asia. Ja tekisit sen itsesi ja lapsen vuoksi, et miehen.

Vierailija
76/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että aikuinen mies sen verran ymmärtäisi että parisuhteessa lapsia syntyy joskus suunnittelematta.

Toinen vaihtehto on se, että oma isänsä ollut hulttio ja koska pelkää isänsä `perintöä´jätti sinut.

Minä myös ottaisin yhteyttä miehen vanhempiin ja sukulaisiin.

Oletko itse mies? Mitä avuttomuutta olisi ottaa yhteyttä sukuun tai ystäviin jos mies itse on kuin strutsi pää hiekassa? Aika paljon käytännön asioita on, joita ei voi yksin hoitaa, joten pakko se mies olisi jotenkin saada kiinni.

Mitä itse tekisit?

yhteyttä heti miehen sukulaisiin ja ystäviin??

vittu miten avuttomia ämmiä...

Oletko itse mies? Mitä avuttomuutta olisi ottaa yhteyttä sukuun tai ystäviin jos mies itse on kuin strutsi pää hiekassa? Aika paljon käytännön asioita on, joita ei voi yksin hoitaa, joten pakko se mies olisi jotenkin saada kiinni.

Mitä itse tekisit?

Siis, ihan aikuisten oikeesti.

Vierailija
77/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä tosi paljon AP ja toivottavasti asia pian selviää! Jos todella olisi vaikka kyse jostain hänen exänsä ja siskonsa juonimisesta ja olisi heitä sitten uskonut. Toki siinäkin tapauksessa raukkamaista lähteä antamatta mitään selitystä, mutta ehkä ei järkytykseltään pystynyt? Toivon todella, että tähän olisi joku "järkevä" selitys ja saisitte vielä asiat kuntoon! Mutta jos ei ole, niin ehkä sitten on tosiaan parempi unohtaa tuollainen mies, jonka vain luuli tuntevansa. :(

Vierailija
78/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että, mies luulee sinun hankkiutuneen salaa raskaaksi ja luopuneen ehkäisystä? kummallista käytöstä kyllä ukoltasi :( voimia sulle.

Vierailija
79/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mieskin lähti samoin tavoin. Miehestä tuli kuitenkin myöhemmin etäisä. Hänen miehensä oli joutunut lapsuudessaan pöyrittämään heidän perheensä arkea ja muutenkin huolehtimaan sisaruksistaan, huonolla menestyksellä. Ei kuulemma pysty sen takia normaaliin perhe-elämään aikuisenekaan, koska sille iskee paniikki ja vahva epäonnistumisen tunne.

Vierailija
80/84 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukkamainen paska..

No, asialle et mitään voi.

Rimpauta ex-anopille ja kerro tiivistetysti miten on käynyt ja sano, että mulkero-pojasta huolimatta ovat tervetulleita osallistumaan HEIDÄN lapsenlapsensa elämään.



Tulevat mummi ja pappa tekevät varmasti poikansa elämän hankalaksi sinun puolestasi ja sinä voit keskittyä vauvaan.



Teillä on aika pitkä yhteiselo takana. Jos kyseessä oli vain alkukantainen paniikkireaktio, avaa ovi hänne niin pyytäessä.



Toisaalta kuten tääällä sanottu, takana voi olla jotain muuta mitä et tiedä.

Toivotaan nyt että mies vaan säikähti perusteellisesti.

Mutta soita sille anopille.ex.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan