Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa törkeä hyökkäys lapsiperheiden lentomatkustamista vastaan!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroiden kanssa matkustavat valitkoon auton/junan/laivan, jonkun missä rääkyviä tautipesäkkeitä pääsee pakoon. Lentokoneissa on käsittämättömiä lapsialennuksia, ne nyt ensimmäiseksi pois tai oma osasto huvimatkailijoille. Miksi pitäisi kestää selkään potkivaa huutavaa kakaraa (joka on lastattu alehinnalla)ja pilata oma loma tms.fiilis heti alkuunsa?

Vierailija
42/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään törkeää ole. Ihan hyvin voitaisiin myydä lapsivapaita lentoja, lapsivapaata hotellimajoitusta, lapsivapaita ravintolapalveluita ja niin edelleen.

Kaikki hyötyisivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisena totean, että kestän tosiaan hyvin sen, että on vaikka joka penkkirivillä itkevä lapsi kuin sen, että känniääliö oksentaa keskelle käytävää.

Missä te oikein lennätte, kun niitä kännisiä on oksentelemassa käytäville??? Mä en ole IKINÄ joutunut lennolla minkäänlaisen humalaisen häiriköimäksi, ja olen lentänyt varmasti satoja lentoja. Myös suoria lomalentoja Thaimaahan tms.

Vierailija
44/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajatellaan kysynnän ja tarjonnan lakia ja tällaiselle palvelulle olisi oikeasti kysyntää - niin onhan se ihan mieletön markkinarako lentoyhtiöille! Tuskin jokainen sellainen tällaiseen tarttuisi, mutta ihan hyvin jotkin voisivat. Samalla tavalla kuin joku lentoyhtiö voisi profiloitua lasten lentoyhtiöksi tarjoamalla erityisen paljon erilaisia lapsia viihdyttäviä tuotteita lennoilla. En jotenkin osaa ymmärtää miten tämänlainen asia voisi olla niin paheksuttavaa?!

Junissakin on niitä "ei kännykkä"-osastoja. Voisi ajatella, että jokin "hiljainen lento"-idea vetäisi ihan hyvin väkeä. Varsinkin niillä pitemmillä lentomatkoilla. Tuo vetäisi pois ne kännääjät ja muutkin öykkärit eikä olisi vain lapsiin kohdistettuna - ja mikä niitä hiljaisia lapsia estäisi lentämästä tuollaisessa myös.

Meitä on niin moneen junaan, että mielestäni on vain hyvää palvelua erilaisilta yhtiöiltä tarjota jokaiselle tällaiselle ryhmittymälle jotakin omaa.

Vierailija
45/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei muita tarvitse enää sietää vaan aina voidaan vaatia jokin tietty ryhmä pois? Ihan älyttömäksi mennyt meininki. Olen muutan useaan otteeseen lentänyt kaukolentoja eikä vielä koskaan ole yksikään lapsi huutanut koko matkaa ei edes neljäsosaa siitä. Lapset itkevät useimmiten väsymystään siellä ja nukahtavat aikanaan. Ihmeellinen elämänasenne eräillä jos ääntä ei enää siedetä...

Vierailija
46/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellisena totean, että kestän tosiaan hyvin sen, että on vaikka joka penkkirivillä itkevä lapsi kuin sen, että känniääliö oksentaa keskelle käytävää.

Missä te oikein lennätte, kun niitä kännisiä on oksentelemassa käytäville??? Mä en ole IKINÄ joutunut lennolla minkäänlaisen humalaisen häiriköimäksi, ja olen lentänyt varmasti satoja lentoja. Myös suoria lomalentoja Thaimaahan tms.

Amsterdamista Kanadaan, missa oli hairitsevasti kayttaytyvia ja raskaasti ryyppaavia kanssamatkustajia - eika edes silla kertaa muuten suomalaisia vaan saksalaisia. Ja jonnekihan ne aaliot menee, joita nakee klo 7 aamulla H:ki-Vantaalla tuoppia ottamassa joka ikinen kerta kun sinne menee... Eli on noita ihan liikaa jotka assosioi ryyppaamisen ja lentamisen jotenkin lyomattomaksi yhdistelmaksi...

Vierailija
47/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jonnekihan ne aaliot menee, joita nakee klo 7 aamulla H:ki-Vantaalla tuoppia ottamassa joka ikinen kerta kun sinne menee...

nyt Yrjö ottaa ennen kuin Yrjö lentää.

Vierailija
48/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidastavat aivan mielettömästi! Kuhkivat paikkaa etsiessään ja pitävät vessaa varattuna minuuttitolkulla.

Ai niin, mustakin tulee jonain päivänä vanhus. Ehkä ne vois sittenkin olla lennoilla...

Vierailija
49/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan humalainen känniääliö ei ole koskaan lentoani pilannut, mutta kirkuvia, huutavia, itkeviä, karjuvia, oksentavia ja muuten vain häiriköiviä lapsia on samoille lennoille kyllä mahtunut ihan tarpeeksi. Minulla itselläni on kolme lasta, ja tiedän kyllä minkälaista lasten kanssa on. Mutta jos koko aamuöisen lennon ajan minua tuijottaa äitinsä polvilla seisova taapero, joka kiljuu, karjahtelee, päästää infernaalisia ääniä, sylkee jne ILMAN ETTÄ VANHEMPANSA YRITTÄVÄT KERTAAKAAN vaikuttaa tilanteeseen, niin kyllä väkisinkin käy mielessä, että vain aikuisille suunnattu lento olisi oikeasti ihan kiva.

Puhumattakaan pitkistä lennoista, joissa kakara seisoo minun penkkini takana, haroo käpälillään hiuksiani penkin yli ja potkii istuinta koko lennon ajan. Kiitos mutta ei kiitos. Ja isoin vitutus tulee siitä, että vanhemmat eivät välitä. Saa Janica-Jessica tehdä mitä haluaa.

En ole mikään lapsivihaaja, mutta silti joka kerta kun astun koneeseen toivon, että vauvat, taaperot ja pienet lapset istuisivat eri puolella konetta kuin minä.

Vierailija
50/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan humalainen känniääliö ei ole koskaan lentoani pilannut, mutta kirkuvia, huutavia, itkeviä, karjuvia, oksentavia ja muuten vain häiriköiviä lapsia on samoille lennoille kyllä mahtunut ihan tarpeeksi. Minulla itselläni on kolme lasta, ja tiedän kyllä minkälaista lasten kanssa on. Mutta jos koko aamuöisen lennon ajan minua tuijottaa äitinsä polvilla seisova taapero, joka kiljuu, karjahtelee, päästää infernaalisia ääniä, sylkee jne ILMAN ETTÄ VANHEMPANSA YRITTÄVÄT KERTAAKAAN vaikuttaa tilanteeseen, niin kyllä väkisinkin käy mielessä, että vain aikuisille suunnattu lento olisi oikeasti ihan kiva.

Puhumattakaan pitkistä lennoista, joissa kakara seisoo minun penkkini takana, haroo käpälillään hiuksiani penkin yli ja potkii istuinta koko lennon ajan. Kiitos mutta ei kiitos. Ja isoin vitutus tulee siitä, että vanhemmat eivät välitä. Saa Janica-Jessica tehdä mitä haluaa.

En ole mikään lapsivihaaja, mutta silti joka kerta kun astun koneeseen toivon, että vauvat, taaperot ja pienet lapset istuisivat eri puolella konetta kuin minä.

sanonut tenavan vanhemmille, että anteeksi, mutta lapsenne potkii penkkiäni. Ei ole kukaan pahastunut ja olen saanut istua rauhassa sen jälkeen.

Jos meno jatkuu, niin aina voi pyytää lentoemäntää vaihtamaan paikan jonnekin muualle koneeseen jos ei ole aivan täyttä.

Yleensä näistä tilanteista selviää, kun aukaisee suunsa.

Vierailija
51/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika tiukat rajat koneissa nykyään eli eipä siellä känniset hirveesti riehu. Minulla n. 5 lentoa/kk viimeiset 8 vuotta ja kertaakaan ei ole humalainen häirinnyt lentoa. Eipä kyllä pennutkaan pahemmin. Enimmäkseen nekin on vanhempien välinpitämättömyyttä ollut, kun antavat pennun potkia selkänojia ja rääkyä kiukkuaan. Tosi harvoin pienet vauvat häiriötä aiheuttaa. Ehkä nousuissa ja laskuissa kun korviin ottaa. Enimmäkseen ne on näitä 3-7v osastoa, jossa vanhemmat on jo heittäneet pyyhkeen kehään ja ajattelevat että antaa muidenkin kärsiä pennuista, kun heidänkin täytyy.

Lisähuom. En lennä charttereita koskaan. Siellä voi olla isompikin ongelma sekä humalaiset että niiden pennut.

Vierailija
52/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalainen ilmio. Lennan paljon USAn sisaisilla lennoilla eika koskaan ole humalaista sattunut samaan koneeseen, kirkuvia lapsia kyllakin.

Vierailija
53/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kesällä Ateenasta, ja koko matkan pikkulapsi kirkui suoraa huutoa koneessa. Vanhemmat (ja lentohenkilökunta) yrittivät varmaan kaikkensa, mutta lapsi ei rauhoittunut. Kipeältä hän ei vaikuttanut, vaan kiukkuiselta. Pelkäsin koko matkan, että kohta joku heikompihermoinen menee ja tinttaa lasta tai äitiä. Kyllä tuntui matka pitkältä. Ymmärrän, jos korvat ovat kipeät tms, mutta antaisi sitten lääkettä. Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, on niitä itsellänikin, mutta mieluummin lennän lapsivapaalla koneella. Keneltä se on pois? Ei minusta ole suvaitsematonta, että haluan matkustaa lomallani rauhassa. Ja aivan turha alkaa vertaamaan "läski- tai vanhusvapaisiin" lentoihin. SE on aivan eri asia.

mutta lapsilla ei. Miksi lapsilla ei enää ole oikeuksia?

Miten lasten oikeudet tähän kuuluu? Onko sisälukutaidossasi ongelmaa? Lapsilla on vaikka mitä oikeuksia ja saa ollakin, mutta en käsitä "oikeudeksi" sitä, että se saa kirkua lentokoneessa tuntikausia ihan kiusallaan.

Vierailija
54/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen lentänyt kyllä muuallekin kuin Ateenaan ja takaisin, mutta en ole koskaan törmännyt känniääliöihin, oksentajista puhumattakaan. joskus iloiset nuoret juttelevat penkistä toiseen, mutta ainoa häiriö koskaan on tullut pikkulapsista, joiden vanhemmat ovat ääliöitä.

Vierailija
55/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lasten oikeudet tähän kuuluu? Onko sisälukutaidossasi ongelmaa? Lapsilla on vaikka mitä oikeuksia ja saa ollakin, mutta en käsitä "oikeudeksi" sitä, että se saa kirkua lentokoneessa tuntikausia ihan kiusallaan.

Hahaa... nauraa hekotan täällä niin että muu perhe herää kohta. Mutta siis niin osuvasti sanottu :D :D

Vierailija
56/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samilla lennoilla millä lentävät ne parjatut lapsiperheet.

Kesän reissulla 3 hengen naisseurue oli terästänyt aamupalaansa jo kentällä, koneessa otettin lisää. Eivät olleet änkyräkännissä, mutta tolkuttoman kovaäänisiä olivat eivätkä ne jutut olleet lasten korville.

Vierailija
57/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus vaikka laulat, kun laulattaa.

Tulin kesällä Ateenasta, ja koko matkan pikkulapsi kirkui suoraa huutoa koneessa. Vanhemmat (ja lentohenkilökunta) yrittivät varmaan kaikkensa, mutta lapsi ei rauhoittunut. Kipeältä hän ei vaikuttanut, vaan kiukkuiselta. Pelkäsin koko matkan, että kohta joku heikompihermoinen menee ja tinttaa lasta tai äitiä. Kyllä tuntui matka pitkältä. Ymmärrän, jos korvat ovat kipeät tms, mutta antaisi sitten lääkettä. Minulla ei ole mitään lapsia vastaan, on niitä itsellänikin, mutta mieluummin lennän lapsivapaalla koneella. Keneltä se on pois? Ei minusta ole suvaitsematonta, että haluan matkustaa lomallani rauhassa. Ja aivan turha alkaa vertaamaan "läski- tai vanhusvapaisiin" lentoihin. SE on aivan eri asia.

mutta lapsilla ei. Miksi lapsilla ei enää ole oikeuksia?

Vierailija
58/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki oikeasti halua matkustaa kiljuvien kakaroiden kanssa. Onhan niitä jo lapsivapaita hotellejakin.

Niin ja joo, mutta on 3-vuotias lapsi, jonka kanssa olemme matkustaneet Portugaliin, Espanjaan ja 2 x Etelä-Ranskaan.

Viimeisimmällä matkalla busineksessa. Ei katsottu kovin hyvällä - ainakaan eräs julkimonainen...

Vierailija
59/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lennon pituus on vaikka 12h eikä sinä aikana saa minuuttiakaan unta muiden matkustajien kakaroiden takia, niin kyllä, asia on silloin ongelma ja vastuu VANHEMPIEN. Ja koska nämä vanhemmat eivät näköjään saa lapsiaan ruotuun (kun niitä lähes joka lennolla näkee), niin kannatan minäkin lapsivapaita lentoja.

Kenen vastuulla on ne aikuiset jotka potkivat edessä olevan selkänojaa, oikovat pitkiä jalkojaan käytävälle ja kuorsaava niin ettei edes pieni lapsi saa nukuttua?

Jos sinä saat unta vain täydessä hiljaisuudessa, suosittelen yksityislentoa.

Vierailija
60/62 |
22.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mutta siitä täytyy maksaa ylimääräistä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä